Catmint schreef:
Ziek melden? Wat is dat? :') Loop ik al een week met keelpijn wat over ging in geen stem + hoesten + loopneus en zit ik gewoon op werk nu? Maybe.... Ik heb nog geen vast contract oké en ik zit midden in onderhoudsstop op werk, dus ik wil niet m'n kansen vergooien op een vast contract door me nu ziek te melden (en voel me nu, afgezien van het blaffen, honestly wel oké). Zit dat in mijn hoofd? Maybe.
Zou ik ook gwn graag thuis willen zitten nu met een boekje of serietje aan? Op zich wel, praten is niet zo goed voor me volgens mij, maar dit is voor m'n interne opleiding en I don't want to chicken out gezien ik me nooit ziek heb gemeld bij verkoudheid oid.
Heehoi, hoe reëel is de kans dat jij geen vast contract krijgt omdat je een paar dagen thuis zit met de griep? x) Dus zit het in je hoofd? Geen Maybe, gewoon keiharde Ja

Goed zorgen voor jezelf is niet alleen investeren in jezelf, maar óók in je werk, want je doet je werk aanzienlijk beter als je gezond bent dan wanneer je lange tijd blijft kwakkelen. Dus voor je werkgever is het alleen maar goed als je eerst uitziekt voor je weer aan de slag gaat.
If you want the rainbow, you gotta put up with the rain