• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 16 dec 2024 - 20:22 ]

Mando -> Zoya

SweetTooth schreef:
    Ben ik de enige die nog steeds standaard quizlet typt in google... Ik mis die tijd!

Haha nope, same ;p

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Coding, coding, coding

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Ik ben zo verliefd op dat leeuwen welpen knuffeltje van ikea. Zodra ik daar ben neem ik hem mee. Past precies bij het Lion king thema van baby haar kamer 😍

[ bericht aangepast op 8 jan 2025 - 23:10 ]

Ich liebe dich 27.12.23

SweetTooth schreef:
    Ben ik de enige die nog steeds standaard quizlet typt in google... Ik mis die tijd!

Ik noem het ook nog wel altijd zo. Love de nieuwe naam ook hoor, het is een goede optie die mooi past, maar gezien ik hier toch al zo'n 13 jaar rondhang en m'n moeder en vriend dit als Quizlet kennen hanteer ik gewoon lekker die naam om geen verwarring te veroorzaken. Of Q, dat is soms net zo makkelijk, en die bijnaam is nog steeds hetzelfde

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ik voel me zo gestrest en met zo weinig energie. Kom niet tot dingen en het lukt me ook niet om uit te rusten...

Omnia mutantur, nihil interit

Catmint schreef:
    (...)

Ik noem het ook nog wel altijd zo. Love de nieuwe naam ook hoor, het is een goede optie die mooi past, maar gezien ik hier toch al zo'n 13 jaar rondhang en m'n moeder en vriend dit als Quizlet kennen hanteer ik gewoon lekker die naam om geen verwarring te veroorzaken. Of Q, dat is soms net zo makkelijk, en die bijnaam is nog steeds hetzelfde

Ja Q zeg ik ook nog altijd. Is gewoon duidelijk en makkelijk hahah

Ich liebe dich 27.12.23

WAAROM is het ALTIJD gezeik met deze veldwerker?!?

Dramatic

Waaaaaarom zijn energiecontracten zo'n gedoe aaaargh

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ugh... Heerlijk begin van m'n dag...

Do it scared, but do it anyway.

Terug van vakantie en meteen stress aaaa. Adem in, adem uit!

hodie mecum eris in paradiso

nostalgie schreef:
    Ik voel me zo gestrest en met zo weinig energie. Kom niet tot dingen en het lukt me ook niet om uit te rusten...

Ik hoop dat je snel je rust vindt, meid ♡

[ I will always love you ]

SweetTooth schreef:
    Ik ben zo verliefd op dat leeuwen welpen knuffeltje van ikea. Zodra ik daar ben neem ik hem mee. Past precies bij het Lion king thema van baby haar kamer 😍

omfg when it's done, can I get a picture? 🤗

[ I will always love you ]

I guess that’s a no. :W

O mia lost elan. Tu isag elythe.

ThestraI schreef:
    (...)
    omfg when it's done, can I get a picture? 🤗

Ja hoor ^^

Ich liebe dich 27.12.23

Some people are really snakes, talking behind their back and pretending everything is okay in front of them. Have the balls to admit it too then.
    <3

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

[ bericht aangepast op 9 jan 2025 - 12:18 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.