Halbrand schreef:
(...)
Aaah, sorry, ik was dit topic even niet in het oog aan het houden.
Ik heb net gesolliciteerd voor een halftijdse functie in de kunsten- en muziekbibs in Gent, dus als je wil pendelen: hij staat nog open tot vanavond. Ik check vooral die website eigenlijk, maar dat zijn dus alleen maar halftijdse functies in de onderwijs- en cultuursector (:
Ik had deze ook nog gevonden: in Beringen, in As en in Hasselt.
Al besef ik me nu dat je misschien ook Nederlands Limburg kon bedoelen hahaha
Dankjewel voor je reactie!
Enja, ik was zelf ook niet duidelijk haha, ik bedoel dus Nederlands Limburg :')
Maaarr, alsnog bedankt voor de links! Ik overweeg om ook naar Belgische vacatures te kijken, maar ik had geen idee welke veel gebruikte vacature websites er zijn haha. En welke plekken Nederlands spreken, want ik spreek helaas geen Frans :') (voor de geïnteresseerde, ik woon in omgeving Vaals - dus waar Nederland, België en Duitsland samen komen).
Anyway, ik heb wel nog op de vacature in As gereageerd (: Eigenlijk een klein beetje aan de verre kant voor mij (zo'n 45 minuten rijden, dan heb ik de spits nog niet meegerekend. En t liefst zou ik binnen 30 minuten blijven). Maar hee, wie weet wordt ik wel uitgenodigd.
Even een verdere kleine update... Ik heb gister een ochtend meegelopen in een boekenwinkel (iets dat me eigenlijk helemaal niet leuk lijkt, het kassawerk). Maar eigenlijk was dat kassawerk niet zo erg en eng als ik had verwacht! Ze zoeken iemand en degene waar ik heb meegelopen, liet al vallen dat als het aan haar lag, ik aangenomen zou worden. Super leuk om te horen! Maar ik denk dat ik het niet ga doen... Het zou om 17 uur per week gaan (terwijl ik het liefst 24 tot 28 uur werk). En het is minimum loon, ik zou volgensmij maar 1000 euro verdienen... I mean, I know dat ik op mijn huidige baan best goed verdien. Maar van 1000 euro kan ik niet voldoende leven in mijn eentje. (En nee, ophogen in uren of salaris zat er niet in, dat heb ik nagevraagd). Het voelt vreemd om iets af te wijzen, want ik wil wel graag weg bij mijn huidige baan, maar dit moet ik denk ik niet riskeren..
Wel fijn, ik heb volgende week nog een ander sollicitatiegesprek! So fingers crossed for that one!
Inspiration can hit you any time