•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 25 juni 2025 - 9:45 ]

Ik heb vorige week boeken besteld op Amazon en bij 2 van de boeken stond dat ze in januari 2026 zouden worden bezorgd (god knows why) en nu kreeg ik net een melding dat 1 van de boeken mogelijk morgen wordt bezorgd. What a nice surprise!

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Oké, ja. Ik had niet moeten vergeten om vanaf mijn mobiel uit te loggen op Spotify. That's on me. Maar ik heb maandag ook uit mezelf uit- en ingelogd om op mijn eigen account bezig te kunnen zijn. Leel me het beste.. Erg fijn dat anderen die overweging niet nemen en nu iemand anders op mijn account zit. I don't like this. (Lack of control enzo.)

Hopelijk least ze mijn berichtje voor vanavond, als ze dan nog wat muziek nodig hebben. Want ik wil ook muziek luisteren in de auto straks..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

i. am. L I V I D (finger)

asdfghjkl ik zei toch dat wij geen goede student-docent match waren? schrijven is een kwestie van smaak en zij houdt. niet. van. de. mijne. EN DAT MAG! maar laat haar dan niet mijn werk beoordelen en me laten overkomen alsof ik nergens naar luister en mijn werk slecht is. ik gaf drie maanden geleden al aan dat dit niet lekker zou lopen, dat dit slecht was voor mijn mentale gezondheid. waarom kon ik niet gewoon wisselen, godverdeshit. ik vind dit gewoon oneerlijk en daar ga ik zo slecht op :')

#dezevrouw #blijftmaardezelfdevragenstellen #dithebikjealverteld #dithebikalgetestbijdedoelgroepduswatbedOELje #neehijisgewoondebadguygeentorturedmisunderstoodlillsheep #laatmemetrUST PLEASE

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Okay, I feel a bit more in control again about the new house even with people coming to help ^^

Do it scared, but do it anyway.

Al van heel veel collega's afscheid genomen... morgen laatste dagje daar, supergek idee :'D

Maar... dan heb ik wel vakantie :Y) (al ga ik donderdagmiddag nog maar even een uurtje in de kroeg hangen met leerlingen uit V6 en enkele collega's)

Protect the people.

Never getting over gallavich my heart dkqxjsjchsj

help

https://www.instagram.com/reel/DEu0HocAfJd/?igsh=MXA3MTAzNGFqdXVybg==

I feel attacked

[ bericht aangepast op 8 juli 2025 - 21:24 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Rassalentar schreef:
    Okay, I feel a bit more in control again about the new house even with people coming to help ^^

Girl share your secrets. 😩

Paracosmoses schreef:
    (...)

Girl share your secrets. 😩

We just started doing stuff. We zijn begonnen met zooi opruimen en uitdenken welke kamers we moeten gaan verven en hoe we mensen kunnen gaan inzetten als ze langs komen.

Ik weet nog steeds niet of mailen dat ik niet kan, of niets laten weten beter is... Beiden voelt nog steeds erg stom en ik heb absoluut geen zin in de dag die ik morgen wel heb. (En ik hoop dat ik snel weer kan schrijven.)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Rassalentar schreef:
    (...)
    We just started doing stuff. We zijn begonnen met zooi opruimen en uitdenken welke kamers we moeten gaan verven en hoe we mensen kunnen gaan inzetten als ze langs komen.

Love that.

Ik heb al een halve nacht wakker gelegen omdat m’n beste vriendinnetje straks komt helpen verven, maar die is er heilig van overtuigd dat zij niets hoeft af te plakken maar het uit de losse pols beter kan dan met afplaktape en ik je. Lichte paniek.
    Dit was de langste zin in west Europa. Amen.

Deze dag kan niet snel genoeg over zijn, pfffff. Om 6.37 wakker schieten (wekker staat normaal gezien om 6.00 en 6.10) en om 6.40 in de auto zitten is niet fantastisch + kellogg's tresor doos mee moeten nemen omdat je dus geen tijd meer had om ff na te denken over je lunch, dus nu heb ik droge cereal's voor lunch mee :')

Oh ja en nog naar de psycholoog waar we het wss weer over die ex-vriendin gaan hebben (er zit een hoop woede, I have to admit, want heb toch maar m'n angry brief geschreven nu, of althans nog aan bezig), maar idk. Heb het idee dat m'n negativiteit in het leven iets belangrijker is, although this might also be something omdat ik dit soort dingen niet los kan laten.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Paracosmoses schreef:
    (...)

Love that.

Ik heb al een halve nacht wakker gelegen omdat m’n beste vriendinnetje straks komt helpen verven, maar die is er heilig van overtuigd dat zij niets hoeft af te plakken maar het uit de losse pols beter kan dan met afplaktape en ik je. Lichte paniek.
    Dit was de langste zin in west Europa. Amen.

In haar eigen huis kan zij het precies doen hoe zij het wil. Gezien dit niet haar eigen huis is, heeft haar mening imo een beetje heel erg veel pech en mag ze gewoon naar jou luisteren.

Why is it so hard for me to throw old stuff out? :/

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Blegh. Wat is dit een lastig advies om te geven...

Omnia mutantur, nihil interit