• Ja, ik wil nu even iets weten.
    Ik heb net een paar dagen terug aangekondigd dat ik een break neem van het mod-zijn. Wáárom, in Godsvredesnaam, ben ik dan degene aan wie jullie vanavond al die meldingen over SexyBoy en andere users stuurden? Ik zit hier nota bene nog als Zwarte Piet! Ik zat hier compleet in de stress omdat ik alle meldingen even niet kon afhandelen omdat ze elkaar zo snel opvolgden.
    Er waren zo'n 4 andere mods online. Waarom mij dan, in plaats van hen?
    Leg me nu eens uit waarom jullie naar mij komen terwijl er minstens 4 andere mods online waren die niets hebben ontvangen?
    En als je dit leest, reageer dan ook even, oké?Tenzij je alleen maar kan zeggen 'It wasn't me' of 'Ik heb het niet gemeld!'. Want daar schiet ik ook niets mee op.
    En ja, ik ben nu zwaar pissed-off.


    Bored.

    (...)
    Misschien, maar de andere mods zijn net zo goed. Zij kunnen ook waarschuwingen sturen enz. Ik mag dan het meest actief zijn, maar dat wilt niet zeggen dat ik ook de beste ben.

    Dat bedoel ik ook niet, maar als de mensen jou als het meeste online en actief zien, gaan ze makkelijker naar jou toe komen omdat ze weten dat je een mod bent.
    Is het dan niet logisch dat de leden hier naar een iets beroemdere mod gaan dan iemand die misschien wel veel achter de schermen doet, maar die ze niet echt kennen?


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ik vraag me wel eens af waarom niemand mij een bericht stuurt.
    Ik bijt volgens mij ofzo.



    Ik heb jou toen een klacht gestuurd :Y)


    -

    (...)
    Dat bedoel ik ook niet, maar als de mensen jou als het meeste online en actief zien, gaan ze makkelijker naar jou toe komen omdat ze weten dat je een mod bent.
    Is het dan niet logisch dat de leden hier naar een iets beroemdere mod gaan dan iemand die misschien wel veel achter de schermen doet, maar die ze niet echt kennen?


    Dat is nou ook weer anders. Ik klik altijd op een willekeurige mod.


    -

    (...)
    Dat bedoel ik ook niet, maar als de mensen jou als het meeste online en actief zien, gaan ze makkelijker naar jou toe komen omdat ze weten dat je een mod bent.
    Is het dan niet logisch dat de leden hier naar een iets beroemdere mod gaan dan iemand die misschien wel veel achter de schermen doet, maar die ze niet echt kennen?

    Misschien doe ik iets meer op het forum. Maar van alle mods ben ik ook het vaakst en het meest online. Ik snap wel dat ze dan naar mij komen. Maar dat ze dat nog doen als ik nota bene 'met vakantie' ben?


    Bored.

    Ik wist er niets van. o.O
    Maar ik melde je ook niets.
    En als degene het wisten, is het wel sneu, ja.

    Waarschijnlijk sta jij bovenaan de lijsts van mods, en hebben ze jouw bericht niet gelezen. Officieel sta je er ook nog als mod. En waarom ga je achter de computer als je als piet verkleed bent? Ik bedoel, als je het echt zo druk heb ga dan gewoon helemaal niet achter de computer. Ik snap dat het frustrerend is, maar doe er dan ook wat aan. Want hier schiet je ook niets mee op.


    Life is hard and then we die

    Waarschijnlijk sta jij bovenaan de lijsts van mods, en hebben ze jouw bericht niet gelezen. Officieel sta je er ook nog als mod. En waarom ga je achter de computer als je als piet verkleed bent? Ik bedoel, als je het echt zo druk heb ga dan gewoon helemaal niet achter de computer. Ik snap dat het frustrerend is, maar doe er dan ook wat aan. Want hier schiet je ook niets mee op.

    Waarom ik achter de computer zit als Piet; Wij hebben hier thuis 3 Zwarte Pieten rond lopen. Mijn vader, mijn zusje en mijzelf. Dan moet je wel eens op de douche wachten als die bezet is. En dan moet je toch iets doen om de tijd te doden. Ik zeg ook niet dat ik het al druk had. Ik zeg dat ik het druk kreeg door alle meldingen.
    Vind je het heel raar dat je bovenaan komt te staan als je steeds bezig bent met PB's beantwoorden? =='


    Bored.

    (...)
    Waarom ik achter de computer zit als Piet; Wij hebben hier thuis 3 Zwarte Pieten rond lopen. Mijn vader, mijn zusje en mijzelf. Dan moet je wel eens op de douche wachten als die bezet is. En dan moet je toch iets doen om de tijd te doden. Ik zeg ook niet dat ik het al druk had. Ik zeg dat ik het druk kreeg door alle meldingen.
    Vind je het heel raar dat je bovenaan komt te staan als je steeds bezig bent met PB's beantwoorden? =='
    Die laatste zin snapte ik even niet. Komt omdat ik zelf ook een beetje moe ben =']


    Life is hard and then we die

    (...)Die laatste zin snapte ik even niet. Komt omdat ik zelf ook een beetje moe ben =']

    Whaha, dan moet je, net zoals mij, naar bed :Y)


    Bored.

    (...)
    Whaha, dan moet je, net zoals mij, naar bed :Y)
    Eigenlijk wel maar daar ben ik te lui voor.. wacht.. dat klopt niet. Naja, laten we het maar weer on-topic houden. 'k hoop dat je zo nog kan douchen XD


    Life is hard and then we die

    (...)Eigenlijk wel maar daar ben ik te lui voor.. wacht.. dat klopt niet. Naja, laten we het maar weer on-topic houden. 'k hoop dat je zo nog kan douchen XD

    Ik ben inmiddels alweer blank :Y) Maar morgen ga ik weer zwart voor een paar uurtjes ><


    Bored.

    (...)
    Ik ben inmiddels alweer blank :Y) Maar morgen ga ik weer zwart voor een paar uurtjes ><
    You goes black xD omg daar had ik zo een lol om met mn vriendje XD M'n broertje praat altijd een beetje gangstah weetje, en toen zei Cas opeens: Jesse goes black. Naah je kon me opvegen xD


    Life is hard and then we die

    (...)You goes black xD omg daar had ik zo een lol om met mn vriendje XD M'n broertje praat altijd een beetje gangstah weetje, en toen zei Cas opeens: Jesse goes black. Naah je kon me opvegen xD

    Whaha, nou. Ik zit over een uurtje weer in de schmink ==' God, sta me bij.


    Bored.

    1. Aan mij heb je niet veel aangezien ik niet gemeld heb.
    2. Ofwel deden die mensies dat omdat jij vanboven stond als mod.
    of 3. Gewoon omdat ze d8en dat jij er meteen werk van zou maken.

    Ik Had het gemeld aan Rawwwrx3