• Hooooii!!

    MEISJES! Bill of Tom heeft jullie hulp nodig! Bij Joepie word er weer een hottie's top 10 gehouden.. Maar nu the jonas brothers erbij zijn gekomen, kunnen iemand van hen dat winnen.. Stem aub op Bill of Tom...

    Ga naar www.joepie.be
    en stem asjeblieft.
    Voel je niet verplicht.

    Kusje, x


    Let's do this poo

    heb ik al gedaan
    Go Bill!! xD


    Your Butt is Mine!

    Nee ^_^ Van mij mogen iederee winnen, zélfs JB. C'mon, niet zielig doen hé? Sorry heur, maar dit komt over alsof wij MOETE stemmen ofdat wij anders geen goede fans zijn. Heb wel wat beters te doen hoor ^_^

    Ik zal de titel maar eens gaan veranderen aangezien die ruzie gaat uitlokken met JB-fans ><


    Bored.

    Nee ^_^ Van mij mogen iederee winnen, zélfs JB. C'mon, niet zielig doen hé? Sorry heur, maar dit komt over alsof wij MOETE stemmen ofdat wij anders geen goede fans zijn. Heb wel wat beters te doen hoor ^_^

    Zelfs de platenmaatschappij is al zo diep gezonken dat ze mails sturen waarin ze fans vragen om op TH te stemmen.
    Ik ben het zo hard met je eens.


    Bored.

    (...)
    Zelfs de platenmaatschappij is al zo diep gezonken dat ze mails sturen waarin ze fans vragen om op TH te stemmen.
    Ik ben het zo hard met je eens.

    Inderdaad hoe diep wil je zinken? n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jeee mense zijn het met mij eens =D

    (...)
    Inderdaad hoe diep wil je zinken? n_n

    Ze zullen toch iets moeten doen om ervoor te zorgen dat TH niet binnen nu en een jaar uitsterft? Niet dat dit zal helpen, maar goed =='


    Bored.

    als jb winnen is dat erger?

    Sorry ik ben een grote th fan maar vind dat je iets te overdreven reageert. Het gaat om een hot persoon verkiezing. Leuk hoor maar het gaat toch niet alleen tussen th en jb. Wie weet wint er wel een andere.

    Ps. tuurlijk ik hoop wel dat 1 van de THers wint.


    muziek altijd overal

    Heb wel wat beters te doen hoor ^_^


    Ja je hebt gelijk het is te veel moeite om ff een top 3 te maken :O ...


    Your Butt is Mine!

    Sorry, ik zit midden in mijn examens. Het kan me echt geen fuck schelen of Bill Kaulitz veel stemmen haalt. ><

    (...)

    Ja je hebt gelijk het is te veel moeite om ff een top 3 te maken :O ...


    Jhaa gaan we zo beginnen?

    Gestemd.


    Tears falling down because you break my heart...

    (...)

    Jhaa gaan we zo beginnen?


    Nee hoor ^^ ik dacht eraan gwn aan toen ik dat las^^ (A)


    Your Butt is Mine!

    heb ik al gedaan..2 keer zelfs! en nu ben ik een manier aan het bedenken om nog meer te kunnen stemmen, want hij onthoudt je e-mail, dus nu moet ik een nieuwe emails aanmake :P
    maar kwee nii of ik het wel zal gaan doen.. x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Is het erg als ik me zeg dat het me geen kut boeit wat die joepie wel of niet doet. En of bill hottie is of niet volgens hen.

    Boeiend, datsoort blaadjes moet je niet eens kopen.
    braakmiddel.