• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Stijldansen???!!!??

Protect the people.

~stay aliiiiiiiiveee

for some reason its disproportionally hard

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

pfffft okay, i give up. back to bed with me.

edit: HA didnt even last a full hour. oof.

[ bericht aangepast op 5 nov 2025 - 15:41 ]

literally me bathing in cold sweat and almost throwing up in a session & then gaslighting myself into thinking I was probably just pretending to feel like that for attention >,>

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Dit is echt precies de verkeerde dag voor het koffieapparaat om kapot te zijn.

Lo: **doet voor een keer eens niet 1000% enthousiast en volledig overtuigd over iets dat haar gevraagd is en zegt eerlijk wat de afwegingen zijn**
    Lo to Lo: oh gods nu denkt hij dat ik niet genoeg initiatief toon of ambitieus ben fuuuuuck nu haat hij me

the Lo is learning not to people please and finds it wildly uncomfortable

Dramatic

Renna schreef:
    Lo: **doet voor een keer eens niet 1000% enthousiast en volledig overtuigd over iets dat haar gevraagd is en zegt eerlijk wat de afwegingen zijn**
    Lo to Lo: oh gods nu denkt hij dat ik niet genoeg initiatief toon of ambitieus ben fuuuuuck nu haat hij me

the Lo is learning not to people please and finds it wildly uncomfortable

lol dit is zo herkenbaar, het is zo belangrijk maar het voelt zo kut :’)

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik walg echt van Wilders die op social media al z’n volgers opfokt met wan–informatie.

Edit: also, ik mis Rutten als VVD hoofdman, wauw.

[ bericht aangepast op 5 nov 2025 - 17:54 ]

Vanochtend 2,5 uur. Nu een uur en 45 minuten. Kantooruren werken is shit.. En ik kan in Amsterdam gaan werken afraden. xD

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Omatikaya schreef:
    Stijldansen???!!!??

Jaaa ga dat doen!!

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Waarom ben ik plots misselijk?

Mijn brein breint zoals het breint.

Turns out all i needed to feel a bit better was wimperextenties, wenkbrauwen verven & waxen, helemaal stukgaan in de sportschool en knetter ongesteld worden.

Hihi (A)

Such a useless spell.

en nu terugsmelten tussen de tissues en mn dekens en paracetamol innemen :')

COD6 Warzone is echt te grappig om te spelen als twee 30+ vrouwen. Watch out boys. :Y)

Still wondering what happened and feeling kind of sad about it.

Also: ik ben echt een goede chauffeur. Maar die kakconcentratie. Stomme spiegel ):<

Mijn brein breint zoals het breint.