•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 25 juni 2025 - 9:45 ]

Heel vervelend dat je studievertraging oploopt door iets waar je niets aan kon doen, maar zo is het leven nu eenmaal. Besteed je energie liever aan je herstel dan dat ene halfjaartje te bevechten...

Omnia mutantur, nihil interit

:c blub

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Oh my lord deze outfitstress, waarom hebben we femme fatale vibes afgesproken? Wat moet ik dragen?? I'm just a cottagecore hufflepuff baby ;-; send help

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Oke laatste keer hoor (misschien): dan krijg je een enorme tas met cadeaus van je mentorklas als afscheid, en dan trakteren ze je nog op een brownie en slagroom en gaan ze voor je verjaardag nog zingen tijdens het bowlen 😭😭😭😭😭😭 Ik ga die kinderen (én collega's) echt missen holy shit

Protect the people.

Omatikaya schreef:
    Oke laatste keer hoor (misschien): dan krijg je een enorme tas met cadeaus van je mentorklas als afscheid, en dan trakteren ze je nog op een brownie en slagroom en gaan ze voor je verjaardag nog zingen tijdens het bowlen 😭😭😭😭😭😭 Ik ga die kinderen (én collega's) echt missen holy shit

ZO lief omg!!!

let the fears you have fall away

Omatikaya schreef:

Aaaah, zo fijn. Betekent dat zij vinden dat ze een hele leuke mentor hebben gehad dus. 🥺

hodie mecum eris in paradiso

Alles is kut, zwaar kut, zo doorgedraaid. Je wordt keer op keer opnieuw genaaid.
    Soms is Nederlandse lyrics toch wel beter dan de Engelse.. En dan zegt mijn mentor leuk dat het na vandaag vakantie is. Erg fijn, maar ik had vandaag gewoon niet moeten doen, dus dat helpt niets.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

And once again we have proven that my perception and investigation skills are way higher than my partner's ^^ De vraag was simpel: vind wat wegwerp bekertjes cause we don't have glassware at the new place yet. Hij komt empty handed terug, ik met drie verschillende opties. We gingen naar dezelfde winkel ^^"

Do it scared, but do it anyway.

ik weet dat het goed voor me is, maar mijn gOD wat is dit ranzig???? hoe nemen mensen dit in? ik zit hier oprecht te kokhalzen??

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Het feit dat al mijn vrienden elkaar niet (goed) kennen, ver weg wonen, niet gamen/geen game pc hebben, maakt me echt vaak een beetje depresso.
    No fun multiplayer games, no D&D, no fucking nothin'.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Xenoblade schreef:
    Het feit dat al mijn vrienden elkaar niet (goed) kennen, ver weg wonen, niet gamen/geen game pc hebben, maakt me echt vaak een beetje depresso.
    No fun multiplayer games, no D&D, no fucking nothin'.

Bitch I game & play DnD?!??

I'm a terrible gamer yes but I still play

|| I told you not to play with the misfit toys ||

The way they could've just asked & I would've given permission... But nope they had to go behind my back and not even mention me. Whelp. Fun. I'm not going to make a big deal out of this but I know that it'd probably be fair. I feel so hurt lmao I really looked up to them.

[ bericht aangepast op 9 juli 2025 - 22:52 ]

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Ik hou van mijn discord vrienden, I do, maar ik ben de laatste tijd elke keer de eerste/enige die pinged om te vc'en en dan krijg of geen antwoord of dat ze niet kunnen en bijna zelden (voor mijn gevoel) dat 1 van hen wel kan. De één heeft mental issues, dat weet ik, maar toch voelt het kut en voelt het alsof hij mij negeert. De ander van die vrienden (vriendin uit Italië) zou afgelopen zaterdag t/m deze vrijdag hier zijn, maar haar werk deed achterlijk en toen kon het ineens niet meer - vind het nog steeds bijzonder dat ze het niet harder heeft aangevochten - maar i.p.v. dat we dan meerdere dagen vc'en om het een soort van goed te maken, heb ik de afgelopen dagen echt nul komma nul iets van haar gehoord. Sure, ze heeft ondertussen een vriend (idk of het al officieel is ondertussen) die op een paar uur reizen van haar woont en dat ze daar waarschijnlijk veel tijd mee spendeert, maar girl, wij zijn al 4 jaar bevriend en een beetje van je laten horen zou wel fijn zijn.

Anyway, bawling my eyes out once again.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Jippie, koppijn...

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Zoya schreef:
    (...)

Bitch I game & play DnD?!??

I'm a terrible gamer yes but I still play

Waaait, en je hebt ook een Windows? :o Ik wil zo graag Peak spelen met iemand 🥺

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander