• Ha, ja dat is dus mijn probleem. Ik wil een storie schrijven over Justin Bieber maar ik weet niets het moet wel origineel wezen. Dus als jullie een ideeën hebben zijn ze welkom. Ik heb er zelf wel één maar ik vind hem niet zo.
    Mijn idee:
    De engel Alecia leeft in de hemel en kan nooit meer terug naar aarde. Maar toch valt ze als een blok voor de aardse jongen: Justin Drew Bieber. De engel besluit het lichaam van een wezeloos meisje over te nemen en geeft haar eeuwige schoonheid. Het meisje op aarde heet Romy en is plots van lelijk eendje nara bloedmooi meisje veranderd. Haar sprieterige rode haar is nu glanzend bruin met prachtige pijpenkrullen. Haar kleine groene ogen hebben nu een mooi formaat en zijn prachtig vel blauw. Haar eerst zo lijkbleke huid is nu wta donkerder en op haar neus en wangen staan een paar vrolijk sproetjes. Het meisje haar scheve gele tanden staan ineens kaas recht een wit. En ze is van mollig naar super slank veranderd. En van nerd naar populair zonder dat iemand zich haar oude ik kan herinneren. En zo moet Romy voor de engel Justin Drew Bieber zien te krijgen.
    Dus heeft iemand een leuk idee, het moet niet depressief wezen ofzo. Maar gewoon iets leuks en vrolijks met wat catfights enzo.

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vindt jouw idee wel leuk, en orgineel? Ik zou het in ieder geval lezen. x3.


    Smiling but close to tears.

    Crush schreef:
    Ik vindt jouw idee wel leuk, en orgineel? Ik zou het in ieder geval lezen. x3.

    Haha, maar ik vind mijn eigen idee dus niet zo leuk. Maar ik schrijf wel even een stukje ervan dan kijk ik even verder.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat idee is leuk :o moet je doen.


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind het ook wel een leuk idee. :'D Maar mensen houden van (bitch)fights, dus moet je die er zeker insteken. :'DD

    Ehr, om eerlijk te zijn zie ik een engel nog niet zo snel iemands lichaam in bezit nemen? Dan eerder iemand die gevangen zit in de Onderwereld, maar een weg eruit ziet te vinden? XD

    - niet dat jouw idee slecht is.


    I'm here to say that you're the star you wanna be.

    Haha, nou dan doe ik mijn eigen idee wel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    GIVEYOUMYALL schreef:
    Ehr, om eerlijk te zijn zie ik een engel nog niet zo snel iemands lichaam in bezit nemen? Dan eerder iemand die gevangen zit in de Onderwereld, maar een weg eruit ziet te vinden? XD

    - niet dat jouw idee slecht is.

    Dat doen zelfs engelen als ze geobsedeerd zijn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Dat doen zelfs engelen als ze geobsedeerd zijn.
    ZOALS IK :3 ik ben geobsedeerd door Renée.

    trouwens wat wordt de titel?


    We can only learn to love by loving.

    Decoy schreef:
    (...)
    Dat doen zelfs engelen als ze geobsedeerd zijn.
    ZOALS IK :3 ik ben geobsedeerd door Renée.

    trouwens wat wordt de titel?


    We can only learn to love by loving.

    Jij gaat dat idee doen, Renée. (krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik zeg, doen!


    Brubl

    Prevail schreef:
    (...) ZOALS IK :3 ik ben geobsedeerd door Renée.

    trouwens wat wordt de titel?

    NICOL IS DE LEKKERSTE :9~
    Hihi, nee Down to earth.

    @Eloquent.

    Haha, ik schrik me rot. Hoe weet jij mijn naam? xd -hahaha niet dat ik het erg vindt want ik weet die van jou ook-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    NICOL IS DE LEKKERSTE :9~
    Hihi, nee Down to earth.

    @Eloquent.

    Haha, ik schrik me rot. Hoe weet jij mijn naam? xd -hahaha niet dat ik het erg vindt want ik weet die van jou ook-

    Hahaha. Hoe weet jíj mijn naam, RENÉE. Nou, altijd op forums en zo zie ik zo staan; blablabla Renée. En zo. En ik ben gewoon heel slim, natuurlijk.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eloquent schreef:
    (...)
    Hahaha. Hoe weet jíj mijn naam, RENÉE. Nou, altijd op forums en zo zie ik zo staan; blablabla Renée. En zo. En ik ben gewoon heel slim, natuurlijk.(krul)

    Hahaha, ik ben helderziend dus ik zag jou profiel en ik dacht: die heet SHIREEN! :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ga toch maar niet mijn eigen idee doen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.