•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 25 juni 2025 - 9:45 ]

Miyah schreef:
    Why is it so hard for me to throw old stuff out? :/

Starting with easy stuff helped me get in a flow! Beginnen met afval, dan werken van het minst oud/nostalgisch naar steeds meer nostalgisch.

Do it scared, but do it anyway.

Leodh schreef:
    i. am. L I V I D (finger)

asdfghjkl ik zei toch dat wij geen goede student-docent match waren? schrijven is een kwestie van smaak en zij houdt. niet. van. de. mijne. EN DAT MAG! maar laat haar dan niet mijn werk beoordelen en me laten overkomen alsof ik nergens naar luister en mijn werk slecht is. ik gaf drie maanden geleden al aan dat dit niet lekker zou lopen, dat dit slecht was voor mijn mentale gezondheid. waarom kon ik niet gewoon wisselen, godverdeshit. ik vind dit gewoon oneerlijk en daar ga ik zo slecht op :')

#dezevrouw #blijftmaardezelfdevragenstellen #dithebikjealverteld #dithebikalgetestbijdedoelgroepduswatbedOELje #neehijisgewoondebadguygeentorturedmisunderstoodlillsheep #laatmemetrUST PLEASE

Girl onthoud pls dat je effectieve doelgroep dol is op je verhaal en dat je een insanely talented auteur bent <3

Even the smallest can change the course of the future

Ik ben even trots op mezelf, ben gewoon in een nieuwe werkruimte met allemaal andere mensen op de uni gaan zitten om te werken! Mag als reward van haarzelf wat laatste character dingen gaan doen ^^

Miyah schreef:
    Why is it so hard for me to throw old stuff out? :/

Altijd lastig ja.. hetken het probleem.

--

Pff. Was echt veel liever bij Hadestown dan vanaf half 11 tot 9 bezig te moeten zijn met diplomauitreikingen, terwijl de rest van de klas al vakantie aan het vieren is en ik moet hopen dat ik voor een vak een derde kans krijg in Augustus voor mijn eigen graduation..
    Voelt allemaal erg klote, zeker met de heerlijke pms build up..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Nog 1 dagje doorzetten en dan heb ik 4 dagen vrij. 😭👍

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Halleluja. Mijn eigen werkinbox is... bijna leeg. Nog 2 mails wegwerken.

Omnia mutantur, nihil interit

Word die automatisch al je werk gebruikt om AI te trainen? What fresh hell is this? Uit uit uit uit die handel (cat)

[ bericht aangepast op 9 juli 2025 - 13:19 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Leuk dat mensen onder de trailer van Alice in Borderland s3 het nodig vinden om Squid Game s3 te spoilen? Cunts.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

ik wilde zo graag zwemmen, maar toen was het zwembad dicht. very sip.

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Zoya schreef:
    Word die automatisch al je werk gebruikt om AI te trainen? What fresh hell is this? Uit uit uit uit die handel (cat)

excuse me what since when

help

Merrin schreef:
    (...)

excuse me what since when

Idk maar je moet het dus handmatig uitzetten. Kwam het ineens op Insta tegen als waarschuwing voor alle schrijvers, want het is praktisch de literatuur versie van AI art ondersteunen.

Account > Account privacy > Manage settings > Connected experiences "Experiences that analyze your content" > vinkje uitzetten

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    (...)

Idk maar je moet het dus handmatig uitzetten. Kwam het ineens op Insta tegen als waarschuwing voor alle schrijvers, want het is praktisch de literatuur versie van AI art ondersteunen.

Account > Account privacy > Manage settings > Connected experiences "Experiences that analyze your content" > vinkje uitzetten

Ik ben blij dat ik voor creative dingen van Word afgestapt ben. Ik gebruik het eigenlijk alleen nog maar voor uni stuff, en als zij het een probleem vinden hoor ik dat vast wel van ze of niet omdat ze dat toch niet doorhebben of de moeite niet willen nemen, maar dat is dan niet mijn probleem.

1. Ik probeer m'n utopian dystopian city story in zo'n Save the Cat!-schematic te gooien, maar ik heb ergens het idee dat het too much is voor 1 boek als ik het goed uit wil werken en dat het anders te weinig is voor 1 boek. Hoe doen mensen dit? Een boek plotten? He????? Heb ook sterk het idee dat m'n finale die ik nu had bedacht totaal niet aansluit met de rest van het verhaal ofzo en ik krijg het niet voor elkaar om het logisch te maken nu.
    Ik dacht ook dat m'n female main character moest leren dat je eigen agenda pushen en alles opblazen niet per se de oplossing is, maar dat je iets moet doen wat voor alle slachtoffers goed is. But it kinda feels like she is actually learning to do what her gut is telling her to do? Ofzo?

2. Echt super toevallig app ik vandaag een ex-collega van m'n vorige werkgever, omdat ik een roddeltje had gehoord dat ik bevestigd wilde hebben en toen zei hij net dus dat ze toevallig morgen weer gaan borrelen met een groepje waar ik 2 maanden terug ook mee ben gaan borrelen. Dus nu gaat Maxime morgen weer als verrassing langs komen en gezellig meedoen.

3. Waarom zijn er zo weinig vrije dagen in je werkleven? ;-; So much to do, so much to see, maar zo weinig vrije dagen om het te doen op dagen dat het niet te druk is of dat je niet al andere dingen moet doen zoals je huishouden en zo. Whyyyyyyyyyy????

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Hoe dan?

Omnia mutantur, nihil interit

Ik dacht altijd dat ik best goed tegen viezigheid kon, maar nu andermans keuken vlekken weghalen vind ik toch echt heel erg nasty. en waar komen al die vieze mini vliegjes vandaan..... Pls vertel me niet dat er ergens iets ligt dat dood is gelukkig komt als t goed is vandaag mn stofzuiger binnen haha.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home