• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Damn, ik kan me niet meer relaten to alle citizen soldier lyrics. Progress! En fun musical gesprekken op een rock concert. Wie had dat gedacht? (Not me, not me)
    Of dat het verstandig is dat collega's weten dat ik hierheen ging, weet ik niet though. En tof dat ze me volgspotten willen aanleren, maar mijn gamingervaring betekent niet dat ik goed kan multitasken. xD nu verwachten ze dingen van me. Al Is het leren hiervan wel fun!

Edit: en hugs voor wie het nodig heeft, there is light at the end fot the tunnel, hoe cliche dit ook klinkt!

[ bericht aangepast op 3 nov 2025 - 23:28 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Merrin schreef:
    I hate life and i wanna not exist thank u

i feel this

🫂

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Caverna schreef:
    De Wereldbank schat dat er tegen 2050 al 200 tot 250 miljoen klimaatvluchtelingen zijn.
    Dat zijn mensen die hun land moeten verlaten door droogte, overstroming of mislukte oogsten.
    Dat is binnen één generatie.

Maar onze groene partijen zijn even vergeten om dat in hun communicatie te verwerken, dat opwarming ook voor méér migratie zorgt, en al op heel korte termijn. Zo'n perfect aanknopingspunt laat je gewoon liggen )':

Also, de wereld gaat naar de knoppen. Leuk dat nog weer even voor het slapengaan te lezen.
    En dan vinden veel mensen in m’n omgeving het alsnog gek dat ik geen kinderwens heb. (‘:

Derks schreef:
    (...)

i feel this

🫂

Am sorry u do, big hugs

help

Hoi leidinggevende, bel me even terug, ik heb corona, is het nodig dat ik naar kantoor kom of kan ik vanuit huis werken vandaag?

Omnia mutantur, nihil interit

Omg, seriously?

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

ik zit de laatste dagen zoo slecht in mn vel :c Alsof ik door drijfzand moet ploeteren om gewoon te kunnen bestaan :c

probeer ik me al drie uur te zetten tot eindelijk te gaan douchen?
    misschien

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ziek melden? Wat is dat? :') Loop ik al een week met keelpijn wat over ging in geen stem + hoesten + loopneus en zit ik gewoon op werk nu? Maybe.... Ik heb nog geen vast contract oké en ik zit midden in onderhoudsstop op werk, dus ik wil niet m'n kansen vergooien op een vast contract door me nu ziek te melden (en voel me nu, afgezien van het blaffen, honestly wel oké). Zit dat in mijn hoofd? Maybe.

Zou ik ook gwn graag thuis willen zitten nu met een boekje of serietje aan? Op zich wel, praten is niet zo goed voor me volgens mij, maar dit is voor m'n interne opleiding en I don't want to chicken out gezien ik me nooit ziek heb gemeld bij verkoudheid oid.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    Ziek melden? Wat is dat? :') Loop ik al een week met keelpijn wat over ging in geen stem + hoesten + loopneus en zit ik gewoon op werk nu? Maybe.... Ik heb nog geen vast contract oké en ik zit midden in onderhoudsstop op werk, dus ik wil niet m'n kansen vergooien op een vast contract door me nu ziek te melden (en voel me nu, afgezien van het blaffen, honestly wel oké). Zit dat in mijn hoofd? Maybe.

Zou ik ook gwn graag thuis willen zitten nu met een boekje of serietje aan? Op zich wel, praten is niet zo goed voor me volgens mij, maar dit is voor m'n interne opleiding en I don't want to chicken out gezien ik me nooit ziek heb gemeld bij verkoudheid oid.

Heehoi, hoe reëel is de kans dat jij geen vast contract krijgt omdat je een paar dagen thuis zit met de griep? x) Dus zit het in je hoofd? Geen Maybe, gewoon keiharde Ja ;) Goed zorgen voor jezelf is niet alleen investeren in jezelf, maar óók in je werk, want je doet je werk aanzienlijk beter als je gezond bent dan wanneer je lange tijd blijft kwakkelen. Dus voor je werkgever is het alleen maar goed als je eerst uitziekt voor je weer aan de slag gaat.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

hands, can you stop shaking please, thanks

Even the smallest can change the course of the future

Frodo schreef:
    hands, can you stop shaking please, thanks

Big hugs 💛💛💛

help

Roadtrip kan doorgaan? ._.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Ben pas één dag hier en merk nu al dat de sereniteit, (gothic) schoonheid en de vriendelijkheid van de mensen op deze plek precies is wat ik nodig heb. Nurturing for the soul. 🖤 Thank you, Richmond.

[ bericht aangepast op 4 nov 2025 - 14:40 ]

hodie mecum eris in paradiso

Caverna schreef:
    (...)

Heehoi, hoe reëel is de kans dat jij geen vast contract krijgt omdat je een paar dagen thuis zit met de griep? x) Dus zit het in je hoofd? Geen Maybe, gewoon keiharde Ja ;) Goed zorgen voor jezelf is niet alleen investeren in jezelf, maar óók in je werk, want je doet je werk aanzienlijk beter als je gezond bent dan wanneer je lange tijd blijft kwakkelen. Dus voor je werkgever is het alleen maar goed als je eerst uitziekt voor je weer aan de slag gaat.

Dunno, ik heb zeker deze 2 weken het idee dat het belangrijk is dat ik er ben en het m'n kansen op een vast contract kunnen verkleinen of vergroten. Ziekteverzuim is voor managers een KPI en er wordt redelijk naar gekeken/op gelet. Heb het idee dat alles wat ik doe de komende 2 maanden gewoon onder een vergrootglas gaan liggen om te bepalen of ik een vast contract krijg of niet. Iets met budget en besparingen ook, dus ben gwn slightly paranoid...
    Had eerlijk gezegd ook gehoopt dat ik er na het weekend gewoon van af zou zijn :')

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Mod: leeggehaald

[ bericht aangepast door een moderator op 4 nov 2025 - 20:12 ]

help