•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 25 juni 2025 - 9:45 ]

•

Xenoblade schreef:
    (...)
    Waaait, en je hebt ook een Windows? :o Ik wil zo graag Peak spelen met iemand 🥺

. . . Jij denkt dat gamer-boyfriend Macbooks in dit huis toelaat? 😂 Ik zal vanavond even Peak opzoeken

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Kunnen we stoppen met al deze onnodige anxiety? Niks in de aankomende vier dagen vereist deze hoeveelheid stress...

Do it scared, but do it anyway.

M’n lippen verbrand en nu zitten er allemaal blaren en velletjes op..😩

let the fears you have fall away

Jeeemig.. Waarom zijn mensen ZO druk? Niet zo gek om overprikkeld te raken op deze manier.. Kan ik niet elke dag gewoon thuiswerken?

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Zoya schreef:
    Word die automatisch al je werk gebruikt om AI te trainen? What fresh hell is this? Uit uit uit uit die handel (cat)

Uhhhhh, whut? Is dat ook bij andere programma's zo?

[ I will always love you ]

Zoya schreef:
    Word die automatisch al je werk gebruikt om AI te trainen? What fresh hell is this? Uit uit uit uit die handel (cat)

Ja, Google Docs traint haar AI ook al met werk dat gebruikers intypen, het is fucking unreal. Gebruik zelf nu al een jaar Scrivener (een heel uitgebreid OFFLINE schrijfprogramma waar je 1 x voor betaalt en dan heb je het for life) en ben daar enorm blij mee.

[ bericht aangepast op 10 juli 2025 - 13:15 ]

hodie mecum eris in paradiso

waarom hebben alle uitgevers waar mijn werk *perfect* bij past een manuscriptenstop aaaaaaaaaa

help

also why does boredom make me so incredibly sad

help

Moriendi schreef:
    (...)
    Ja, Google Docs traint haar AI ook al met werk dat gebruikers intypen, het is fucking unreal. Gebruik zelf nu al een jaar Scrivener (een heel uitgebreid OFFLINE schrijfprogramma waar je 1 x voor betaalt en dan heb je het for life) en ben daar enorm blij mee.

Good to know, want uuh, dat is dus waar al mijn werk op staat 😅

Ik gebruik Obsidian voor de meeste van m'n notes die ik niet met anderen hoef te delen (dus dat ze geen word of pdf bestand hoeven te worden, al kan dat wel) als free optie voor ai-free alles op je eigen pc, geen cloud saves etc.

Do it scared, but do it anyway.

aaaaaand there's the identity crisis hello

help

De hele week ervoor te druk omdat je zelf in Discord calls zat? Je wilt zeggen dat je 24/7 in Discord calls zat? Sad. But hey, priorities, right. Ha. You're a fucking joke. Je speelt, en raad eens—ik speel niet met je mee. Have fun on your own.

[ bericht aangepast op 10 juli 2025 - 19:16 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Liar, liar, pants on fiiiiiiire.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Why do i hate myself

help

Porphyrogenitos schreef:
    (...)

Good to know, want uuh, dat is dus waar al mijn werk op staat 😅

Het is bizar hoe AI tegenwoordig overal ongevraagd wordt opgedrongen en erger nog, ongevraagd rustig alles jat.

hodie mecum eris in paradiso