• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 13 maart 2025 - 23:09 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Beroerd en hoofdpijn. Laat dit geen migraine zijn

Omnia mutantur, nihil interit

Bezig met het maken van een playlist voor mijn personages. Got new perspectives for them, simply because of some new recommendations for them.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Oh, deze vacature past echt perfect bij mijn opleiding en mijn stages, èn het is in de buurt?? . . . 'Minimaal xxx jaar werkervaring' FUCK.

Mando -> Zoya

Zoya schreef:
    Oh, deze vacature past echt perfect bij mijn opleiding en mijn stages, èn het is in de buurt?? . . . 'Minimaal xxx jaar werkervaring' FUCK.

`
    Gewoon solliciteren, je weet maar nooit!

Do it scared, but do it anyway.

Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst Wicked gezien in Londen en net de film gekeken op Prime (ben ziek lol), maar wauww ik ben zo onder de indruk en een beetje boos op mezelf dat ik me nooit eerder in die musical heb verdiept. Zo mooi! 🥺

Caution first, always.

I crave writing, but I can't. (cat)

Mando -> Zoya

Het is een heel naar gevoel als je weet dat mensen zich enorme zorgen om te maken ):

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Zoya schreef:
    I crave writing, but I can't. (cat)

Herkenbaar, ik moet zelf schrijven eigenlijk want ik heb een fic exchange op 19 april (no_chears)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Net gratis boodschappen gedaan bij de Hoogvliet :Y)

Allemaal dingetjes gehaald waar ik normaal gesproken geen budget voor heb. Snoepjes, ijsjes, een zak chips, omnomnom.

Lang leve kooppunten!

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Inigo schreef:
    Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst Wicked gezien in Londen en net de film gekeken op Prime (ben ziek lol), maar wauww ik ben zo onder de indruk en een beetje boos op mezelf dat ik me nooit eerder in die musical heb verdiept. Zo mooi! 🥺

Wat tof dat je Wicked in Londen hebt gezien! In het Apollo Victoria Theatre neem ik aan? WAT TOF!

En omg, de film staat op Prime? Good to know!

Confession time: deze Wicked-obsessed persoon, die als tiener driemaal de musical zag (1x in Scheveningen, 2x in Londen), officiële Elphaba oorbellen heeft, 24/7 wel één van de vele quotes uit de musical in haar hoofd heeft en op de middelbare school kleding, schoenen en schriften in Wicked-thema pimpte, talloze tekeningen en zelfs een klok maakte…

heeft de film nog niet gezien.

Had tickets voor de Sing-A-Long in de bioscoop hier, maar de vriendin met wie ik ging werd toen ziek en het was de dag voordat ik de sleutel van m'n huis moest inleveren, dus ik moest nog een hoop doen 🫣. Die gecanceld. En daarna is 'ie uit de programmering gehaald...

Ik hoop dat ze 'm voor de meivakantie kort herprogrammeren though...

Ik sta in de startblokken voor nanowrimo morgen (yeah) (typing)

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Laleah schreef:

Er is een NaNoWriMo in april? Wat tof! Heel veel plezier 🙌🏼

Wat is het trouwens f*cking lang licht buiten zeg! Op zich heerlijk, dan hoeft de lamp nog niet aan 😁 veel fijner voor m'n ogen

Laleah schreef:

Dacht dat dat gecancelled was na alle controversie, gaaf dat het toch nogsteeds bestaat *O*

Derks schreef:
    Net gratis boodschappen gedaan bij de Hoogvliet :Y)

Allemaal dingetjes gehaald waar ik normaal gesproken geen budget voor heb. Snoepjes, ijsjes, een zak chips, omnomnom.

Lang leve kooppunten!

Gratis is altijd goed voor Nederlanders toch :Y)

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt