Zoals mensen misschien wel hebben gezien de afgelopen tijd heb ik wel werk, maar is het absoluut beroerd. Collega's zijn fine, maar het werk is A, niet mijn ding en B, niet waar ik 3 jaar geleden op gesolliciteerd heb. Door reorganisatie hebben ze me in deze functie geduwd en ik ben het daar absoluut nog steeds niet mee eens. Niet iedere engineer kan en wil ook iedere functie.
Dus ik heb tijdens kerst en nieuwjaar beslist dat ik iets anders ga zoeken. Ik ben er klaar mee, hopen dat het beter wordt, dat mijn oude functie terugkomt in een way dat ik er op kan solliciteren. Ik heb haaruitval niet normaal door de stress, omdat ik niet goed functioneer omdat ik het werk haat, ik ben mentaal instabiel (nog erger dan voorheen) en heb het idee dat ik thuis ook niet kan functioneren, dus m'n huishouden en hobby's lijden er ook onder. Ondanks dat ik het erg naar mijn zin heb met m'n collega's en bij de bedrijfsbrandweer, ik trek dit gewoon niet meer.
Heb nu een sollicitatie lopen wel, maar dat is 50% m'n oude functie, 50% wat ik nu doe, dus daar ben ik ook nog niet echt blij mee, maar het is in ieder geval een stapje weg van deze plek. En als het goed is word ik aankomende week door de gemeente gebeld voor een afspraak met een jobcoach, gezien ik ook twijfel over of ik wel in het juiste vakgebied zit.
Dus als iemand tips heeft over hoe ze hun goede job hebben gevonden na een horrible functie, graag!
It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen