• Ja, ik wil nu even iets weten.
    Ik heb net een paar dagen terug aangekondigd dat ik een break neem van het mod-zijn. Wáárom, in Godsvredesnaam, ben ik dan degene aan wie jullie vanavond al die meldingen over SexyBoy en andere users stuurden? Ik zit hier nota bene nog als Zwarte Piet! Ik zat hier compleet in de stress omdat ik alle meldingen even niet kon afhandelen omdat ze elkaar zo snel opvolgden.
    Er waren zo'n 4 andere mods online. Waarom mij dan, in plaats van hen?
    Leg me nu eens uit waarom jullie naar mij komen terwijl er minstens 4 andere mods online waren die niets hebben ontvangen?
    En als je dit leest, reageer dan ook even, oké?Tenzij je alleen maar kan zeggen 'It wasn't me' of 'Ik heb het niet gemeld!'. Want daar schiet ik ook niets mee op.
    En ja, ik ben nu zwaar pissed-off.


    Bored.

    (...)
    Het punt is dat ik een paar dagen terug heb aangekondigd een break te nemen. Vanavond kreeg ik ineens een ware klachtenregen over een aantal users terwijl de andere mods die online waren niets aan meldingen kregen. Ze stuurde alles naar mij, terwijl juist ík degene ben die even géén mod wil zijn ¬¬


    oke.
    nu snap ik het
    maar, weetje, het kan ook zijn
    dat mensen het ECHT niet wisten
    ik wist het ook niet?
    maarja.
    anders moet je het op je site dumpen, zo vet groot;
    IK NEEM EEN BREAK,
    ofz? x]


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    ik nog nooit iets gestuurd naar een mod :D

    Waa zoals jullie mij geband hebben van t topic voor 48 uur zo net geleden =]

    Hebben we jou geband dan? Nee. We hebben gezegt dat je een ban zou krijgen als je zo doorgaat.


    Bored.

    Jij bent mod.,
    mensen verwachten van jouw dat ze berichtjes sturen, en mensen denken er ook niet bij na dat al die andere mensen ook al berichtjes stuurden. En ik stuur eigenlijk nooit berichtjes naar mod's(krul)


    None but ourselves can free our minds.

    (...)
    Hebben we jou geband dan? Nee. We hebben gezegt dat je een ban zou krijgen als je zo doorgaat.

    Nop geband, had haar topic omhoog geschop + dan nog eens schelden =/

    Maar nu ben ik off-topic aan het gaan.
    Hopen dat dit topic je vraag een beetje oplost^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Die mensen wisten het. Want die mensen hebben allemaal, stuk voor stuk, gereageert in het topic waarin ik aankondigde een break te nemen.


    Dan vind ik het persoonlijk wel idioot van hun. Ok, dit klinkt mss raar maar tis net alsof ze het om je te pesten hebben gedaan (wat waarschijnlijk wel niet zo is, het komt gewoon zo over)

    Rare mensen :S


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    (...)
    Hebben we jou geband dan? Nee. We hebben gezegt dat je een ban zou krijgen als je zo doorgaat.



    Oh maar ik heb net nog 3 waarschuwingen gehad van een rawrrr mensj.. .ik weet niet precies hoe ze heet !!

    Vraag maar na ik ben geband XD

    Ik ken het.

    Het kan zo gebeuren dat ik ook een break neem. Voel me kut enzo en maak me zorgen om mijn vriendin die zich ook kut voelt en misschien staat haar een half jaar huisarrest te wachten enzo om een schorsing van drie f***ing dagen :|.

    Maar dan ben ik ook echt veel offline enzo.

    Dus ik begrijp je. Je hebt aangekondigd van dat je ff niks doet. Dan moeten mensen er ook rekening mee houden enzo.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Sorry,but ik vond jou de beste mod die online was[/sorry voor de andere online mods]


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ik vraag me wel eens af waarom niemand mij een bericht stuurt.
    Ik bijt volgens mij ofzo.


    I recycle my thoughts.

    (...)


    Oh maar ik heb net nog 3 waarschuwingen gehad van een rawrrr mensj.. .ik weet niet precies hoe ze heet !!

    Vraag maar na ik ben geband XD

    Dan geef ik je er nu gewoon weer één.


    Bored.

    Sorry,but ik vond jou de beste mod die online was[/sorry voor de andere online mods]

    Dank je? Denk ik.


    Bored.

    Ik vraag me wel eens af waarom niemand mij een bericht stuurt.
    Ik bijt volgens mij ofzo.

    Nee,inderdaad,voor zover ik weet bijt jij niet.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ik was het niet maar wss is het gwn omdat jij de meest acctieve mod bent

    Altijd als ik op het forum zit zie ik jouw naam verschijnen, de anderen hun namen ook natuurlyk, maar nooit zo veel als die van jou.

    Je zou je vereerd moeten voelen, Quizlet kan blijkbaar niet lang zonder jou ;)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ik was het niet maar wss is het gwn omdat jij de meest acctieve mod bent

    Altijd als ik op het forum zit zie ik jouw naam verschijnen, de anderen hun namen ook natuurlyk, maar nooit zo veel als die van jou.

    Je zou je vereerd moeten voelen, Quizlet kan blijkbaar niet lang zonder jou ;)

    Misschien, maar de andere mods zijn net zo goed. Zij kunnen ook waarschuwingen sturen enz. Ik mag dan het meest actief zijn, maar dat wilt niet zeggen dat ik ook de beste ben.


    Bored.