• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Soms zou ik willen dat ik weer 16 jaar was en dat ik de vriendschappen die ik toen had veel meer had gekoesterd. De momenten die toen klein en nietszeggend leken, zijn achteraf alles. Had ik maar meer van die tijd genoten. Was ik maar minder bezig geweest met later, volwassen willen zijn en me druk maken over alles wat daarbij komt kijken. Ik zou dan veel meer in het moment leven en gewoon gek willen doen met mijn vriendinnen van toen, zonder dat we ons druk moesten maken over wat anderen van ons vonden.

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Ik kan gewoon niet geloven dat dit mijn leven nu is. Alles is weg. Alles wat ik had opgebouwd voor ik ziek werd. Dit voelt echt als een soort nachtmerrie alleen word ik maar niet wakker

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Derks schreef:
    (...)

Ik was al verbaasd want ik dacht dat het iets was als van 'ze zijn nu zwanger en dit is voor de toekomst' maar vond het al ergens niet kloppen in m'n hoofd 🙃

Wat super kut dat zij zichzelf zo belangrijk voelen en daarmee ook zo fucking denigrerend naar jou doen 😭 snap heel goed dat je duidelijkheid wilt en niet 'misschien wel misschien niet' en bah. Vervolgens ook nog zo doen en drama creëren 😭

Ja, heel vermoeiend ngl. Maar goed, is nooit anders geweest dus hopelijk houd ik het nog even vol.

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Uggla schreef:
    (...)

Oh nee, lekker toxisch weer. Wie heeft dit eigentlijk gezegd?

Ja, zou zeggen familie eigenschap maar dan moet ik mezelf ook meetellen :W
    En mijn vader waarmee ik helaas nog steeds in een huis woon heeft dit gezegd (clown)

Gibbs schreef:
    (...)

Fuck hun. Met zo'n familie heb je geen vijanden meer nodig. Jemig.
    Je verdiend beter, Jo! Hele dikke knuffels!!!
    Ik hoop dat dat plekje snel komt voor jou! ♥️

Vertel mij wat, laatst bij een sollicitatiegesprek werd gevraagd met wat voor type mens ik niet om kon gaan- toen ik vroeg of familie ook telde werd er gelachen :W
    Gelukkig maar- maar toch lol.

Thanks Yol, appreciate you (bloos)

ik voel mij zo zo zo verdrietig en eenzaam & there is no relief

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Mijn laptop lader is officieel stuk en mijn nieuwe laptop is nog steeds niet binnen fml wtf moet ik nu doen heel de dag door man

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."