• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Temeraire schreef:
    (...)

Ah, nee, die namen doen geen belletje bij me rinkelen. Ik ken er Tom en Constance (maar die is er sinds een paar maanden weg). Deventer helaas niemand, haha.

Ohhh Tom ken ik denk ik van naam en gezicht (lees: foto op Teams haha). Constance heb ik volgens mij mee in de onboarding groep gezeten! Wist niet dat ze alweer weg was, hoop dat ze een leuk nieuw plekje gevonden heeft ^-^ Man de bodemwereld is eigenlijk klein zeg hahahahah

Dramatic

ik heb hier echt véééél te lang aan gezeten, whahahaha. op m'n vorige stage zou ik denk ik op m'n kop hebben gekregen lolololol. nouja, recognition is the first step towards recovery, ofzo. i just want it to be slick and pretty and cooool

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Renna schreef:
    (...)
    Ohhh Tom ken ik denk ik van naam en gezicht (lees: foto op Teams haha). Constance heb ik volgens mij mee in de onboarding groep gezeten! Wist niet dat ze alweer weg was, hoop dat ze een leuk nieuw plekje gevonden heeft ^-^ Man de bodemwereld is eigenlijk klein zeg hahahahah

Hahahaha, ik herken dat wel! Ik ben net nieuw in de Belgische bodemwereld, maar ik begin al een hoop namen te herkennen 😂 De gezichten komen vast later nog.
    Ja, ze is echt heel enthousiast over haar nieuwe baan! Dus ik ben heel blij voor haar, is net wat meer wat GIS, wat ze ook eigenlijk wilde.

Vanmiddag stond er dus een 12-jarige voor de deur, ze had een verkort rooster en wilde graag bij mij 'partyen'.

Ik lag toen de deurbel ging nog in bed in m'n hoodie en ik was eigenlijk niet van plan om eruit te komen. Maar ja. Toen moest ik wel.

Gelukkig stoorde ze zich niet aan de rommel in mijn huis, ze heeft netjes haar wiskunde huiswerk gemaakt (serieus, ik had 14 jaar geleden dezelfde methode maar die was écht een stuk moeilijker toen hoor!) en ze heeft wat kaartjes gekleurd.

Ze zei dat ze heel blij was dat ik niet zo 'onhip' was als haar ouders. 😂😂😂😂 En toen kwam ze met allemaal termen waarvan ik dacht: wat? Ik ken net skibidi en bruh maar daar houdt het ook wel op 😂😂😂😂

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Toch maar ziekgemeld, bleh

Hebben we dat voor dit schooljaar ook weer gehad

Ben dan wel de favoriete docent in havo 4, want sommigen hadden alleen drie (!!!) lessen van mij vandaag 😂

Protect the people.

Derks schreef:
    Vanmiddag stond er dus een 12-jarige voor de deur, ze had een verkort rooster en wilde graag bij mij 'partyen'.

Ik lag toen de deurbel ging nog in bed in m'n hoodie en ik was eigenlijk niet van plan om eruit te komen. Maar ja. Toen moest ik wel.

Gelukkig stoorde ze zich niet aan de rommel in mijn huis, ze heeft netjes haar wiskunde huiswerk gemaakt (serieus, ik had 14 jaar geleden dezelfde methode maar die was écht een stuk moeilijker toen hoor!) en ze heeft wat kaartjes gekleurd.

Ze zei dat ze heel blij was dat ik niet zo 'onhip' was als haar ouders. 😂😂😂😂 En toen kwam ze met allemaal termen waarvan ik dacht: wat? Ik ken net skibidi en bruh maar daar houdt het ook wel op 😂😂😂😂

Wacht, kende jij dit kind of zat er gewoon een random puber in je huis? 😂

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Temeraire schreef:
    (...)

Hahahaha, ik herken dat wel! Ik ben net nieuw in de Belgische bodemwereld, maar ik begin al een hoop namen te herkennen 😂 De gezichten komen vast later nog.
    Ja, ze is echt heel enthousiast over haar nieuwe baan! Dus ik ben heel blij voor haar, is net wat meer wat GIS, wat ze ook eigenlijk wilde.

Aawhh super fijn om te horen!!
    & yepp integreren gaat vrij snel hahahaha. Voor werk bedrijf werk jij dan? Of bevoegd gezag?

Dramatic

Meh, ik wil niet werken maar lekker gamen.
    Om vervolgens zoals altijd s' avonds te moe te zijn om te kunnen gamen door werk.
    Lekkere vicieuze cirkel dit.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

I am soooooo bored.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Miyah schreef:
    Om vervolgens zoals altijd s' avonds te moe te zijn om te kunnen gamen door werk.

Wat ben je momenteel aan het spelen?

hodie mecum eris in paradiso

Silver scrapes! Silver scrapes! Silver scrapes!

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Moriendi schreef:
    (...)
    Wat ben je momenteel aan het spelen?

Pokémon Legends za!

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Renna schreef:
    (...)
    Aawhh super fijn om te horen!!
    & yepp integreren gaat vrij snel hahahaha. Voor werk bedrijf werk jij dan? Of bevoegd gezag?

Bij een bodembeheerorganisatie! We volgen van begin tot eind waar de bodem heengaat en of iedereen zich netjes aan de wet houdt, haha.

[ bericht aangepast op 31 okt 2025 - 12:35 ]

Op maandag werk ik korter dan andere dagen. Dus toen mijn collega op maandag ziek naar huis ging, heb ik gezegd dat ik anders wel langer zou blijven en een andere dag eerder naar huis zou gaan. Zodat er tenminste iemand op de afdeling was, om te helpen.
    Nu kom ik erachter dat ze het overwerk van maandag gewoon wilden afboeken en die andere dag dat ik eerder wegging van mijn verlof af wilden boeken.
    Terwijl ik had uitgelegd waarom ik het deed. Uiteindelijk is het wel aangepast, maar er werd erg moeilijk gedaan.
    Echt belachelijk. Dan ga ik de volgende keer ook gewoon naar huis als mijn werkdag erop zit.

Ugh, ben hier echt wel een beetje kwaad over.

[ bericht aangepast op 31 okt 2025 - 13:08 ]

Miyah schreef:

Mood.. maar hopelijk kan je snel weer Pokémon oppakken en heb je het dit weekend wat rustiger?
    (Bij mij is het Guild Wars 2 en Hades 2 die ik weer wil oppakken)

-

Sads voor niet in Londen zijn nu, maar het is wel het meest logische. Maar de og Meg zien was tof geweest, en rip the money I spent on travel things. /: Ik heb gisteren meer kwijt geraakt, maar dat is besides the point en voor iets tofs. (:

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn