• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Hhhhhhihimiwiwjwhwiw

Morgen eerste externe afspraak. Met een directrice no less. Who was pretty pissed off because the gang of youth I'm guiding did a stupid

(clown)

SHE HAS A STRESSY

[ bericht aangepast op 2 sep 2026 - 18:28 ]

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Nou voor t eerst gekookt in het huis van m’n oma! Nou hopen dat het nog smaakt, want as always is het genoeg pasta rode saus voor de hele straat 🙃

edit: tot mijn vreugde kan ik mededelen dat ik mij bewezen heb als waardig kookster.

[ bericht aangepast op 2 sep 2026 - 19:23 ]

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Nieuwe vrienden maken is echt net als daten maar dan erger.

Omnia mutantur, nihil interit

Leodh schreef:
    Nou voor t eerst gekookt in het huis van m’n oma! Nou hopen dat het nog smaakt, want as always is het genoeg pasta rode saus voor de hele straat 🙃

edit: tot mijn vreugde kan ik mededelen dat ik mij bewezen heb als waardig kookster.

Hé maar dan heeft de waardig kookster wel genoeg om vriendjes te maken met de hele straat; 😉

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

wordt hier te oud voor

--

ik kreeg een bericht over dat iemand iets in m'n GB had geplaatst en ik was enthousiast want ik hoopte dat het RJ was maar toen was het iemand om iets over een RPG af te spreken en dat is óók superleuk maar toch jammer

Let me in, let me in.

glowfaery schreef:
    wordt hier te oud voor

mee oorlog spelen met max en mij?

help

Cabeswater schreef:
    (...)

mee oorlog spelen met max en mij?

mag ik ook mee

Tijd voor koffie.

Jongens ik heb mijn eerste twee werkdagen gehad, 3 uur NS vertraging gisteren, 6 uur over laptop installatie + telefoon gedaan vandaag en dan ook nog iemand die redelijk dichtbij staat vandaag overleden en er komen zoveel herinneringen terug. Ik ben twee dagen aan het werk weer en compleet gesloopt. Take a new job they said, It will be fun they said.

Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3

TW: Overlijden/zelf dodin van een ander persoon.
    Ik kom thuis, parkeer de auto op straat, compleet overprikkeld, hoofdpijn ondanks pijnstillers, foggy brain en dan staat de zus van mijn broers beste vriend voor hun ouderlijk huis te schreeuwen en te huilen en te krijsen door merg en been. Heeft ze haar vader door de brievenbus dood in huis zien liggen (hand/arm) en heeft ze zelf geen sleutel. Mind you ik ben met deze familie opgegroeid en haar vader was mijn judoleraar. Daarnaast, na mijn eigen verlies, ging haar gehuil mij zo door merg en been dat ik zelf ook stond te janken. Ik ben echt emotioneel uitgeput en in distress, helemaal omdat (TW!) hij dus zelfmoord heeft gepleegd.

Niet officieel bevestigd door politie onderzoek maar ja, blijkbaar niet zijn eerste poging geweest dus zeer waarschijnlijk. Nu een heel team van de politie, ambulance, hele straat vol met zwaailichten en de halve buurt op straat. Of ja drie uur geleden alweer, maar mijn god.

Ik kan wel kotsen.

[ bericht aangepast op 2 sep 2026 - 20:24 ]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

SPECS schreef:
    Jongens ik heb mijn eerste twee werkdagen gehad, 3 uur NS vertraging gisteren, 6 uur over laptop installatie + telefoon gedaan vandaag en dan ook nog iemand die redelijk dichtbij staat vandaag overleden en er komen zoveel herinneringen terug. Ik ben twee dagen aan het werk weer en compleet gesloopt. Take a new job they said, It will be fun they said.

Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3
    Ik kom thuis, parkeer de auto op straat, compleet overprikkeld, hoofdpijn ondanks pijnstillers, foggy brain en dan staat de zus van mijn broers beste vriend voor hun ouderlijk huis te schreeuwen en te huilen en te krijsen door merg en been. Heeft ze haar vader door de brievenbus dood in huis zien liggen (hand/arm) en heeft ze zelf geen sleutel. Mind you ik ben met deze familie opgegroeid en haar vader was mijn judoleraar. Daarnaast, na mijn eigen verlies, ging haar gehuil mij zo door merg en been dat ik zelf ook stond te janken. Ik ben echt emotioneel uitgeput en in distress, helemaal omdat (TW!) hij dus zelfmoord heeft gepleegd.

Niet officieel bevestigd door politie onderzoek maar ja, blijkbaar niet zijn eerste poging geweest dus zeer waarschijnlijk. Nu een heel team van de politie, ambulance, hele straat vol met zwaailichten en de halve buurt op straat. Of ja drie uur geleden alweer, maar mijn god.

Ik kan wel kotsen.

Heel veel sterkte naar zowel jou als de familie, wat ontzettend heftig (H)

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Pff deze kerel heeft zich volgens mij alleen maar aangemeld voor dit programma, omdat hij te lang droog staat. Blegh!

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

inktzwart schreef:
    (...)

Heel veel sterkte naar zowel jou als de familie, wat ontzettend heftig (H)

Thanks (heart2) Zou echt een dag vrij willen nemen morgen maar dat gaat niet, eerste echte opleidingsdag

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

What the heck happened?

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

SPECS schreef:

Ik kan wel kotsen.

Ik heb hier geen woorden voor, wat heftig... Voor jou, voor die zus, voor hun familie en naasten en voor iedereen involved, ik ben echt even van mijn stuk. Heel veel sterkte want ik kan me voorstellen dat dit echt verschrikkelijk is om mee te maken

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Gibbs schreef:
    Pff deze kerel heeft zich volgens mij alleen maar aangemeld voor dit programma, omdat hij te lang droog staat. Blegh!

Hij is echt een viespeuk joh. Ik kan ook echt niet tegen de taal die hij uitslaat. Zo metaforisch en symbolisch, maar uit pure interessantdoenerij. De metaforen die hij gebruikt zijn compleet ondoorgrondelijk en het is alleen maar afschuiven afschuiven afschuiven. Blegh. Ik denk dat hij denkt dat hij nu zeer intelligent overkomt, maar ik vind het juist tenenkrommend dat iemand niet direct, emotioneel volwassen is.

Ik ben nu klaar met het seizoen op de reünie na. Let me know waar jij bent!

[ bericht aangepast op 2 sep 2026 - 21:46 ]

Tijd voor koffie.