• Ja, ik wil nu even iets weten.
    Ik heb net een paar dagen terug aangekondigd dat ik een break neem van het mod-zijn. Wáárom, in Godsvredesnaam, ben ik dan degene aan wie jullie vanavond al die meldingen over SexyBoy en andere users stuurden? Ik zit hier nota bene nog als Zwarte Piet! Ik zat hier compleet in de stress omdat ik alle meldingen even niet kon afhandelen omdat ze elkaar zo snel opvolgden.
    Er waren zo'n 4 andere mods online. Waarom mij dan, in plaats van hen?
    Leg me nu eens uit waarom jullie naar mij komen terwijl er minstens 4 andere mods online waren die niets hebben ontvangen?
    En als je dit leest, reageer dan ook even, oké?Tenzij je alleen maar kan zeggen 'It wasn't me' of 'Ik heb het niet gemeld!'. Want daar schiet ik ook niets mee op.
    En ja, ik ben nu zwaar pissed-off.


    Bored.

    ik snap het niet.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Sorry dat ik het heb gemeld aan jou.
    K had daar even totaal niet meer bij stil gestaan dat jij een break wou nemen.
    Sorry


    I need you like a heart needs a beat

    ik snap het niet.


    ik ook eigenlijk niet...[/voelt zich een beetje heel erg dom..xD]

    IK REAGEEEER !!! (A)

    ik vind dat je helemaal gelijk hebt !!!

    MENSEN LAAT DarkPassion ff met rust !!!!!!

    Sterktee !


    xx(flower)


    just love me !

    It wasn't me! O.o


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik snap je. Maar ik melde het gewoon, en dan weet ik niet bij wie het uit komt...
    Maar, alsnog sorry [Als het aan mij lag ;)]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik snap het niet.

    Het punt is dat ik een paar dagen terug heb aangekondigd een break te nemen. Vanavond kreeg ik ineens een ware klachtenregen over een aantal users terwijl de andere mods die online waren niets aan meldingen kregen. Ze stuurde alles naar mij, terwijl juist ík degene ben die even géén mod wil zijn ¬¬


    Bored.

    Mss wisten deze mensen het niet?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    oow... nu snap ik um...maar ik heb niets gemeld.... maar dat zal ik dan ook niet doen... dan....
    xxx myyy

    Ik wist het wel,maar ik had er gwn niet meer bij stil gestaan.
    Sorry Mariko.


    I need you like a heart needs a beat

    ik heb het gemeld aan Krullie,
    ik begrijp je wel!


    Your Butt is Mine!

    Ik snap je. Maar ik melde het gewoon, en dan weet ik niet bij wie het uit komt...
    Maar, alsnog sorry [Als het aan mij lag ;)]

    Je wist wel bij wie het zou komen want je stuurde mij een PB. Meldingen worden namelijk niet als PB's bij ons gemeld, maar in een apart gedeelte daarvoor.


    Bored.

    Mss wisten deze mensen het niet?

    Die mensen wisten het. Want die mensen hebben allemaal, stuk voor stuk, gereageert in het topic waarin ik aankondigde een break te nemen.


    Bored.

    Waa zoals jullie mij geband hebben van t topic voor 48 uur zo net geleden =]

    (...)
    Je wist wel bij wie het zou komen want je stuurde mij een PB. Meldingen worden namelijk niet als PB's bij ons gemeld, maar in een apart gedeelte daarvoor.

    Ik meldde het, hij stuurde me een PB. En ik klikte op melden ;)
    Maar, ik ga er geen fight over maken. Heb al genoeg discussies aan mijn hoofd.
    Sorry dat ik het deed ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42