• Ik mag van mijn ouders op een 2e sport en een vechtsport leek mij erg leuk. Ik wou het liefste een Chinese vechtsport en vond in mijn stad Kung Fu Toa. Ik had al interesse in Kung Fu. Kung Fu Toa is een stijl binnen Kung Fu, deze leek mij erg leuk en bovendien zijn er geen andere Kung Fu-scholen in mijn stad. Enfin, ik heb morgenavond proefles (YESH!). Ik heb wat vragen voor Kung Fu (Toa) beoefenaars.
    - Wat kan ik precis verwachten?
    - Komt er schoeisel aan te pas en hoeveel kost een tenue MOCHT ik lid worden?
    - Hoe zit het precies met de kleur van de banden en de strookjes?

    Nou ja, bring it up, alles wat je weet kan interessant zijn voor mij en misschien krijg ik naderhand vragen. (:

    *Titel moet eigenlijk ,,Kung Fu (Toa)" zijn, sorry, spelfoutje.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 18:10 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sorry, I have no idea c;
    Anyway; succes & goodluck.

    Sempra schreef:
    Sorry, I have no idea c;
    Anyway; succes & goodluck.


    Thanks. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    --> Ik heb je titel even aangepast.


    Miep

    Macavity schreef:
    --> Ik heb je titel even aangepast.


    Thanks! :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb Kung Fu gedaan, zeker 2 jaar lang. Het enige wat ik heb gedaan is in de lucht slaan en schoppen en een beetje koprollen maken. Ik zat op de 2na hoogste rang van mijn leeftijdsklasse.
    Vond het dus echt vreselijk saai en ben blij dat ik eraf ben. Ik raad het dus niet aan. Het kan zijn dat het hoe ouder je bent, hoe meer je doet, maar toen was het echt saai.

    Ik heb geen idee hoe duur het was en al die kleuren ben ik kwijt, sorry.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 18:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik heb Kung Fu gedaan, zeker 2 jaar lang. Het enige wat ik heb gedaan is in de lucht slaan en schoppen en een beetje koprollen maken. Ik zat op de 2na hoogste rang van mijn leeftijdsklasse.
    Vond het dus echt vreselijk saai en ben blij dat ik eraf ben. Ik raad het dus niet aan. Het kan zijn dat het hoe ouder je bent, hoe meer je doet, maar toen was het echt saai.

    Ik heb geen idee hoe duur het was en al die kleuren ben ik kwijt, sorry.


    Mweh, daarom ga ik morgen dus op proefles. Op de site leer je o.a. sparren en omgaan met martial arts, best wel interessant. Ik denk dat het ook aan je vereniging ligt. Deze meester is qua vereniging erg klein, daarom zijn de prijzen per maand best wel laag en is er ook vrij persoonlijk contact. Er is één uur per week les, dus één groep, en je kunt extra privélessen nemen voor weinig geld. Ik weet dat je begint met wit, daarna groen en dan heb je nog twee kleuren en dan zwart. Er zijn iets van 24 of 26 strookjes, though. I dunno. Ik hoop wel dat het bij mij dan wat leuker is dan lucht Kung Fu. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Mweh, daarom ga ik morgen dus op proefles. Op de site leer je o.a. sparren en omgaan met martial arts, best wel interessant. Ik denk dat het ook aan je vereniging ligt. Deze meester is qua vereniging erg klein, daarom zijn de prijzen per maand best wel laag en is er ook vrij persoonlijk contact. Er is één uur per week les, dus één groep, en je kunt extra privélessen nemen voor weinig geld. Ik weet dat je begint met wit, daarna groen en dan heb je nog twee kleuren en dan zwart. Er zijn iets van 24 of 26 strookjes, though. I dunno. Ik hoop wel dat het bij mij dan wat leuker is dan lucht Kung Fu. :'D

    Ik hoop het ook voor jou, maar het klinkt nu al leuker. En voor de rest zie je morgen wel wat er gebeurd toch? Veel plezier!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik hoop het ook voor jou, maar het klinkt nu al leuker. En voor de rest zie je morgen wel wat er gebeurd toch? Veel plezier!


    Yep, ik heb er erg veel zin in. Eindelijk eens weer wat actie in mijn leven, wat vooral uit weekend en huiswerkinstituut en school lijkt te bestaan. :'D Bedankt.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 19:30 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik moest denken aan Kung Fu Panda ;D en dat is leuk, dus hoop voor je dat het leuk word ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Ik moest denken aan Kung Fu Panda ;D en dat is leuk, dus hoop voor je dat het leuk word ;d


    Ik heb die film nooit gezien. LOL. Maar wel bedankt.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 21:19 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife