• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 15 mei 2026 - 11:04 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Gefrustreerd door mezelf. ✨

Mijn eigen space opruimen ho maar, maar het huis van vrienden die het moeilijk hebben? Broke out my yellow cleaning gloves the second their car pulled out of the street 🫡

Dramatic

Renna schreef:
    Mijn eigen space opruimen ho maar, maar het huis van vrienden die het moeilijk hebben? Broke out my yellow cleaning gloves the second their car pulled out of the street 🫡

Oprecht, heb afgelopen maanden volgens mij vaker gestofzuigd en in het huishouden geholpen bij m'n moeder dan dat ik thuis heb schoongemaakt :') Trying to make up for that now

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ik heb de afgelopen weken niet veel spierpijn van (intensief) sporten twee keer in de week, maar ik slaap één nacht verkeerd en m'n nek doet pijn. Am I getting old?

This world doesn't belong to them. It belongs to us.

Schoolwerk, lessen voorbereiden, en Off Campus bingen. Beetje halfbakken vrije dagen, maar goed. Hopelijk lukt het mij om dit schooljaar EIN-DE-LIJK af te studenten.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Dag poes :c

|| Thy hatred only wakes a smile. ||