•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Don't walk. Run, you sheep, run.

Merrin schreef:
    (...)

Jaaa, ik denk dat ik gewoon te veel verwacht tbh. It's more than nostalgia for me, maar community feeling lijkt er eerlijk gezegd al even niet meer te zijn. I get that people are busy, but so am I and I still show up (op meer plekken dan enkel ljh, lol) - niet omdat ik mezelf dwing om er energie in te stoppen, maar omdat ik het leuk vind. En soms voelt het heel erg alsof ik daar alleen in ben (which I know isnt true, but whatever - I'm sadly a perfectionist with high expectations of myself and people around me). I guess Q feels like a friendship I keep investing in while getting barely anything back - en daar heb ik té veel ervaring mee (which is why I get triggered easily - and here I go psychoanalysing myself again oop). I'll get over it someday. Maybe. Of misschien verdwijn ik hier toch plots gewoon eens als ik het weer eens echt gehad heb, we zien wel 🙃
    Ik herken dit zelf voornamelijk op het gebied van RPG's (waardoor ik zelf niet meer RPG op het forum). Also: dat van die trigger begrijp ik mega goed, dat is echt super lastig. Het is in ieder geval goed dat je jezelf daar bewust van bent? Kijk vooral wat goed voelt voor jezelf, want dat is het allerbelangrijkste!

Ik moet deze stomme mail nog steeds sturen en ik durf niet. Maar ik moet, afdwingen dat ie niet zomaar iets over de schutting kan gooien omdat hij "geen tijd heeft".

Nothing is impossible in my own powerful mind.

FOMO voor vanavond, maar ik denk dat het echt beter is om niet nog naar daar te racen na mijn musicalles. Heb na vandaag 4/5 dagen werk te overleven.
    Also, met R als favoriet personage moet het niet verrassend zijn dat ik connect met Connor. Ik zie de raakvlakken tussen deze twee personages, oops. xD

[ bericht aangepast op 25 sep 2025 - 16:15 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Uuuughh my brain is mush

Dramatic

Stomme recruiters op linkedin

Protect the people.

did my group therapy homework already c:

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Paracosmoses schreef:
    (...) Ik herken dit zelf voornamelijk op het gebied van RPG's (waardoor ik zelf niet meer RPG op het forum). Also: dat van die trigger begrijp ik mega goed, dat is echt super lastig. Het is in ieder geval goed dat je jezelf daar bewust van bent? Kijk vooral wat goed voelt voor jezelf, want dat is het allerbelangrijkste!

Ja, RPGs zijn helaas een grote 🫠

help

Wat een klote streek is dit. Slaat echt helemaal nergens op. Ben echt so fucking upset.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

I wanna write but the writing ain't writing and the typing ain't typing. Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    I wanna write but the writing ain't writing and the typing ain't typing. Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Start with a

help

De energie is ver te zoeken deze week

Alweer een boek uit?? En direct een nieuwe uit de kast gepakt om morgen mee te nemen en havo 4 het goede voorbeeld te geven??

Protect the people.

Omatikaya schreef:
    Alweer een boek uit?? En direct een nieuwe uit de kast gepakt om morgen mee te nemen en havo 4 het goede voorbeeld te geven??

Unstoppable. (cat)

hodie mecum eris in paradiso

Nog één dagje en dan lekker weekend.

God, I am so damn pissed right now.

Nothing is impossible in my own powerful mind.