• Dag lieve users,

Een nieuw jaar, een nieuwe SOTY!
    Voor dit jaar worden er opnieuw 2 thema's gegeven, waarin jullie naar hartenlust kunnen schrijven. Het eerste thema werd gekozen door Halbrand/Marthe, de winnaar van SOTY 2024. Voor het tweede thema hebben we ervoor gekozen om een poll te gebruiken, net zoals vorig jaar.

Thema 1 - murder mystery
    Bloedspatten op de muren, een lichaam op de vloer en een moordenaar op de vlucht. In dit thema ga jij op zoek naar de dader van een moord. Wat er precies gebeurd is bepaal je helemaal zelf. Er zijn maar twee vereisten: een moord en - jawel - een mysterie.

Thema 2 - poll
    Voor het tweede thema heeft de qrew gekozen om bekende tropes te hanteren. We hebben geprobeerd het zo breed mogelijk te houden zodat er voor ieder wat wils is (:
    Jullie kunnen stemmen tot en met 22/01, zodat we eind deze maand kunnen beginnen met de wedstrijd. Als de thema's niet duidelijk zijn, mag je gerust je vragen stellen in dit topic.
    Stemmen doe je hier

Veel stemplezier *O*
    Liefs,
    De Qrew

[ bericht aangepast op 15 jan 2025 - 11:14 ]

Even the smallest can change the course of the future

Easy Peasy, is er maar eentje voor mij.

[ I will always love you ]

Het is een nek aan nek-race. Dus voor degenen die nog twijfelen om te stemmen: je stem kan wel degelijk het verschil maken (wbw)

Ik twijfel nog tussen een heel aantal, zijn er hier mensen die willen zeggen waarop ze gestemd hebben? Kwestie dat dat mijn keuze kan helpen bepalen haha

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Oké vooruit MT want murder mysteries zijn belangrijk en ik wil weten wat er uit thema 2 komt

[ bericht aangepast op 16 jan 2025 - 16:08 ]

mortui vivos docent

KlaarMetDezeUse schreef:
    Ik twijfel nog tussen een heel aantal, zijn er hier mensen die willen zeggen waarop ze gestemd hebben? Kwestie dat dat mijn keuze kan helpen bepalen haha

Ik maak er absoluut geen geheim van : Season of the Witch. 🪄🧙‍♀️🧹

Ik had eerst Enemies to lovers maar toch omgezet naar Queeste ;p

Every villain is a hero in his own mind.

KlaarMetDezeUse schreef:

Season of the witch! 🧙

The soul needs autumn.

Ik had chosen one omdat ik me bedacht dat ik dan toch eventueel kan meedoen hahaha

help

Hagger schreef:
    (...)
    Ik maak er absoluut geen geheim van : Season of the Witch. 🪄🧙‍♀️🧹

Ik ook (:

Mazino schreef:
    (...)
    2024 editie story met regels etc.
    2024 editie topic

Bedankt voor de links! Ik zal het even goed doorlezen 👍

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ben benieuwd welke het uiteindelijk gaat worden.

KlaarMetDezeUse schreef:

Ik wilde voor enemies to lovers gaan, maar ben voor The Chosen One gegaan. To be fair zijn er een aantal die bij m'n ideetje passen waar ik nu mee speel, dus ben voor de main idea gegaan wat een chosen one ietsigs is.

[ bericht aangepast op 16 jan 2025 - 20:35 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Dankje allemaal!

Ik twijfel ook nog tussen basically season of the witch en queeste, grotendeels omdat het gewoon heel goed binnen m'n FOTY idee/framework zou passen. Afgaand op al jullie reacies though heb ik het gevoel dat het een nek-aan-nekrace is tussen season of the witch en wat anders, dus ik denk er nog even over.

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Ik ben voor queeste gegaan haha. Hoe breed is "Season of the Witch"? Ik heb wel een idee met een soort magie en ze is vrouwelijk, maar ze wordt geen heks genoemd haha

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    Ik ben voor queeste gegaan haha. Hoe breed is "Season of the Witch"? Ik heb wel een idee met een soort magie en ze is vrouwelijk, maar ze wordt geen heks genoemd haha

Vraag me eenzelfde ding af. Mijn FOTY (ervan uitgaande dat ook FOTY weer georganiseerd wordt) idee is een HP-verhaal. Daar zitten, natuurlijk, sowieso heksen en hekserij in. Ik ga ervan uit dat het wel wat meer moet zijn dan enkel dat? (Heb ik ook wel storyline-ideeën rond, hoor.)