•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Don't walk. Run, you sheep, run.

Stupid skin issues..
    Also, ik voel me al niet geweldig. En dan had ik hoop op lasagne als ik thuis kom na een avond werken, geeft papa die weg.. Ik wil geen mac en cheese, ik wil iets met meer groente.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Helemaal blij met m'n autootje! Voel me ook compleet op m'n gemak bij het rijden <3

Protect the people.

Ik heb het zo gehad met de achterlijkheid van mensen met hun gezeik dat er een conflict of ruzie is om niks, maar zelf te stom en onozel zijn om het op te lossen. Met hun hoogmoedige en achterbakse houding: "Tja, ik ga het mooi niet oplossen van iets dat een paar uur of een paar dagen geleden gebeurd is. Je hoeft je hart niet te luchten ik ga het lekkermooi niet oplossen, want het is in mijn hoofd lekker opgelost ook al heb ik andere beschadigd. :P" Hebben sommige mensen minder dan 3 hersen cellen ofzo? Achterlijke zwijnen? Vind je het gek dat er oorlog is in de wereld en steeds meer huwelijke in moderne tijd kapot gaan door scheidingen omdat mensen te stom en te achterbaks zijn om iets op te lossen! :@ :@ lijkt wel alsof mensen demonen zijn! :@ #Stupid morons

Ik moet dat even luchten van paar achterlijke mensen die zo bij andere of mij doen.

[ bericht aangepast op 27 sep 2025 - 21:27 ]

🐱🐱 this has to be a trap. no, I'm not going to fall for it

Ik. Ben. Moe.

The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

yooo misschien moet ik niet mijn zaterdagavond besteden aan DUO.

skjdflkafjlkajflkjfk rente ;-;

Such a useless spell.

Ik <3 plotten :D

Mijn brein breint zoals het breint.

Overthinking is partying again. Jeez, ik had de hoop dat ik hier minder last van zou hebben..
    En ik kan wss niet naar beiden musical dingen in London en ook niet naar Frozen toe. /: al wel naar mijn nieuwe tattooafspraak toe, dus daar kan ik in elk geval naar uitkijken! En hey, ik heb weer een boek kunnen lezen afgelopen week, dat is ook nice.

Zaminaminaaaa Japannnnn *O*

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Klaar voor een zondag vol met ontspanning.

i still have nightmares from the time you left me 1yr ago

Pff. Waarom is mijn college zo gestresst? En moest hij een onzekerheid van mij benoemen.. Ik had best wel de hazer kunnen doen voor de projector. Hierdoor gaan dingen juist eerder mis.

bLUB🫧

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Leodh schreef:
    guess what. dog man is back. :c

still here. hoped id outlast him like yesterday but he's going strong...

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

had naar de supermarkt moeten gaan want nauwelijks iets in huis maar ik was te lui dus nu heb ik niks om te eten en alles wat ik als rupsje Nooitgenoeg heb kunnen ophappen is al op. Fuck myself.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly