• Hi Quizzers,

    Ik wil een nieuw verhaal starten maar wil van tevoren even wat tijd nemen om alvast wat abo's te genereren en mijn story te promoten.
    Je weet wel, dat er onderaan de story staat: x Start op 28 - 11 - 2014.
    Nu heb ik dit nooit eerder gedaan en weet ik niet wat de beste tijd is om mensen in spanning te houden.
    Ik zoek dus een tijd die niet te kort is, maar ook niet zo lang dat mensen mijn verhaal vergeten zijn als ik eenmaal begin.

    Kunnen de wat meer ervaren Q'ers mij (en wellicht andere schrijvers) hierbij helpen?

    Thanx!

    [ bericht aangepast op 27 nov 2014 - 16:16 ]

    Ik vind het persoonlijk altijd fijn om af te ronden, dus neem als voorbeeld 1 Januari 2015. Zolang je een proloog hebt geschreven waarin je niet te veel weggeeft, maar wel eindigt waardoor mensen benieuwd zijn, denk ik niet dat ze het zullen vergeten.

    Het ligt verder helemaal aan jezelf. Bedenk of je een voorraadje aan hoofdstukken wilt hebben of niet, en zo ja, of je er nog aan moet beginnen en hoe veel tijd je ervoor nodig gaat hebben. Dan is het altijd wel fijn om wat tijd te hebben, zodat je geen last hebt van tijddruk. Idk, ik denk dat zo'n datum een persoonlijke voorkeur is. De één wacht liever wat langer, de ander wilt al snel beginnen met zijn/haar story.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2014 - 14:20 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    *abo

    Ik zou gewoon 2/3 weken van te voren doen, maar wel alvast iets online zetten. Absoluut niet langer, want dan vergeet ik of andere mensen het snel weer.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!