• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Lysander schreef:
    (...)
    Fuck man, wat immens heftig. :c 🫂
    Ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen behalve veel sterkte en probeer het, voor hoever mogelijk, rustig aan te doen. Als je ook maar iets nodig hebt waar ik in kan helpen, lmk <3

Hierbij sluit ik mij aan, veel sterkte en als er wat is, mijn PB en GB staan open. (flower)

Ich liebe dich 27.12.23

Hireth schreef:
    (...)
    Je vind motten eng?

Ik vind motten ook eng, she's not alone, haha.

Vind ik ze mooi? Ja.
    Vind ik ze doodeng? Also ja.

Sunchild schreef:
    (...)

Vind ik ze mooi? Ja.

Hey ik krijg pijn in mijn tanden en moet kokhalsen van het geluid van piepschuim, ik kijk nergens meer van op hahah

[ bericht aangepast op 3 sep 2026 - 12:51 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Het feit dat jij het ook zo moeilijk hebt, maakt het allemaal veel zwaarder want waarom werkt het niet meer... Ik mis je zo

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Guys ik voel me zo eenzaam en ik ben zo bang...

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Catan schreef:
    Guys ik voel me zo eenzaam en ik ben zo bang...

Oh noo :c
    Huggies voor jou.

Ich liebe dich 27.12.23

Sunchild schreef:
    (...)
    Vind ik ze mooi? Ja.

Wat vind je er eng aan? (serieuze vraag)

@cablewalter your funy 😂😂😂

Don't walk. Run, you sheep, run.

Cabeswater schreef:
    (...)

vindt*

Je geeft in een ander topic aan dat je Hireths manier van communiceren als enorm negatief ervaart en dat dit frustratie voedt, maar ondertussen kies je ervoor om je op haar te richten en haar aan te spreken op een grammaticale fout in een bericht dat niet eens aan jou gericht was.

Als haar manier van communiceren je daadwerkelijk zo frustreert, kun je er ook voor kiezen haar gewoon te negeren. Dat je haar hier in LJH eruit pikt om commentaar te leveren op een grammaticale fout, voelt niet helemaal zuiver.

Los van hoe belangrijk je correcte spelling vindt, was er geen enkele noodzaak om juist háár hierop aan te spreken. Ik zie namelijk meerdere grammaticale fouten van anderen in dit topic voorbijkomen, zonder dat je diezelfde behoefte lijkt te voelen om de andere users hierop te corrigeren.

I'll lick the poison from right off your kiss

Trying to figure out when this (VERY RECENT AND NEWLY MADE) character of mine became a drug addict. I did not make her like that originally. It's not necessary for the plot. Why is she doing ketamine I'm confused how did I go there

Also my mom and I have been reflecting and considering that maybe my clinical depression is actually bipolar disorder type II because every time I seem to be doing suddenly much better and basically healed I crash after a couple days again. Which we also began to reflect on because of my infodumping of said fuckass CHARACTER being a writer is so dumb man I didn't even make her to have bipolar disorder I just observed she had it after projecting onto her. Anyway guess I'll have to bring this up with a psychiatrist once I'm finally off the waiting list again and see if this is an actual issue so I don't get the wrong medication

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Hireth schreef:
    (...)
    Wat vind je er eng aan? (serieuze vraag)

@cablewalter your funy 😂😂😂

Ik ben al geen grote kriebelbeestjes fan, maar fladderende dingen staan daar nog iets boven (motten en 'gewone' dagvlinders behoren daartoe).
    + Op de een of andere manier gaat het geluid wat hun vleugeltjes maken echt door merg en been bij mij. Call it a neurodivergent thingy. (':
    Honestly, ze zijn prachtig. Als er een binnen zit, vang ik hem altijd (of ik laat mijn vriend het doen) om hem buiten weer vrij te laten.
    Maar, toch. . .
    Eng.

Girl, you're petty. It's not a good look.

Ik vind motten en vlinders ook eng lol. Ik blame Spongebob :/

Caution first, always.

inktzwart schreef:
    Trying to figure out when this (VERY RECENT AND NEWLY MADE) character of mine became a drug addict. I did not make her like that originally. It's not necessary for the plot. Why is she doing ketamine I'm confused how did I go there

Also my mom and I have been reflecting and considering that maybe my clinical depression is actually bipolar disorder type II because every time I seem to be doing suddenly much better and basically healed I crash after a couple days again. Which we also began to reflect on because of my infodumping of said fuckass CHARACTER being a writer is so dumb man I didn't even make her to have bipolar disorder I just observed she had it after projecting onto her. Anyway guess I'll have to bring this up with a psychiatrist once I'm finally off the waiting list again and see if this is an actual issue so I don't get the wrong medication

#writerproblems

me, giving a character a panic disorder, about six years before i am diagnosed with, you guessed it, a panic disorder
    me, slowly recognising that my character is a severe controlfreak and realising even slower that that call is coming from inside the house
    me, writing worldbuilding lore surrounding talking around the truth like a fae and people getting upset at others who just blatantly lie: mmm this tastes a little like the 'tism. y'know, like the kind i have. hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

[ bericht aangepast op 3 sep 2026 - 14:40 ]

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

fokking microsoft met zn fokking extra beveiliging. ik had de gebruiksersnaam en het wachtwoord van deze email, HOEZO krijg ik daar geen toegang toe??? AAAHHH

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Sunchild schreef:
    (...)

Ik ben al geen grote kriebelbeestjes fan, maar fladderende dingen staan daar nog iets boven (motten en 'gewone' dagvlinders behoren daartoe).
    + Op de een of andere manier gaat het geluid wat hun vleugeltjes maken echt door merg en been bij mij. Call it a neurodivergent thingy. (':
    Honestly, ze zijn prachtig. Als er een binnen zit, vang ik hem altijd (of ik laat mijn vriend het doen) om hem buiten weer vrij te laten.
    Maar, toch. . .
    Eng.

Ik vind motten juist erg leuke vlinders. Onlangs nog een flinke weggehaald die naar binnen was gevlogen. Maar ik kan me wel voorstellen waar je vandaan komt. Het geluid van die vleugeltjes kan inderdaad soms verrassend intens zijn. Hoe zit dat eigenlijk met libellen? Heb je daar net zo’n ick bij?

Don't walk. Run, you sheep, run.