• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Hoe kom ik van een thema naar een plot, naar personages die leven?

Ik heb dit eerder gedaan, talloze keren zelfs, maar niet alleen

Omnia mutantur, nihil interit

vergankelijk schreef:
    Hoe kom ik van een thema naar een plot, naar personages die leven?

Ik heb dit eerder gedaan, talloze keren zelfs, maar niet alleen

Nu ga ik toch ook eens de AI-toer op. Ik zat ook even vast met mijn plot en dan heb ik alles dat ik had, gewoon in chatGPT gegooid. Uiteindelijk heb ik niet echt iets gebruikt van wat er uitkwam, maar het zette me wel op weg om na te denken wat ik juist niet wil en welke kant ik dan wel kan opgaan.

Mijn brein breint zoals het breint.

Miyah schreef:
    Oef, ja, dit is nice.

Appeltaart in de oven. Lekker languit op de bank terwijl het buiten regent. Een kop thee. En lekker gamen.

Ik houd zoveel van deze cosy dagen.❤️

Ik ga nu naar de supermarkt voor chocomel en bladerdeeg voor zelfgemaakte appelflappen en dat is jouw schuld :'D

Dramatic

vanavond personeelsfeest en ik heb echt geen idee wat ik kan verwachten

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Lichaam is dood en ik moet nog een halloweentocht wandelen straks.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Platonische vrienden die tegen je aan kruipen op de bank >>>

Heb ik de kerstboom net gezet? Zeker wel!

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Heb me nog nooit zo eenzaam gevoeld als in de IKEA omsingeld door koppels en families :')

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Aah, still nervous voor deze labels los en vastmaken. Soms gaat het wle soms. Soms wat lastiger. En het moet snel of course.
    Maar dit was geen Tairible dag geloof ik. Ondanks dat ik.me nog niet zo lekker voel na de tattoo

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Taire schreef:
    Aah, still nervous voor deze labels los en vastmaken. Soms gaat het wle soms. Soms wat lastiger. En het moet snel of course.
    Maar dit was geen Tairible dag geloof ik. Ondanks dat ik.me nog niet zo lekker voel na de tattoo

Did you just... make a pun out of your own username 😂

WIDM is gonna be lit

Protect the people.

Ik denk... dat collega's mij leuk vinden... ook als ik mezelf ben? wow.

Mijn brein breint zoals het breint.

Waarom krijgt zo'n eikel eigenlijk een platform?

Goedkoop scoren over kwetsbare groepen zou echt verboden moeten zijn.

En nee, deze opmerking is niet verkiezingsgerelateerd, alhoewel rechtstreeks toepasbaar op meerdere situaties en personen.:'D

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Ekko schreef:
    (...)

Did you just... make a pun out of your own username 😂

I might or might not. xD
    Erg passend bij een username gebaseerd op een karakter die in canon ook puns gebruikt, en ik ben wel van de puns. Ik heb vandaag nog een grap op werk gemaakt toen ik iets straight moest plakken. (Mijn collega maakte de grap zelf eerst, en toen kon ik het niet laten.)

--

Pff. Werk terwijl ik me niet zo fit voel is niet chill. Maar het is mijn lijf dat moet wennen aan de ink denk ik. Ik weet nog niet of dit, of de pijn bij mijn ribben als ik beweeg, erger is.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ugh papa, pls go home. Alles wordt alleen maar erger en gaat meer kapot. Waarom ben je zo koppig?

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said