• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 9 april 2026 - 18:24 ]

Tijd voor koffie.

Ah yes, positiviteitsdagboek bijhouden... How do I do that again? :') Why does it sound so... zweefteverig?

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Morgen ga ik beginnen aan die 26 openstaande gesprekken (excl groepsapps) die zich in de afgelopen twee weken hebben opgebouwd, wish me luck

I hate that I get this way sometimes :c

[ bericht aangepast op 9 april 2026 - 18:50 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Sociaal zijn met degene waar ik mee samen zou gaan werken (gesprek over Lord of the Rings en games!) en met een volgspotter ging prima vandaag. Alleen ben ik nog steeds niet snel met sommige dingen op werk, en ging ik meteen van het slechtste uit toen ik hoorde dat mijn leidinggevende het over mij had.
    Hoorde later dat het ging over genoeg uren hebben volgend blok. Dus misschien is werken aan de unapologetically me versie toch zo slecht nog niet, en misschien.. moet ik niet altijd van het meest negatieve uitgaan. xD

Also, ik ga vanavond de stressvolle quick changes oefenen voor mijn musical. Blokken meenemen, sure. Maar o.a. dat corset in een minuut aankrijgen, moet dit?

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Hoe krijg ik in hemelsnaam weer plezier in mijn leven

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Wanneer gaat die werkdruk weer omlaag? Ik red het niet meer :c

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home