• Tja, ik heb door dat Quizzes van bekendere personen hier op Q veel meer gemaakt worden dan minder bekende persoontjes hier. Terwijl die ook topics maken dat ze een nieuwe quiz hebben, daar word niet op gereageerd. Van bekendere personen word heel vaak op gereageerd.
    Als dit zo waar is, is dit niet eerlijk :S


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)

    Jah, I know. Maar dat is nu juist zonde. De égt mooie verhalen worden bijna nooit gedaan :O Omdat er bv. geen TH of andere beroemde figuren inzitten.

    Das echt sneu. Want héél veel verhalen zonder bekende personen, zijn gewoon pràchtig! En de moeite om te doen terwijl sommige minder goed zijn en wel met bekenden zijn héél veel gemaakt zijn. =(


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    wss omdat je dan onbewust denkt: wat sneu dat niemand het maakt en dat je dan op een andere manier naar een quiz kijkt..
    nja, mss ben je t er niet mee eens mrjah..

    ik lees geen quizen, omdat ik het sneu voor iemand vind, dat ie niet gemaakt word.
    Ik maak Quizen omdat ik ze mooi vind.
    en een andere reden heb ik er oko niet voor, en is er ook niet voor :D


    Dunno ><

    (...)

    als iemand waarvan ik een serie al volg een nieuwe serie maakt dan ga k sowieso kijke, as die slecht is stop k ook gwn

    mr k kijk gwn altijd naar het verhaal

    Licht er aan,
    Als ik het een goede Schrijstijl vind, en het onderwerp me intreseert, kijk ik ook wel.
    als ik zo iets heb vasn, bij dat onderwerp val ik in slaap. ga ik hem niet proberen.
    En ook niet omdat, ik al een Quiz van digene maak.


    Dunno ><

    Ligt eraan

    Bij mensjes waar ik al een serie lees lees ik (bijna) altijd ook de andere

    maar verder kijk ik alleen naar de titel en waar het over gaat :)


    You can never wear to much black

    (...)
    Licht er aan,
    Als ik het een goede Schrijstijl vind, en het onderwerp me intreseert, kijk ik ook wel.
    als ik zo iets heb vasn, bij dat onderwerp val ik in slaap. ga ik hem niet proberen.
    En ook niet omdat, ik al een Quiz van digene maak.


    k maak het dan omdat k weet dat het verhaal dat k volg al goed is, dus is er een kans dat de nieuwe ook goed is

    maarja als het dan niet goed blijkt stop k er ook meteen mee


    You're a star in heaven.

    (...)
    Das echt sneu. Want héél veel verhalen zonder bekende personen, zijn gewoon pràchtig! En de moeite om te doen terwijl sommige minder goed zijn en wel met bekenden zijn héél veel gemaakt zijn. =(


    Ja, das precies wat k bedoelde. Dat is gwn oneerlijk :O K vind dat erg sneu :|


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    (...)

    Ja, das precies wat k bedoelde. Dat is gwn oneerlijk :O K vind dat erg sneu :|

    Jup, dat vind ik ook. Je moet ze wel nog vinden ook, maarja, velen kijken er gewoon over omdat er geen [TH], [CB] of weet ik veel wat in de titel staat fzo --"


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    mijne is nog maar 3 x gemaakt in meer dan 3 weken dus jahh:(


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    er is ook zo'n grote kettingreactie, as ge nieuw zijt en ge totaal niemand op Q kent worde u quize niet gemaakt, en als er dan mense u quiz zien denke ze dat die slecht is omdat die zo weinig wordt gemaakt

    k doe dt wel niemeer, mr er zijn wel veel mense die dat wel doen en dat is echt stom


    You're a star in heaven.

    ik kijk er nooit naar..:S

    Hoe doe je dat? o_O


    -

    het is inderdaad zo.
    want de verhalen van bekende makers worden veel gemaakt.
    en als iets veel gemaakt wordt betekend het dat het leuk is.
    dus vandaar dat als zo'n 'bekende' maker een nieuwe
    serie heeft gemaakt denken degene die de serie's lezen gelijk, oh die zal dan ook wel goed zijn.
    en doordat andere zien (aan de zijkant welke quizlet er gelezen wordt)dat die vaak gemaakt wordt klikken ze er dan ook op.

    maar denk maar zo, die bekende zijn ook ooit helemaal onderaan begonnen!


    I'm not Jesus.

    Ik vindt het ook oneerlijk. Sommige Quizzen zijn supergoed, maar weinig mensen lezen ze dan niet en dan besluit de schrijver te stoppen met schrijven.
    Heel erg jammer.

    Heb ik nou ook.Men series worden weiig gemaakt en ik maak vaak een topic over.
    Heeft eigenlijk geen zin-____________-.Ik heb er nooit en reactie erop gekregen.Aleen een paar keer toen het om de titel ging.

    Dat is nu eenmaal zo.
    Ik ken bekende en niet bekende, en jah ik ben altijd al heel erg blij als mijn quizzen over de 10 keer worden gemaakt.


    everything you imagined, and more...