• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Vanochtend wakker geworden met een knalrood hoofd, geen jeuk en geen pijn of trekkend gevoel, maar aaargh het is nog steeds rood. Hopen dat het morgen weggetrokken is, want idk waar het vandaan komt.

Afgezien van dat, ben ik ook happy, want een verslag dat ik 2 weken geleden had ingeleverd is vandaag nagekeken en voldoende, dus dat is weer 5 studiepunten erbij, joejoe.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

why sad stop sad

'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

Wat een kutdag

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik denk day ik liever ruzie heb, samen koken en lachen is zo pijnlijk. Als we het zo goed hebben, waarom gaan we dan uit elkaar 🥺

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Samanthablaze schreef:
    (...)

Mijn loeder heeft een weirde obessie met Milan (of eigenlijk vooral met het principe van beroemd zijn en zichzelf met beroemde mensen omringen) en heeft via mijn in de musicalwereld-geduwde jongste zusje contact met hem weten te bemachtigen en nu is ze zn vaste hondenoppas als ie in het buitenland is. Dus het is niet dat we hem helemaal niet kennen. Maar ook weer niet zo goed dat je zou zeggen: die nodig ik uit voor de uitvaart van mijn partner, die hem nog minder goed kende, laat staan dat je zn ouders óók uitnodigt.

Maar ja. Ze heeft sowieso iedereen uitgenodigt die op enig punt in papa's ziekteproces sympathiek is geweest, inclusief de overbuurman wiens naam ze niet eens kent (ze heeft de envelop blanco in de bus gegooid?!). Om dan vervolgens over de kosten te gaan jammeren en dingen te zeggen als "ik wil niet dat zijn collega's voorin komen zitten hoor, ik heb niets met die mensen" terwijl ze weet dat papa en ik wel echt close met hen waren en veel steun aan hen hebben gehad het afgelopen jaar

Andere messed up dingen die ze gedaan heeft de afgelopen dagen include but are not limited to:
    - mij en mijn vrouw guilt trippen in bij haar blijven (terwijl we rechtstreeks uit vakantie komen) en dingen voor haar betalen
    - de ouders van mijn vader geen afscheid laten nemen omdat ze geen zin heeft om met mijn dementerende oma te dealen
    - de zus van mijn vader volledig niet uitnodigen voor de uitvaart omdat ze haar niet mag
    - telkens als er iemand langskomt hetzelfde ingestudeerde gejammer opvoeren, inclusief theatraal huilen
    - de tekst op de rouwkaart op de laatste seconde zonder overleg aanpassen voor ie naar de drukker ging zodat zij er groter en centraler op staat terwijl wij als kinderen meer verdrongen raken - iets waar papa echt woest over zou zijn
    - voortdurend foto's maken van tekeningen en tekstjes etc die mijn zusjes voor papa gemaakt hebben terwijl zij nadrukkelijk gezegd hebben dat dat alleen voor papa bestemd was en ze dat niet wilden
    - spullen zonder overleg weggooien
    - vermoedelijk haar stuk tekst op het bidprentje laten genereren door chatgpt

Lang verhaal kort: ze is geschift en als dit nog even doorgaat hebben we volgende week nog een uitvaart want ik ben aan het overkoken

Stay tuned mensen, er is vast meer op komst want de uitvaart is donderdag pas

Mijn god wat ziek dit… heel veel sterkte de komende dagen... Dit is echt niet oké. 😭😭😭😭 Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, er lijkt gewoon geen ruimte te zijn voor je eigen rouwproces vanwege deze theatrale loeder die op zichzelf geilt. Wat verschrikkelijk

🫂🫂🫂🫂🫂

[ bericht aangepast op 18 aug 2026 - 5:25 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Echt, als deze mug nog één keer zoemt… 😡😡😡😡

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

On my way to de kapper voor een zeer hoog nodig 'nieuw' kapsel hahaha

Is het al vakantie?

Ben er zo aan toe 😢

Such a useless spell.

Me today.

Historically, us queers have never asked for permission to exist. - Heartstopper

Did i just pay an etsy witch to make sure i have nice weather on my wedding? Yes
    Does this make me feel absolutely insane? ... Also yes

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Frodo schreef:
    Did i just pay an etsy witch to make sure i have nice weather on my wedding? Yes
    Does this make me feel absolutely insane? ... Also yes

you still have to weeekssss itll be fineeeee

'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

Happy new hair 🥰🥰

Hoe mijn broer altijd met dingen het zo probeert te draaien dat ik (ook) schuld heb.
    Gast, je bent bijna 40, grow the f up. :’)

En wanneer je dan zegt dat iets niet zo is, reageert hij met: ‘Jawel, want (uitleg),’ en vervolgens wil ik daarop reageren en dan zegt hij: ‘Maar het maakt toch niet uit!’
    En dan is het einde discussie, maar je hebt eerst wel jouw argument gezegd en geeft mij geen ruimte meer om erop te kunnen reageren.

Geen wonder dat ik nooit echt graag in zijn omgeving ben. I care about him, he is my brother. Maar hij is echt manipulatief af.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Zoya schreef:
    Ik denk day ik liever ruzie heb, samen koken en lachen is zo pijnlijk. Als we het zo goed hebben, waarom gaan we dan uit elkaar 🥺

Uh, wtf did I miss? Èèn van de laatste dingen dat ik van je ben tegengekomen is dat jullie gelukkig waren... 🤷

Don't walk. Run, you sheep, run.

Heel mijn plan voor de avond naar de zak. En dankzij dit gedoe met mijn pc ben ik nu OVERSTIMULATED.
    Dan ga ik maar lezen I guess…

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

I, the soul called Wanderer, love you, human Ian. And that will never change, no matter what I might become.