• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 16 dec 2024 - 20:22 ]

Frey_ > Whittaker

Krokant schreef:
    (...)
    Ja, ik heb toen een stuk later zelfs nog gevouched het weer naar het on-topic gedeelte te verplaatsen, zodat er meer reuring zou zijn in het actieve topics gedeelte. Maar toen werd daar nog negatief op gereageerd (A) ben een strebertje

Misschien heeft het al die jaren wel in je onderbewustzijn gezeten en triggerde / of maakte het een link met het "Off Topic" opeens bij je dat je het instinctief opnoemde. 😺

Don't walk. Run, you sheep, run.

Cratos schreef:
    (...)
    Misschien verward doordat er opeens "Off Topic" in de titel zelf staat en het daarvoor niet heeft gedaan?

HAHA omfg dat had ik niet eens door. Hulpa copy paste. (fish)

Froukjeeee Anneeee heeeeelp? Ik kan de titel natuurlijk niet zelf aanpassen

-

Techniek wist dat ik vandaag aanwezig ben, en ze hebben gewoon eten zonder mij besteld. Nou heb ik geen eten en ik krijg niet eens iets van een 'joh, sorry'.

[ bericht aangepast op 17 dec 2024 - 17:00 ]

Frey_ > Whittaker

Ik voel me echt weer zo useless.

Hi Q, I missed you 🤍

someone out there feels better because you exist

Whittaker schreef:
    (...)

HAHA omfg dat had ik niet eens door. Hulpa copy paste. (fish)

Froukjeeee Anneeee heeeeelp? Ik kan de titel natuurlijk niet zelf aanpassen

-

Techniek wist dat ik vandaag aanwezig ben, en ze hebben gewoon eten zonder mij besteld. Nou heb ik geen eten en ik krijg niet eens iets van een 'joh, sorry'.

Opgelost!
    Het was mij ook nog niet opgevallen. Oeps. xD

---

Hopelijk is het met werk afbellen nu wel goed geregeld... Want ik werd zondagavond door een productieleider gebeld.
    En niet nog een keer dat ik dnd moet missen morgen. /: (De vorige 2 x was met de rest van de week erg onhandig, en ik wil morgen graag gaan. Maar voel me nu nog niet goed genoeg.) Zo veel dingen die ik mis de afgelopen weken door dit ziek zijn. Ik ben er klaar mee.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn