• (opmaak komt later wss)

[ I will always love you ]

. . . Heb weer wat energie dezer dagen. Wat fijn en speciaal is. Maar nu heb ik niets meer terug te schrijven. 😬

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik ben zo verliefd op mijn hobbykamertje :3

Mijn brein breint zoals het breint.

Jenning de Boo πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Nog 2 lesweken en 1 activiteitenweek en dan vakantie, pffft, kom maar door.

"Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

Lol, fucking BS. 3 keer achter elkaar? Cheater. Dat is niet eens mogelijk wth.

Dit.... is het....? Zo basic. πŸ˜‚πŸ«’

Ergens kriebelt het steeds meer om een uitgeverij te starten, al is het voorlopig enkel voor m'n eigen boeken, maar ik vind het ook wel eng XD

Every villain is a hero in his own mind.

Ik ben aan het solliciteren voor een functie waar ik niet echt veel ervaring mee heb en ik voel me zo'n impostor :C.

Ziek op wintersport. Ugh.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ringwraith schreef:
    Ergens kriebelt het steeds meer om een uitgeverij te starten, al is het voorlopig enkel voor m'n eigen boeken, maar ik vind het ook wel eng XD

Omg, do it! That's so amazing. 🀩

Kobyla schreef:
    Ik ben aan het solliciteren voor een functie waar ik niet echt veel ervaring mee heb en ik voel me zo'n impostor :C.

Nee heb je, ja kan je krijgen. Je doet juist ervaring op in het leven door te doen, werk, school, stagiair, etc. Ik begrijp je gevoel, maar je kunt het!

[ I will always love you ]

Je weet dat je vaak/altijd je haar vast hebt als je mentorklas je vanuit de andere kant van de gang ziet en een bijna verschrikte kreet slaakt en roept: "ZE HEEFT HAAR HAAR LOS" πŸ˜‚πŸ«ΆπŸ»

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

For once een keer een redelijk goede productieve dag, zowel in huishoudelijke dingen als in studiewerk, al kostte dat genoeg moeite...

Do it scared, but do it anyway.

Ik durf haast niet meer te hopen of dat het deze keer dan wel iets wordt.. De vorige keer zouden we in oktober iets toegezegd krijgen en nu is dat nog niets. En dat was 90% zeker.. So that’s out luck.. En deze kans is zelfs nog kleiner dan toen.

β€”

En ughg ik heb zo’n pijn. Fucking bijholteontsteking.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Ik zal het even spellen voor je, ik snap dat het een moeilijk woord is.

N

E

E

We will not be quiet, Stonewall was a riot!