• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Zoya schreef:
    (...)

Come again??? 💀 Vier uur ja! En als je pech hebt, zoals ik vorige week, zeven uur

Hasselt is niet ver van Maastricht* (which is also Nederland)

'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

glowfaery schreef:
    (...)

i would love to als het niet weer 2+ uur rijden was ):

Moet ook twee uur rijden dus is mooi in het midden 😌

Zo vreselijk hard gelachen tijdens ons teamuitje dat ik niet een, maar twéé astmatische aanvallen kreeg, en een half uur deed over mijn tiramisu omdat ik te melig was om een hap binnen te houden :W

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Zoya schreef:
    Zo vreselijk hard gelachen tijdens ons teamuitje dat ik niet een, maar twéé astmatische aanvallen kreeg, en een half uur deed over mijn tiramisu omdat ik te melig was om een hap binnen te houden :W
    Honestly goals

Let me in, let me in.

Zoya schreef:

Oh en een shout-out naar mijn piece of shit boss die tijdens het lasergamen om mijn hoekje dook en HEEL HARD SCHREEUWDE zodat ik bijna in mijn broek pieste

I think he's still giggling

[ bericht aangepast op 5 sep 2026 - 13:06 ]

Aaah, natuurlijk was het uiteindelijke issue opgelost met de computer uit en aan zetten. Erg stom van mij dit.

En vriendschapsbreuk rant: want pff, misschien moet ik deze vriendschap toch echt eens eindigen. We blijven namelijk issues hebben en we zijn misschien helaas niet meer zo goed voor elkaar. Ik had bijvoorveeld gisteren kunnen appen dat ik out of social energy was in de avond, maar dat lukte even niet. (Gamen wel, maar dat is een andere skillset.) Wat hij lastig vindt, dus daardoor heeft hij zijn bericht van gisteren verwijderd. Jammer dat het waarschijnlijk zo moet eindigen na 10 jaar. /:

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Mijn huis is echt een fucking stofnest gatverdamme

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik voel me alsof iemand me met een gigantische hamer geeft geklopt, wayow

kindness is never a burden.

I hate being too tired to function.

My crime? Eating dinner.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

STOP MET ZAGEEEEEEENNNNN

probeer me echt niet zo erg te ergeren but bestie im at my fucking limit

i blame my tapering off of my meds

When should I start worrying I'm getting too bitter again I don't wanna go back to high school me

Nou ik ga weer op avontuur. Wish me luck

Tijd voor koffie.

Ah nieuwe buurman is jarig en viert tegelijk zijn housewarming

Ik voel me niet schuldig dat ik mijn muziek aan heb staan

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Blegh waarom moet dit buurtfeest nu precies drie dagen duren?! Het is al avonden achter elkaar vreselijke muziek door mijn straat!

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

If you ever feel bad about your surival on this earth

My cat just headbutted my cup of scalding hot tea

Als hij geen initiatief neemt, neem ik het wel. First kiss (lees: kus, geen zoen) is a fact. 2e date was weer een succes, volgende alweer gepland al moeten we nog even verzinnen wat we gaan doen, maar we hebben nog even. So far, so good!

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL