• 📖










    Welk boek heb je het laatst gelezen/gekocht?

    [ bericht aangepast op 10 april 2024 - 8:05 ]


    Light it up.

    Frodo schreef:
    (...)

    En @ Loïs, ja het zijn zo'n beetje alle clichés op een hoop (hoofdpersonage: "oh ik ben zo zwak want ik heb geen krachten :'( :'( :'( maar tegelijkertijd ben ik HEEL GOED in vechten en kan ik jullie allemaal aan"), samen met de verhaallijn van The Hunger Games (inclusief de interviews voor ze de arena in moeten en sponsors die hun kunnen helpen als ze eenmaal in de arena zitten). Ik zit nu op 1/4 en vind het al erger dan Fourth wing, want die had tenminste af en toe nog originele elementen :')


    Klinkt als de fanfics die ik schreef toen ik net begon toen ik 12 was :')


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Gelezen: A Storm of Swords 2: Blood and Gold by George R. R. Martin — 4 out of 5 stars


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Frodo schreef:
    (...)

    En @ Loïs, ja het zijn zo'n beetje alle clichés op een hoop (hoofdpersonage: "oh ik ben zo zwak want ik heb geen krachten :'( :'( :'( maar tegelijkertijd ben ik HEEL GOED in vechten en kan ik jullie allemaal aan"), samen met de verhaallijn van The Hunger Games (inclusief de interviews voor ze de arena in moeten en sponsors die hun kunnen helpen als ze eenmaal in de arena zitten). Ik zit nu op 1/4 en vind het al erger dan Fourth wing, want die had tenminste af en toe nog originele elementen :')

    Boi oh boi oh boi, gelukkig ben ik inmiddels een geoefend spite-reader 😂😂 Kinda intrigued hoe ze de Hunger Games elementen erin heeft verwerkt en hoe erg de rip-off is


    Dramatic

    Renna schreef:
    (...)
    Ik heb 'm in de kast staan, is het favoriete boek van een goede vriendin van me en ik had beloofd hem te lezen :'D Dit klinkt niet heel veelbelovend hahahahahaah


    Ik ben Froukjes Fourth Wing aan het lezen met jullie comments en ik appte al naar haar dat Powerless ook heel geschikt is voor een buddyread voor jullie XD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Frodo schreef:
    (...)

    En @ Loïs, ja het zijn zo'n beetje alle clichés op een hoop (hoofdpersonage: "oh ik ben zo zwak want ik heb geen krachten :'( :'( :'( maar tegelijkertijd ben ik HEEL GOED in vechten en kan ik jullie allemaal aan"), samen met de verhaallijn van The Hunger Games (inclusief de interviews voor ze de arena in moeten en sponsors die hun kunnen helpen als ze eenmaal in de arena zitten). Ik zit nu op 1/4 en vind het al erger dan Fourth wing, want die had tenminste af en toe nog originele elementen :')


    Ja het is echt erg. Iemand noemde het de aldiversie van de Hunger Games en dat is het echt. Ik heb de laatste 200 pagina's gescand want het was een recensie-exemplaar, maar je kon echt veel skippen zonder iets te missen. En die oneindige zogenaamd romantische scènes. Blegh. Ik vond de eerste hoofdstukken nog wel vermakelijk en had niet het idee dat ik een volledige eerste versie aan het lezen was dus na lang twijfelen toch 2 sterren gegeven, maar ik vond het echt niet best. Ben nu met Fourth Wing bezig en was bang dat dat hetzelfde riedeltje zou zijn maar vind de eerste 60 pagina's eigenlijk wel gewoon leuk. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Uitgelezen: Flamingo Beach, Suzanne Vermeer
    Man man man man man 🤦‍♂️


    Caution first, always.

    Ignatius schreef:
    Gelezen: The Left Hand of Darkness - Ursula K. Le Guin


    Woaahhh dat is lang geleden! ;o

    ____

    OT:
    Laatst gekocht: Schaduwdolk - Patty van Delft


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gekocht: Ariel door Sylvia Plath


    obsessive rage

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Ik ben Froukjes Fourth Wing aan het lezen met jullie comments en ik appte al naar haar dat Powerless ook heel geschikt is voor een buddyread voor jullie XD

    Oooohhh wat geweldig 😂😂 Hoop dat de comments wat leesplezier toevoegen hahahahahah


    Dramatic

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Woaahhh dat is lang geleden! ;o



    Het boek of ik? :)

    Uitgelezen: Juniper and Thorn, Ava Reid — 4,5/5


    Caution first, always.

    Aan het lezen:
    Priory of the Orange Tree - Samantha Shannon (Ja, nog steeds, maar het is gewoon zo dik en leest traag :C)
    Venomous Lumpsucker - Ned Beauman
    Bröderna Lejonhjarta - Astrid Lindgren (en tijdens het lezen luisteren naar een door haar ingesproken audioboek <3)

    Laatst gekregen: Dominus - Steven Saylor

    [ bericht aangepast op 29 juni 2024 - 15:26 ]


    Stenenlikker