• Hoi! Het is hier wat dood, dus ik dacht, ik start iets nieuws. Ofja, semi-nieuw, want ik heb het een tijdlang bij RPGs en bij SOTY gedaan enzo, maar ik wil het wat breder trekken.

Wat is het doel van dit topic?
    Elke dag wordt er een vraag gesteld waarop andere users kunnen reageren en in gesprek kunnen gaan met elkaar, gewoon voor de gezelligheid, aangezien veel mensen klagen dat de site dood is maar er eigenlijk ook niets aan doen. De vragen kunnen over het leven gaan, over boeken, over films, over series, over alles dat je wil. Hou het gewoon SFW.

Wie mag vragen stellen?
    Iedereen. Degene die het snelst is, krijgt de eer. Zorg gewoon dat je je vraag altijd format in size 7 en in het rood, zodat het opvalt.

Dus ja, dit is mijn poging om wat leven te brengen. Entertain me.

Vragenarchief (waarschijnlijk ga ik het niet voldoende bijhouden, sue me)

12/3/2025: Wie is je comfort character en waarom?
    13/3/2025: Wat is het mooiste wat Q je gebracht heeft?
    14/3/2025: Wat in je leven ben je op dit moment het meest dankbaar voor?
    15/3/2025: Welk boek of welke auteur krijgt lang niet de aandacht of erkenning die het verdient?
    17/3/2025: Hoe heb jij ooit een angst overwonnen?
    19/3/2025: Wie in je leven mis je en wat maakt(e) die persoon zo’n fijn iemand?
    21/3/2025: Welke films of (mini)series moet iedereen absoluut ooit eens in zijn leven gezien hebben?
    24/3/2025: Wat is je grootste hobby van dit moment?
    26/3/2025: Wat is de meest teleurstellende aflevering in een serie die je ooit gezien hebt?

[ bericht aangepast op 26 maart 2025 - 11:52 ]

help

Oeh hmmmm, nou niet echt specifiek een aankoop, maar ik heb wel heel vaak dat ik online kleding bestel, het dan niet pas en ik het binnen de retourtermijn vergeet terug te sturen 😂😭😩

en moet zeggen daar baal ik gwn altijd van, maar er veranderd niets hahaha oeps
    maar denk dat ik dus spijt heb van al die keren dat ik opgescheept zat met te grote of te kleine kleding 🙃

let the fears you have fall away

Caverna schreef:
    Vraag Van Vandaag: Wat is een aankoop waar je tot op de dag van vandaag spijt van hebt?

I suppose dat een tattoo ook een aankoop is :') Ik heb geen spijt van de tattoo zelf, maar wel heeeeel erg van de uitvoering. Still haunts me. Ik kan er ook helemaal niks mee, want weghalen is heel slecht voor je lever en coveren gaat heel lelijk worden rip

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Vraag Van Vandaag: Wat is een aankoop waar je tot op de dag van vandaag spijt van hebt?
    Een oorring. Die is gaan zweren en heeft een lelijke bult achtergelaten :c

Every villain is a hero in his own mind.

Caverna schreef:

Een (nieuwe!) lp-box met alle albums van The Beatles, €450 voor betaald... En een van de platen slaat constant over dus is onluisterbaar. En volgens mij slaan 1 of 2 platen ook nog een enkele keer over. Echt een miskoop dus waar ik eigenlijk ook heel graag vanaf wil. Maar dat is geen doen, want als ik lieg en zeg 'Platen alleen uit het plastic gehaald en nooit geluisterd' en de koper gaat ernaar luisteren en ontdekt dan dat enkele platen overslaan, heb ik straks een boze koper op m'n dak. En als ik eerlijk zeg dat enkele platen overslaan, gaat niemand er zo veel geld voor geven als ik zou willen. Dus nu staat dat verdomde ding ergens in mijn platenkast en ik vervloek 'm nog elke dag. (cat)

Lupinus -> Fantabulosa

Lupinus schreef:
    (...)

Een (nieuwe!) lp-box met alle albums van The Beatles, €450 voor betaald... En een van de platen slaat constant over dus is onluisterbaar. En volgens mij slaan 1 of 2 platen ook nog een enkele keer over. Echt een miskoop dus waar ik eigenlijk ook heel graag vanaf wil. Maar dat is geen doen, want als ik lieg en zeg 'Platen alleen uit het plastic gehaald en nooit geluisterd' en de koper gaat ernaar luisteren en ontdekt dan dat enkele platen overslaan, heb ik straks een boze koper op m'n dak. En als ik eerlijk zeg dat enkele platen overslaan, gaat niemand er zo veel geld voor geven als ik zou willen. Dus nu staat dat verdomde ding ergens in mijn platenkast en ik vervloek 'm nog elke dag. (cat)

Wat zonde, zeg. ): Destijds ook niet de kans gehad om het terug te brengen? Of had je het toen ook van iemand anders overgenomen?

hodie mecum eris in paradiso

escuella schreef:
    (...)
    Wat zonde, zeg. ): Destijds ook niet de kans gehad om het terug te brengen? Of had je het toen ook van iemand anders overgenomen?

Het was wel gewoon nieuw/eerstehands, maar ik had het besteld bij een Duitse webwinkel, dus dan zouden er nog een keer heel veel retourkosten/verzendkosten bij komen en volgens mij had ik toen ook gewoon geen zin om er moeite in te gaan steken en dacht ik "Ja, laat maar lekker". (Ja, heel dom van mij :'))

Lupinus -> Fantabulosa

Mijn matras. Ik wilde eindelijk investeren maar ADHD wilde ook snel iets kopen, dus hartstikke veel geld (1400 euro) betaald voor een matras dat ik niet mocht uittesten en waar ik nog steeds elke ochtend met nekpijn van wakker word.

[ bericht aangepast op 17 april 2025 - 16:47 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Zoya schreef:
    (...)
    I suppose dat een tattoo ook een aankoop is :') Ik heb geen spijt van de tattoo zelf, maar wel heeeeel erg van de uitvoering. Still haunts me. Ik kan er ook helemaal niks mee, want weghalen is heel slecht voor je lever en coveren gaat heel lelijk worden rip

Lieke????? Heb jij een tattoo???? Suckt wel dat je daar spijt van hebt though.

[ I will always love you ]

Tijd voor een dosis positiviteit en compassie (:

Vraag Van Vandaag: Wat vind je het allermooiste/fijnste/leukste aan jezelf?

Caverna schreef:

Ik kies voor mijn inlevingsvermogen en begrip voor anderen. Ik dacht altijd dat het vanzelfsprekend was dat iedereen dingen ook vanuit het perspectief van een ander kon zien (en niet oordeelt als je het NIET snapt), maar ben erachter dat dat niet zo is en dat het juist een heel fijne eigenschap van mij is (:

Nou allen, jullie mogen ook wel even wat zelfliefde tonen 😘😘

Cecia schreef:
    (...)
    Lieke????? Heb jij een tattoo???? Suckt wel dat je daar spijt van hebt though.

Bwahahaha that surprises you? Ja, ik heb er ook een aantal klaarstaan om te zetten maar ik heb het gevoel dat ik eerst die shitty tattoo moet fixen voordat ik doorkan lol.

Caverna schreef:

Misschien niet het ALLERfijnste, want het heeft ook een schaduwkant, maar ik denk de intensiteit van mijn gevoelens. Hoe de tranen in mijn ogen springen als er een bij op mijn hand gaat zitten. Hoe ik soms overvallen word door een enorme vlaag van liefde voor mijn vrienden. Hoe groot en emotioneel verhalen worden in mijn hoofd, zowel gelezen als geschreven.

Maakt het leven vrij intens, maar hoe tof is het dat je je bijna high kan voelen van een bloesemboom die eindelijk uitkomt.

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    (...)

Misschien niet het ALLERfijnste, want het heeft ook een schaduwkant, maar ik denk de intensiteit van mijn gevoelens. Hoe de tranen in mijn ogen springen als er een bij op mijn hand gaat zitten. Hoe ik soms overvallen word door een enorme vlaag van liefde voor mijn vrienden. Hoe groot en emotioneel verhalen worden in mijn hoofd, zowel gelezen als geschreven.

Maakt het leven vrij intens, maar hoe tof is het dat je je bijna high kan voelen van een bloesemboom die eindelijk uitkomt.

Ik vind dat ook een mooie eigenschap (: En het heeft inderdaad een schaduwkant, maar ik denk dat dat voor alle eigenschappen geldt. Maar dat het leven intens is, is mooi. Dalen zijn diep maar pieken zijn ook hoog, en dat is het waard ❤️

Naaahw ik vind het echt jammer dat deze vraag niet meer beantwoord wordt. Het hoeft niet per se het "allerfijnste" te zijn. Gewoon iets wat je mooi aan jezelf vindt. Volgens mij kunnen we wel wat zelfliefde gebruiken hier, op een site waar nagenoeg iedereen zich wel eens een buitenbeentje heeft gevoeld ❤️

Caverna schreef:

Ik vind het leukste aan mezelf hoe erg ik kan genieten van boeken, films en theaterstukken--ergo, verhalen in het algemeen. Ook samen met vrienden met wie ik verhalen schrijf, hoe diep de banden met de personages gaan en hoe levensecht die voor mij worden. En ik denk dat het enthousiasme dat ik voor die verhalen heb ook leuk is voor anderen c:

Three words, large enough to tip the world. I remember you.