•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 25 juni 2025 - 9:45 ]

Moriendi schreef:
    (...)
    Het is bizar hoe AI tegenwoordig overal ongevraagd wordt opgedrongen en erger nog, ongevraagd rustig alles jat.

Ja, agreed, ik vind het ook absoluut niet chill.

Als de ijsblokjesmachine al een 10/10 aankoop was, is mijn mobiele airco een 100000/10. Holy fuck.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Xenoblade schreef:
    Als de ijsblokjesmachine al een 10/10 aankoop was, is mijn mobiele airco een 100000/10. Holy fuck.

Ik zie je echt met een airco aan een touwtje door het huis dwalen, net als een kind met een knuffelhond "aan de lijn" :')

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    (...)

Idk maar je moet het dus handmatig uitzetten. Kwam het ineens op Insta tegen als waarschuwing voor alle schrijvers, want het is praktisch de literatuur versie van AI art ondersteunen.

Account > Account privacy > Manage settings > Connected experiences "Experiences that analyze your content" > vinkje uitzetten

Heb het zelf ook nog maar ff uitgezet op m'n pc. What the actual f....

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

Heb het zelf ook nog maar ff uitgezet op m'n pc. What the actual f....

Hoe afschuwelijk ook dat ze het zo stiekem doen, hè. Rare tijd waarin we leven, man.

hodie mecum eris in paradiso

Zoya schreef:
    (...)

Ik zie je echt met een airco aan een touwtje door het huis dwalen, net als een kind met een knuffelhond "aan de lijn" :')

I would if I could en dat ding niet 25+ kilo woog. 😭

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Moriendi schreef:
    (...)
    Hoe afschuwelijk ook dat ze het zo stiekem doen, hè. Rare tijd waarin we leven, man.

Echt ontzettend smering. Raar/Grappig genoeg kan ik het op m'n werk niet aan of uit zetten. Heb dat zinnetje niet eens staan, dus dat is misschien door bedrijfsdingen geblokkeerd.

Ik voel me echt zo'n bejaarde digibeet momenteel. Heb een iphone gekregen van het werk, maar ik heb in mijn telefoon-levensloop altijd android gehad (afgelopen 13 jaar ongeveer dus) en alles voelt gewoon kut aan. Niks werkt hetzelfde en het is niet intuïtief ofzo. Why do people swear by apple? Why?

Bijvoorbeeld;
    1. Ik mag niet eens m'n app library zelf inrichten, wat is dat voor ellende? Ik weet precies waar deze ene app staat die ik amper gebruik, maar apple deelt dat zelf in mapjes in en verwisselt het ook nog als je het ineens vaak gebruikt ofzo?
    2. Een home button en back-pijltje bestaan ook niet, nee je moet swipen. Why, als ik aan het gamen ben, wil ik het met 1 tap gedaan hebben en niet moeten vegen en hopen dat het de goeie kant op was.
    3. Geen fingerprint scanner? Hoe moet ik nu dan zonder te kijken m'n telefoon unlocken?
    4. Ze hebben geen messenger chat head optie. Waarom???? My multitasking........

M'n autisme kan dit niet aan...

Edit: Ik kom er ook net achter dat ze geen optie hebben om een 2e whatsapp app te hebben en daar dus een ander account op te zetten. Ik ga straks maar ff informeren of ik niet toch een Samsung kan krijgen ofzo, want zo heb ik niks aan dual sim en werk/privé gescheiden houden.

[ bericht aangepast op 11 juli 2025 - 13:18 ]

Waarom zoveel lastige vragen op zoiets goedkoops wat ik op Vinted aanbiedt...

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Dat de kat wéér plastic heeft gegeten 😭😭😭

Omnia mutantur, nihil interit

Hoe kan het altijd overal gezeik zijn met het management? Is dat op iedere werkplek zo? Zijn er mensen met een baan waar niet iedereen stiekem onder de tafel bezig is met een andere baan zoeken omdat ze de boel zat zijn?

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    Hoe kan het altijd overal gezeik zijn met het management? Is dat op iedere werkplek zo? Zijn er mensen met een baan waar niet iedereen stiekem onder de tafel bezig is met een andere baan zoeken omdat ze de boel zat zijn?

Ze bestaan zeker, maar het is echt niet overal zo. Klinkt rot in ieder geval, sterkte!

Omnia mutantur, nihil interit

Vakantieee <3
    Wil eigenlijk gewoon even een aantal dagen niet bestaan, maar de muren gaan zichzelf niet schilderen. Ach, de grote stressfactoren zijn in ieder geval weg ^.^

Also, krijg voor de verandering nu een aantal lieve mails van ouders, heel fijn om het jaar mee af te sluiten!

[ bericht aangepast op 11 juli 2025 - 21:21 ]

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

. . . . You're fucking welcome mate. 😑😒

Don't walk. Run, you sheep, run.

Laatste nachtje in het appartement.

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt