• 📖










    Welk boek heb je het laatst gelezen/gekocht?

    [ bericht aangepast op 10 april 2024 - 8:05 ]


    Light it up.

    Aan het lezen: The Indifferent Stars Above: The Harrowing Saga of a Donner Party Bride — Daniel James Brown


    Caution first, always.

    Gekocht: The Idea of You


    Tell me about it, stud.

    Gelezen: An Abundance of Katherines by John Green


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Vraagje, ik een beetje op zoek naar boeken vergelijkbaar met Harry Potter, The Hunger Games, met werelden die niet té ver van het onze af staan maar die wél goed in elkaar zitten. En het liefst een beetje een vlotte schrijfstijl :3 Hebben jullie hierin verborgen pareltjes?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    Vraagje, ik een beetje op zoek naar boeken vergelijkbaar met Harry Potter, The Hunger Games, met werelden die niet té ver van het onze af staan maar die wél goed in elkaar zitten. En het liefst een beetje een vlotte schrijfstijl :3 Hebben jullie hierin verborgen pareltjes?


    Ik vind Zielen van Stephenie Meyer heel goed (: het heeft niet meteen met een toernooi/competitie te maken, maar de wereld zit zo ingenieus in elkaar ... En het is heel goed geschreven.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Caverna schreef:
    Vraagje, ik een beetje op zoek naar boeken vergelijkbaar met Harry Potter, The Hunger Games, met werelden die niet té ver van het onze af staan maar die wél goed in elkaar zitten. En het liefst een beetje een vlotte schrijfstijl :3 Hebben jullie hierin verborgen pareltjes?


    Hmm, de Terra Fabula reeks vond ik wel gaaf. Het eerste boek gaf me wel lichte HP-vibes (en daarna ging het gelukkig wel zijn eigen weg).
    De Decadentia-trilogie van Django Mathijsen en Anaïd Haen vind je denk ik ook wel tof.

    En niet dat mijn Wachter van het Dodenpad op die twee series lijkt, maar op zich staat die ook wel dicht bij onze wereld (en ik vind gewoon dat je die moet lezen want dat verhaal is mede door jou ontstaan en dat heb je toch met drie uur uit :'D)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ah nice bedankt! Heb ze allemaal op mijn lijstje gezet :3 Kan ik weer even vooruit


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Gelezen — De jaguargodin — Katja Brandis — ☆☆☆☆




    Every villain is a hero in his own mind.

    Zijn er hier nog mensen met een Goodreads of Hebban account trouwens? Heb het al eens gevraagd volgens mij maar het topic is nu veel actiever. ;'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Zijn er hier nog mensen met een Goodreads of Hebban account trouwens? Heb het al eens gevraagd volgens mij maar het topic is nu veel actiever. ;'p

    Goodreads!
    Hebban heb ik nog nooit van gehoord tbh, ik zal eens kijken ^^
    Ik heb wel Storygraph tho!


    Caution first, always.

    Ringwraith schreef:
    Zijn er hier nog mensen met een Goodreads of Hebban account trouwens? Heb het al eens gevraagd volgens mij maar het topic is nu veel actiever. ;'p


    Hebban ken ik ook niet, maar Goodreads heb ik wel (ik volg je daar ook al)! ^^
    ik krijg een linkje zo gauw via mn tel hier niet geplaatst dus die komt nog


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Uitgelezen: Dungeons & Drama van Kristy Boyce

    Aan het lezen: Caraval van Stephanie Garber


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    Uitgelezen: Dungeons & Drama van Kristy Boyce

    Aan het lezen: Caraval van Stephanie Garber


    Hehehe ik ben de tweede net aan het lezen
    Dus: Aan het lezen: Legendary van Stephanie Garber

    [ bericht aangepast op 9 juli 2024 - 9:03 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Hehehe ik ben de tweede net aan het lezen
    Dus: Aan het lezen: Legendary van Stephanie Garber


    Oeeeh nice! Ik ben er erg benieuwd naar in ieder geval, het begin vond ik al interessant ^^ Heb het boek ook echt al jaren liggen, nog in de OG UK paperback editie met zwart-witte cover (zwart voor, wit achter en de spine is half-half), maar gewoon altijd uitgesteld (net als Throne of Glass en ACOTAR overigens, dus heb high hopes ook voor deze door die ervaringen)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Oeeeh nice! Ik ben er erg benieuwd naar in ieder geval, het begin vond ik al interessant ^^ Heb het boek ook echt al jaren liggen, nog in de OG UK paperback editie met zwart-witte cover (zwart voor, wit achter en de spine is half-half), maar gewoon altijd uitgesteld (net als Throne of Glass en ACOTAR overigens, dus heb high hopes ook voor deze door die ervaringen)


    Ik vond het eerste boek wel goed, maar vond haar tweede reeks (Once upon a broken heart) nog beter (: dus dan heb je na Caraval meteen nog leesvoer hehehe.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien