Ik voel me echt zo'n bejaarde digibeet momenteel. Heb een iphone gekregen van het werk, maar ik heb in mijn telefoon-levensloop altijd android gehad (afgelopen 13 jaar ongeveer dus) en alles voelt gewoon kut aan. Niks werkt hetzelfde en het is niet intuïtief ofzo. Why do people swear by apple? Why?
Bijvoorbeeld;
1. Ik mag niet eens m'n app library zelf inrichten, wat is dat voor ellende? Ik weet precies waar deze ene app staat die ik amper gebruik, maar apple deelt dat zelf in mapjes in en verwisselt het ook nog als je het ineens vaak gebruikt ofzo?
2. Een home button en back-pijltje bestaan ook niet, nee je moet swipen. Why, als ik aan het gamen ben, wil ik het met 1 tap gedaan hebben en niet moeten vegen en hopen dat het de goeie kant op was.
3. Geen fingerprint scanner? Hoe moet ik nu dan zonder te kijken m'n telefoon unlocken?
4. Ze hebben geen messenger chat head optie. Waarom???? My multitasking........
M'n autisme kan dit niet aan...
Edit: Ik kom er ook net achter dat ze geen optie hebben om een 2e whatsapp app te hebben en daar dus een ander account op te zetten. Ik ga straks maar ff informeren of ik niet toch een Samsung kan krijgen ofzo, want zo heb ik niks aan dual sim en werk/privé gescheiden houden.
[ bericht aangepast op 11 juli 2025 - 13:18 ]
It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen