• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Renna schreef:
    (...)
    Oh wat heerlijk hahahahah, cool!! Komt inderdaad niet veel voor dat ik mensen uit ons werkgebied tegenkom :'D

Voor mij ook niet, idd! Voor welk bedrijf werk jij? Ik heb wat vrienden van m'n studie die bodemadviseur zijn, haha.

Het is niet eens zo veel kleur, en dat was al pijnlijk. Don't get ribs tattoo'd guys.
    Wel een toffee graduation gift voor mezelf en tattoo erbij. En het past goed bij de andere!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Merrin schreef:
    I AM TWENTY SIX

YALL ARE FIFTY

WHY AM I BETTER AT COMMUNICATING THAN YOU GUYS

GET A FUCKING GRIP

YES

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Temeraire schreef:
    (...)

Voor mij ook niet, idd! Voor welk bedrijf werk jij? Ik heb wat vrienden van m'n studie die bodemadviseur zijn, haha.

Antea Group!

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Antea Group!

Ah, ja, daar ken ik wel wat mensen 😂 Almere?

Temeraire schreef:
    (...)

Ah, ja, daar ken ik wel wat mensen 😂 Almere?

No waaay :'DD Nee ik zit in Deventer, ken een handjevol mensen uit Almere. Willemijn? Roos? Victor?

Dramatic

Zometeen een burenbijeenkomst, ik heb echt zó geen zin pff

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

okay but LEE PACE AND RICHARD ARMITAGE ARE GAY???

Sorry maar vanaf nu ship ik Thorin / Thanduil.

Ekko schreef:
    okay but LEE PACE AND RICHARD ARMITAGE ARE GAY???

Sorry maar vanaf nu ship ik Thorin / Thanduil.

Wacht, Richard Armitage is ook uit de kast?
    Called this back in 2012. Allebei. De radar werkt. 🐸

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Heb ik zin in dit gesprek? Idk. Ik heb mezelf de afgelopen 2 maanden somehow in een happy place gewerkt mentaal en ik ben bang dat met hem praten dat misschien gaat verstoren aangezien hij nogal opinionated is en misschien ook informatie heeft die ik nog niet had over dit hele gebeuren. Ik mis 'm tho.
    Talking to friend = good.

Lysander schreef:
    (...)
    Wacht, Richard Armitage is ook uit de kast?
    Called this back in 2012. Allebei. De radar werkt. 🐸

Ik hoorde dat Ian McKellen ze per ongeluk had ge-out tijdens een interview voor De Hobbit :')

Lee zie ik wel, maar Richard? Your gaydar is next level mate. (Luke Evans is ook gay btw)

Ekko schreef:
    (...)

Ik hoorde dat Ian McKellen ze per ongeluk had ge-out tijdens een interview voor De Hobbit :')

Lee zie ik wel, maar Richard? Your gaydar is next level mate. (Luke Evans is ook gay btw)

Oh wat? Ik kan me heel vaag herinneren dat er ooit een rumour was, maar volgens mij had dat niet met interviews te maken?
    Luke wist ik inderdaad, maar die is ook altijd out geweest geloof ik. (krul)

Lysander schreef:
    (...)
    Oh wat? Ik kan me heel vaag herinneren dat er ooit een rumour was, maar volgens mij had dat niet met interviews te maken?
    Luke wist ik inderdaad, maar die is ook altijd out geweest geloof ik. (krul)

Imagine though, the Battle of the Five Armies was just a big queer meet 😌

Mijn docente: is er iets nieuws aan je?
    Dat is of mijn haar dat in een staart was, of mijn tat (: al hoeft deze pregnancy talk niet. En ben ik ook nog steeds erg zenuwachtig.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Renna schreef:
    (...)
    No waaay :'DD Nee ik zit in Deventer, ken een handjevol mensen uit Almere. Willemijn? Roos? Victor?

Ah, nee, die namen doen geen belletje bij me rinkelen. Ik ken er Tom en Constance (maar die is er sinds een paar maanden weg). Deventer helaas niemand, haha.