• (opmaak komt later wss)

[ I will always love you ]

Ik ben op, ik kan niet meer, ik weet allemaal niet meer hoe ik het moet doen.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Am I accidentally trying to "prep" a multiple book series, omdat ik met SOTY mee wilde doen en me bedacht 'maar dit is een goed ding om als trilogie o.i.d. te doen'? I.p.v. m'n SOTY 2023 af te schrijven zodat ik dat kan laten rusten?

Vielleicht

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Pfoeh het stormde even hard! Ik word normal niet snel wakker van geluid oid als ik eenmaal slaap, maar dat was echt veel regen en onweer.

Do it scared, but do it anyway.

Laat het los, laat het los, laat het los...

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Het is allemaal even heel veel en ik weet niet hoe ik het allemaal gedaan ga krijgen...

Finally the flesh reflects the madness within.

De hele onzekerheid of m'n begeleider nog langs komt nadat hij al een uur en 15 minuten te laat is, maakt me veelt te anxious... Wanneer kan ik er vanuit gaan dat hij niet meer komt en dat hij vergeten was te mailen?

[ bericht aangepast op 28 jan 2025 - 11:44 ]

Mazino schreef:
    De hele onzekerheid of m'n begeleider nog langs komt nadat hij al een uur en 15 minuten te laat is, maakt me veelt te anxious... Wanneer kan ik er vanuit gaan dat hij niet meer komt en dat hij vergeten was te mailen?

Kan je hem niet op de één of andere manier contacten? Ik zou er eigenlijk niet speciaal op zitten te wachten, je tijd is veel te kostbaar.

[ I will always love you ]

Hagger schreef:
    (...)
    Kan je hem niet op de één of andere manier contacten? Ik zou er eigenlijk niet speciaal op zitten te wachten, je tijd is veel te kostbaar.

Het is dat ik m'n werk overal kan doen en we altijd in de werkruimte afspreken (waar ik toch een groot deel van vandaag zit) dus het is niet alsof ik niks zou kunnen doen (meer dat m'n hoofd nog niet over de shift in planning heen is om ook daadwerkelijk iets te gaan doen). Maar ik ga 'm zo een mail sturen gezien de gang naar z'n kantoor dicht was.

Help. Ik voel me totaal niet klaar voor de licht en rigging toets die ik zo heb. Berekeningen maken en de lichttafel gaat prima, maar ik ben soms nog steeds lomp en ik voel de faalangst opspelen..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Urgh zo ziek

Even the smallest can change the course of the future

Me promising to bake cake for my students for our final class together forgetting there's 24 of them ... dat worden cupcakes en een hele voormiddag bakken 🥲

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

^ Dat word een groot deel van de dag deeg kneden 😌

Don't walk. Run, you sheep, run.

Viperian schreef:
    ^ Dat word een groot deel van de dag deeg kneden 😌

Weinig kneedwerk aan, gelukkig. Afwaswerk, daarentegen, en het in drie keer in de oven moeten steken ...

Ach wel, de kinderen zullen tenminste blij zijn hahaha, da's het belangrijkste.

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Het blijft frustrerend en zo verdrietig dat ik 28 ben en gewoon niks kan doen... Met wat vrienden in een jacuzzi zitten met wat muziek op de achtergrond is véél te veel prikkels. Ik weet dat ik ooit beter ga worden maar na anderhalf jaar nu lijkt dit wel gewoon het nieuwe normaal, alsof ik er maar gewoon aan moet wennen hoe klein mijn leventje is...

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

KlaarMetDezeUse schreef:
    (...)
    Weinig kneedwerk aan, gelukkig. Afwaswerk, daarentegen, en het in drie keer in de oven moeten steken ...

Ach wel, de kinderen zullen tenminste blij zijn hahaha, da's het belangrijkste.

Je kan natuurlijk ook cheaten: koop ze uit de winkel en presenteer ze mooi op een bordje. 😂

Don't walk. Run, you sheep, run.