• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Serieus? Zucht...
    Begin maart stuur ik een e-mail naar een docent over een portfolio en hoe ik bepaalde opdrachten aan kan/moet pakken i.v.m. (onofficieel) afstandsleren. Ik kreeg vorige week maandag pas bericht terug... na een maand... met een antwoord waar ik totaal niks aan had...
    Dus ik mijn SLB'er mailen en zij reageert binnen een paar dagen en zegt vervolgens dat een heel andere docent het over heeft genomen... WAAROM ZEI DIE KNAKKER DAT DAN NIET IN ZIJN MAIL I.P.V. EEN NUTTELOOS ANTWOORD TE STUREN?!?!

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

whOOPS-- en toen blijft de docent die ik niet zo prettig vind om mee te werken ondanks mijn verzoek te mogen wisselen alsnog mijn begeleider en mag ik morgen gaan bespreken wat dan precies niet zo goed klikte. here u go, person that kinda intimidates me and i don't vibe well with and who's on a different wavelength than me, reasons why i thought i'd be better off with someone else🙃

anxiety is gonna have a field day with me

[ bericht aangepast op 14 april 2025 - 16:08 ]

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

STOP CALLING MEEE! WE SAID NO!

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

You hate me? Get in line, bitch.

Don't walk. Run, you sheep, run.

afdksjfksdjfkl okay the Hunger Games hit different after reading Sunrise on the Reaping ;-;

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ik ben zo fucking blij als ik deze deadline gehaald heb, echt, wat heb ik me op de hals gehaald met 6 interviews in 2 dagen 👹

Achja, 48 uur WhatsApp niet kunnen openen en voor zover ik weet heeft niemand de politie gebeld dus misschien komt het allemaal wel goed. Kan ik even van de aardbodem verdwijnen om mijn taken af te maken en daarna weer enigszins sociaal te doen.

En dit doe ik niet weer 🙃

[ bericht aangepast op 14 april 2025 - 23:16 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Riiiight.
    Let's get started.

Wat is dit toch een marteling. Volgens de website van de woningcorporatie staan we op een positie waarin we in aanmerking komen voor een nieuwbouw huis, maar vervolgens hebben we nog steeds geen mail gekregen.
    En wanneer ik bel, omdat ik bang ben dat de mail niet aangekomen is of iets, zeggen ze dat ze er niets over kunnen zeggen.
    Ugh! Heb met mezelf afgesproken dat ik vanaf nu nog maar één keer per uur mijn mail mag checken. Want gisteren draaide ik zowat door, door telkens te refreshen..
    Maar ik voel me zo ontzettend gespannen. Dit zou zoveel beter zijn dan het huisje wat we eigenlijk in mei zouden krijgen, maar waarvan we telkens maar niets horen...

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Wanneer je één keer verkeerd slaapt en je hele nek vast zit ;-;

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Zoya schreef:
    afdksjfksdjfkl okay the Hunger Games hit different after reading Sunrise on the Reaping ;-;

JA TOCH? Ik heb zoveel gehuild tijdens dat boek :')

Even the smallest can change the course of the future

Time to write.

Frodo schreef:
    (...)

JA TOCH? Ik heb zoveel gehuild tijdens dat boek :')

De eerste keer dat ik Haymitch Katniss 'sweetheart' hoorde noemen na het lezen van dit boek ging echt even diep door mijn hart (cat)

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    (...)

De eerste keer dat ik Haymitch Katniss 'sweetheart' hoorde noemen na het lezen van dit boek ging echt even diep door mijn hart (cat)

De eerste keer dat we te horen krijgen dat Mags en Wiress de mentors gingen worden van Haymitch, goed wetende dat ze beiden op dat moment nog helder zijn en dat de spelen van Haymitch hun gaan veranderen? Duuude I lost it.

Even the smallest can change the course of the future

Helemaal klaar met vandaag wat een rotdag mag ik alvast op vakantie zijn

Omnia mutantur, nihil interit

Great. It's not working.

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

[ bericht aangepast op 15 april 2025 - 14:06 ]