• Dag lieve users,

Een nieuw jaar, een nieuwe SOTY!
    Voor dit jaar worden er opnieuw 2 thema's gegeven, waarin jullie naar hartenlust kunnen schrijven. Het eerste thema werd gekozen door Halbrand/Marthe, de winnaar van SOTY 2024. Voor het tweede thema hebben we ervoor gekozen om een poll te gebruiken, net zoals vorig jaar.

Thema 1 - murder mystery
    Bloedspatten op de muren, een lichaam op de vloer en een moordenaar op de vlucht. In dit thema ga jij op zoek naar de dader van een moord. Wat er precies gebeurd is bepaal je helemaal zelf. Er zijn maar twee vereisten: een moord en - jawel - een mysterie.

Thema 2 - poll
    Voor het tweede thema heeft de qrew gekozen om bekende tropes te hanteren. We hebben geprobeerd het zo breed mogelijk te houden zodat er voor ieder wat wils is (:
    Jullie kunnen stemmen tot en met 22/01, zodat we eind deze maand kunnen beginnen met de wedstrijd. Als de thema's niet duidelijk zijn, mag je gerust je vragen stellen in dit topic.
    Stemmen doe je hier

Veel stemplezier *O*
    Liefs,
    De Qrew

[ bericht aangepast op 15 jan 2025 - 11:14 ]

Even the smallest can change the course of the future

Je mag de SOTY-thema's heel breed opvatten hoor (: jullie beiden voorbeelden vallen, naar mijn mening, onder season of the witch.

[ bericht aangepast op 20 jan 2025 - 10:03 ]

Jullie hebben nog 24 uur om te stemmen (tot 22/01, 12u) *O*

Frodo schreef:
    Jullie hebben nog 24 uur om te stemmen (tot 22/01, 12u) *O*

Spannend!!

Do it scared, but do it anyway.

Ik heb zowaar een idee voor een Murder Mystery ^^

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik ben benieeeeuwdddd (blush)

help

Lieve users,

Het tweede thema voor SOTY 2025, naast murder mystery, is bekend.

*tromgeroffel*

...

Nog meer tromgeroffel

....

En het nieuwe thema is ...

SEASON OF THE WITCH

Voor wie de uitkomst van de poll wil zien: klik!
    We hadden bijna een ex aequo maar door de wijziging van Ringwraith/Natas van "enemies to lovers" naar "queeste" hebben we dan toch een duidelijke winnaar.
    Hopelijk zijn jullie tevreden met dit thema *O*

Nu heb ik spijt hahaha

Every villain is a hero in his own mind.

31 stemmen, wauw! Betekent dat ook dat er 31 soty's komen? 🤭

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Hmmm kan ik mijn soty-vervolg in dat thema plooien of wordt het te vergezocht (fish) technically there's a society of mages that could be seen as witches who will be taking back their power and start a revolution sooooo

Ben benieuwd naar de verhalen die eruit komen!

help

hmmmm de ideeën beginnen te broeien...

Hmmm misschien kan ik mijn idee toch zo vormen dat er mensen met krachten een grote rol spelen. Maar daar moet ik nog even op broeden. XD

Every villain is a hero in his own mind.

Hmm beide thema's zouden kunnen voor het idee dat ik nu in m'n hoofd heb, maar beide zijn ook soort van een stretch ^^"

Caverna schreef:
    31 stemmen, wauw! Betekent dat ook dat er 31 soty's komen? 🤭

Ik hoop het *O*

Voor de mensen die denken dat hun thema te vergezocht is: je mag altijd naar de qrew mailen en dan bekijken we even of het past (:
    maar in de meeste gevallen komt het wel in orde

Ben benieuwd naar alle ideeën! Ik weet niet zo goed of ik met Season of the Witch iets kan wat betreft m'n ideetje waar ik mee speelde, dus daar zal ik de qrew nog wel voor vragen als ik me aan zou willen melden.

Ik wil wel proberen dit jaar meer verhalen te lezen, ik heb afgelopen SOTY zo weinig kunnen volgen uiteindelijk. En ben wel benieuwd naar deze thema's en wat mensen er mee gaan doen!

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Frodo schreef:
    (...)

Ik hoop het *O*

Voor de mensen die denken dat hun thema te vergezocht is: je mag altijd naar de qrew mailen en dan bekijken we even of het past (:
    maar in de meeste gevallen komt het wel in orde

Ik denk dat mijn grootste twijfel gaat over of "season of the witch" per se allemaal vrouwen met magie moeten zijn (cause witch) of dat magic in een meer algemene sense, magic societies en een mannelijke MC ook oké is. Dus meer, wanneer is iets witchy en wanneer is het gewoon magic?