• Dag lieve users,

Een nieuw jaar, een nieuwe SOTY!
    Voor dit jaar worden er opnieuw 2 thema's gegeven, waarin jullie naar hartenlust kunnen schrijven. Het eerste thema werd gekozen door Halbrand/Marthe, de winnaar van SOTY 2024. Voor het tweede thema hebben we ervoor gekozen om een poll te gebruiken, net zoals vorig jaar.

Thema 1 - murder mystery
    Bloedspatten op de muren, een lichaam op de vloer en een moordenaar op de vlucht. In dit thema ga jij op zoek naar de dader van een moord. Wat er precies gebeurd is bepaal je helemaal zelf. Er zijn maar twee vereisten: een moord en - jawel - een mysterie.

Thema 2 - poll
    Voor het tweede thema heeft de qrew gekozen om bekende tropes te hanteren. We hebben geprobeerd het zo breed mogelijk te houden zodat er voor ieder wat wils is (:
    Jullie kunnen stemmen tot en met 22/01, zodat we eind deze maand kunnen beginnen met de wedstrijd. Als de thema's niet duidelijk zijn, mag je gerust je vragen stellen in dit topic.
    Stemmen doe je hier

Veel stemplezier *O*
    Liefs,
    De Qrew

[ bericht aangepast op 15 jan 2025 - 11:14 ]

Even the smallest can change the course of the future

Oké, maar als het tweede thema passend is, kan ik het vervolg op mijn soty van vorig jaar schrijven (cool)

help

Oh! Leuk! Misschien een beetje een stomme vraag, maar wat moet ik me voorstellen bij "season of the witch"? (:

[ bericht aangepast op 15 jan 2025 - 11:11 ]

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Ben benieuwd welke er als beste uit de test komt nu, haha. Murder mystery is trouwens ook wel een leuk thema! Niet mijn genre om in te schrijven, maar je kan er wel veel mee qua vibes en moods eromheen en settings en zo.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

KlaarMetDezeUse schreef:
    Oh! Leuk! Misschien een beetje een stomme vraag, maar wat moet ik me voorstellen bij "season of the witch"? (:

Alles met of rond heksen! hier vind je een lijstje dat je op weg kan helpen (:

Frodo schreef:
    (...)

Alles met of rond heksen! hier vind je een lijstje dat je op weg kan helpen (:

Dankje!

Klinkt ook leuk, past behoorlijk goed in het FOTY-verhaslframe waar ik al een paar maanden mee speel on iets mee te doen.

[ bericht aangepast op 15 jan 2025 - 11:52 ]

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Oh mijn fucking god! Waarom maken jullie het me zo lastig nu? 🤷🥲 Dammit Q. I was out and you pull me right back in.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Oehh het eerste thema is leuk en ik ben heel benieuwd wat er uit de poll komt! (:

Every villain is a hero in his own mind.

Viperian schreef:
    Oh mijn fucking god! Waarom maken jullie het me zo lastig nu? 🤷🥲 Dammit Q. I was out and you pull me right back in.

Sorry, not sorry

[ bericht aangepast op 15 jan 2025 - 14:10 ]

Hmm, het is heel erg afhankelijk wat het tweede thema gaat zijn. Murder-mystery klinkt me toch net wat lastig lastig (het is ook helemaal niet het genre dat ik lees enzo) en heb ik ook helemaal geen ideeën voor momenteel ^^"

Do it scared, but do it anyway.

Mazino schreef:
    Hmm, het is heel erg afhankelijk wat het tweede thema gaat zijn. Murder-mystery klinkt me toch net wat lastig lastig (het is ook helemaal niet het genre dat ik lees enzo) en heb ik ook helemaal geen ideeën voor momenteel ^^"

Een murder mystery in fantasy setting lijkt me net ook superleuk tho (cool)

help

Halbrand schreef:
    (...)

Een murder mystery in fantasy setting lijkt me net ook superleuk tho (cool)

Het murder part, sure, het convincing mystery part is een beetje wat me tegenhoud om dit te proberen (naast algemeen geen enkele ideeën hebben rondzweven in dat genre whatsoever)

Do it scared, but do it anyway.

Mazino schreef:
    (...)
    Het murder part, sure, het convincing mystery part is een beetje wat me tegenhoud om dit te proberen (naast algemeen geen enkele ideeën hebben rondzweven in dat genre whatsoever)

The mystery is the friends you make along the murder-way

help

Oeee leuke thema´s!

Wil dit jaar weer meedoen, maar wil eerst mijn huidige verhaal afwerken. 🙊

The soul needs autumn.

Grace schreef:
    Oeee leuke thema´s!

Wil dit jaar weer meedoen, maar wil eerst mijn huidige verhaal afwerken. 🙊

Halbrand schreef:
    (...)

The mystery is the friends you make along the murder-way