• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Derks schreef:
    Soms ben ik echt intern aan het schreeuwen van hoe mensen omgaan met fucking ChatGPT

Een vriendin heeft een huisje toegewezen gekregen met urgentie, super fijn. Ze is er naartoe gereden met vrienden om te kijken, heeft foto's gemaakt, rondje om het huis gemaakt.

Appt ze nu vanochtend dat ze heel verdrietig is want het is niet het goede huis, 'want ChatGPT zegt dat het niet het huis is'.

GIRL CHATGPT KAN DAT NIET EENS ANALYSEREN OP BASIS VAN JE EIGEN FOTO.

Echt ik schreeuw. Waar gaat dit heen in de samenleving, mensen die blind vertrouwen op 'Chat zegt x'

Huh hoezo niet het goede huisje? En inderdaad, daar gaat echt iets mis, zo afhankelijk van een chatbot (die bewezen fouten maakt)...

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik deed even Rollercoaster Tycoon. My body said no.

I rly should get over it but for some reason i cant

help

Morana schreef:
    Waarom heeft iedereen een huis tf 💀
    Ik heb maar één antwoord in mijn situatie: sheer dumb luck. 😂

•

Am i an overdramatic bitch

help

Liefde voor alle behulpzame Engelsen vandaag - zelfs al spraken enkelen met een dusdanig sterk accent dat het gesprek een oefening in actief luisteren werd. It’s so good to be back! ☕️🇬🇧🖤

hodie mecum eris in paradiso

Morana schreef:
    Waarom heeft iedereen een huis tf 💀

Ik woon waar niemand wil wonen 😂 noord-oost Groningen. Wel goedkope huizen. En een erfenis van mijn vader, maar ja :')

Laat deze Duitsland-Denemarken-Zweden roadtrip door kunnen gaan. I need it.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Ekko schreef:
    (...)

Ik woon waar niemand wil wonen 😂 noord-oost Groningen. Wel goedkope huizen. En een erfenis van mijn vader, maar ja :')
    Noord-Oost Groningen is wel beter dan Zuid-Oost 😂

Protect the people.

Omatikaya schreef:
    (...)Noord-Oost Groningen is wel beter dan Zuid-Oost 😂

Ja jullie hebben Pekel, da's ook niet best :')

Ekko schreef:
    (...)

Daar wonen mijn schoonouders, veel minder erg dan er gezegd wordt. Alleen die aardbevingen zijn een beetje jammer x)

Caverna schreef:
    (...)

Huh hoezo niet het goede huisje? En inderdaad, daar gaat echt iets mis, zo afhankelijk van een chatbot (die bewezen fouten maakt)...

Ja, ze was dus met een vriend naar dat adres gereden (ze gaat morgen bezichtigen) en had allemaal foto's gemaakt (die ook exact overeen komen met de plattegrond van de woonstichting.

En toen heeft ze die foto's en het adres naar ChatGPT geüpload want die beschouwt ze als een goede vriend of zoiets en toen heeft ChatGPT gezegd dat het niet het goede huis is, dat de foto's van een andere straat zijn (ze heeft de foto's van zowel de voor- als de achterzijde genomen dus het kan best zijn dat ze voor een van de foto's metadatatechnisch gezien in een andere straat stond). Dus ik kreeg vanochtend allemaal paniekappjes dat het helemaal het huis niet is, dat ze al dacht dat het te mooi was om waar te zijn, dat ze zich opgelicht voelt door de woonstichting etc etc.

En dat allemaal op basis van ChatGPT, een bot die alleen maar nullen en enen kan analyseren.

Echt, waar gaat het heen met de wereld. Schrik hier gewoon van. Hoe kun je zó op een bot vertrouwen????? Dit kan echt helemaal verkeerd gaan...

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

De Wereldbank schat dat er tegen 2050 al 200 tot 250 miljoen klimaatvluchtelingen zijn.
    Dat zijn mensen die hun land moeten verlaten door droogte, overstroming of mislukte oogsten.
    Dat is binnen één generatie.

Maar onze groene partijen zijn even vergeten om dat in hun communicatie te verwerken, dat opwarming ook voor méér migratie zorgt, en al op heel korte termijn. Zo'n perfect aanknopingspunt laat je gewoon liggen )':

Also, de wereld gaat naar de knoppen. Leuk dat nog weer even voor het slapengaan te lezen.

[ bericht aangepast op 3 nov 2025 - 22:12 ]

ik wil gewoon alles verkopen en gaan reizen.

Een vriend ga ik niet vinden, een huis is te duur.

I'll stay where the sun shines & wine tastes sweet

Such a useless spell.

I hate life and i wanna not exist thank u

help