Catmint schreef:
(...)
I get the feeling, maar ik ben het wel eens met de rest dat je hier zeker wel bekend bent. De site is gewoon lastig, deels door de moeizame communicatie tussen Qrew en RJ, maar ik denk ook door het verschil in de generatie 12-jarigen van nu. Ik vind het zelf nog steeds een heel fijn plekje en hou er van om toch hier te gluren, ongeacht of het heel actief is of juist heel rustig ^^ Maar als er iets is wat we kunnen doen, of als je er ff over wil praten, feel free om me een PB'tje te sturen, want ik snap je pijn wel hoor.
Jaaa, ik denk dat ik gewoon te veel verwacht tbh. It's more than nostalgia for me, maar community feeling lijkt er eerlijk gezegd al even niet meer te zijn. I get that people are busy, but so am I and I still show up (op meer plekken dan enkel ljh, lol) - niet omdat ik mezelf dwing om er energie in te stoppen, maar omdat ik het leuk vind. En soms voelt het heel erg alsof ik daar alleen in ben (which I know isnt true, but whatever - I'm sadly a perfectionist with high expectations of myself and people around me). I guess Q feels like a friendship I keep investing in while getting barely anything back - en daar heb ik té veel ervaring mee (which is why I get triggered easily - and here I go psychoanalysing myself again oop). I'll get over it someday. Maybe. Of misschien verdwijn ik hier toch plots gewoon eens als ik het weer eens echt gehad heb, we zien wel 🙃
'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)