• Tja, ik heb door dat Quizzes van bekendere personen hier op Q veel meer gemaakt worden dan minder bekende persoontjes hier. Terwijl die ook topics maken dat ze een nieuwe quiz hebben, daar word niet op gereageerd. Van bekendere personen word heel vaak op gereageerd.
    Als dit zo waar is, is dit niet eerlijk :S


    I live for the applause, you will die for it.

    Het leven is niet eerlijk(:


    Music is the new sex

    Ik denk dat owk soms >< Maar ik let eigenlijk nie op wie de quiz maakt ensow, ik let gewoon op de schrijfstyl ^^ && of het een leuwke quiz is.
    En ja, dat zou zo oneerlijk zijn! ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik kijk er nooit naar ik maak iets als het me aan spreekt. Maar wat je denkt is wel zo. :S


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja op de mijne wordt ook niet gereageerd :O(huil)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Zoals Genocide zegt ^_^

    De mijne is goed, maar die is dood. Niemand maakt hem. :Y)

    ja idd xD
    is mij ook al opgevallen, maar ik doe gwn wat ik leuk vind bekend of niet xD


    Your Butt is Mine!

    ik kijk nooit naar wie het percies gescheven heeft kijk gewoon of de intro me aanspreekt haha:P

    xx ilse

    Flo heeft gelijk het leven is gewoon niet eerlijk

    Ik heb een serie een topic over gemaakt maar zelfs de topic wordt bijna niet bekeken.


    muziek altijd overal

    Ik kyk nooit naar wie 'm geschreven heeft :) Zolang 't idee me aanspreekt doe ik 'm en tja als de wat bekendere personen hier een beter idee hebben dan doe ik die ja.. Maar 't gaat my op 't idee :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik heb het gevoel dat er in het algemeen weinger quizen gemaakt worden, dan pakweg een jaar geleden, mijn gevoel kan fout zijn xD maar toch heb ik da gevoel xD


    Your Butt is Mine!

    Flo heeft gelijk het leven is gewoon niet eerlijk

    Ik heb een serie een topic over gemaakt maar zelfs de topic wordt bijna niet bekeken.


    Nee bij mij dus ook niet, terwijl ik zelf wel dagt dat t een goed/mooi idee was :O (geen ego ofzo hoowr xD)

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Maar ik snap je punt. I bn hier nietecht hoe ze dat noemen 'populaire' en mijn Quizen wordenook amper tot nooit gedaan. Kijk maar naar mjn Quiz zonder TH. De eerste isn og maar 13 keer gemaakt >,< Dus, tsjah, hier doetbyna heel Q. het omdat het vrienden zijn >,<

    @GodIsWithUs
    Er zijn hier hele mooie verhalen op Q. Maar de helft van die mooie verhalen wordt niet gedaan. Hoeveel je ook promoot>.<


    Music is the new sex

    @GodIsWithUs
    Er zijn hier hele mooie verhalen op Q. Maar de helft van die mooie verhalen wordt niet gedaan. Hoeveel je ook promoot>.<


    Jah, I know. Maar dat is nu juist zonde. De égt mooie verhalen worden bijna nooit gedaan :O Omdat er bv. geen TH of andere beroemde figuren inzitten.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle