• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Welp, the POTC mermaids would def get a meal out of me, if even one of them looks at me that way I'd fucking melt

Merrin schreef:
    Mod: leeggehaald

Hey mods, not to start anything, maar dit vind ik tbh wel een beetje censuur. Dit is een ventileertopic waarin ik mijn persoonlijke frustratie even ventileer, zonder die op iemand te richten. Als dat als aanstootgevend gezien wordt, mag de helft van dit topic leeggehaald worden.

Ik heb een emotionele dag achter de rug en om dan te zien dat Q toch geen safe space meer is, helpt niet.

help

We breathe in and we breathe out and we try to convince ourselves that's enough

Dramatic

Merrin schreef:
    (...)

Hey mods, not to start anything, maar dit vind ik tbh wel een beetje censuur. Dit is een ventileertopic waarin ik mijn persoonlijke frustratie even ventileer, zonder die op iemand te richten. Als dat als aanstootgevend gezien wordt, mag de helft van dit topic leeggehaald worden.

Ik heb een emotionele dag achter de rug en om dan te zien dat Q toch geen safe space meer is, helpt niet.

Zie hiervoor het bericht dat ik zojuist naar je verzonden heb, daarin staat de uitleg.

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Liep vooral in de weg nu. Oops. Misschien is het toch tijd om dit vrijwilligerswerk op te zeggen, want ik heb toch echt iets meer richting nodig.
    En hopelijk word ik niet opgeroepen voor crowdsurvers.. want daar ben ik nog steeds bagger in. Dus dan sta ik weer ook enkel in de weg. Ik zag wel een podiumdeel dat verschoven moest worden though!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Leodh schreef:
    (...)

Zie hiervoor het bericht dat ik zojuist naar je verzonden heb, daarin staat de uitleg.

Ik vind dit een heel passief-agressieve reactie op een actie die jullie ondernomen hebben in een openbaar topic. Van mij mag je gewoon de reden vermelden; ik ga niet met je ruziën omdat je open communiceert.

help

Nu verwijder ik mezelf hier even, anders word ik nog écht boos.

help

Nu ik elke dag met de auto naar werk ga, beweeg ik echt te weinig... ik wil best weer een sport doen maar welke???

Protect the people.

Omatikaya schreef:
    Nu ik elke dag met de auto naar werk ga, beweeg ik echt te weinig... ik wil best weer een sport doen maar welke???

Ballet!!

Omnia mutantur, nihil interit

😺😺😺😺

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ekko schreef:

Hugs <3

Dramatic

Aah, still can't believe dat mensen me leuk vinden om wie ik ben. En dat de interesse die ik in Januari bij de rondleiding had uit 80 mensen opviel, en dat dit me nu helpt in dat ze me met follow-me vertrouwen.
    Ik vibe ook met degene die hier in charge over is, zonder moeite te doen, wat gek blijft..

Alleen wel jammer van mijn donderdagavonden vrij, die waarschijnlijk vervallen nu.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

I.am.hungry.

[ I will always love you ]

Damn, wat mama stuurde maakte me echt aan het huilen. Zo lief. Ik weet dat we soms onze problemen hebben, maar ik hou echt zielsveel van deze vrouw. Ook dat mag weleens gezegd worden i.p.v. alleen klagen.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said