• •





    📖





    •






    Welk boek heb je het laatst gelezen/gekocht?

    [ bericht aangepast op 10 april 2024 - 8:05 ]


    Light it up.

    Kent iemand Powerless van Lauren Roberts? Zo ja: aanrader of beter niet? (Is het een beginnende serie of gelinkt aan andere boeken?)


    [ heaven knows ]

    Ilyndrathyl schreef:
    Kent iemand Powerless van Lauren Roberts? Zo ja: aanrader of beter niet? (Is het een beginnende serie of gelinkt aan andere boeken?)


    Please, for the love of God, don't read it. Het is vreselijk. Ik ben gestopt rond 100 pagina's en dat waren nog 100 pagina's te veel :')
    Op pagina 9 van dit topic kan je onze reviews lezen.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2024 - 22:46 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ilyndrathyl schreef:
    Kent iemand Powerless van Lauren Roberts? Zo ja: aanrader of beter niet? (Is het een beginnende serie of gelinkt aan andere boeken?)

    Ik vond het bagger. Hier is mijn recensie, mocht je twijfelen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gelezen — The Extraordinaries #2: Flash Fire — TJ Klune — ☆☆☆☆



    Every villain is a hero in his own mind.

    Frodo schreef:
    (...)
    Please, for the love of God, don't read it. Het is vreselijk. Ik ben gestopt rond 100 pagina's en dat waren nog 100 pagina's te veel :')
    Op pagina 9 van dit topic kan je onze reviews lezen.

    Ringwraith schreef:
    (...)
    Ik vond het bagger. Hier is mijn recensie, mocht je twijfelen. (:

    😂😂😂
    Bedankt voor de feedback allebei! Heel duidelijk, en zal pagina 9 even lezen voor de reviews. Blijkbaar is het een populair boek? Ben blij dat ik het eerst hier gevraagd heb voor ik het impulsief aangeschaft had.


    [ heaven knows ]

    Gekocht:
    Gwen and Art Are Not in Love — Lex Croucher


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gezien ik afgelopen week een paar dagen vrij was i.v.m. tattoos laten zetten en ik hierdoor bij zowel de Maastricht als de Heerlen Dominicanen facility in de buurt was, kon ik het niet laten toch wat boekjes te kopen weer. Dus bij deze!
    Gekocht:
    - The Sun and its Shade van Piper C.J.
    - The Bridge Kingdom van Danielle L. Jensen
    - The Traitor Queen van Danielle L. Jensen
    - The Inadequate Heir van Danielle L. Jensen
    - The Light that Blinds Us van Andy Darcy Theo (flaptekst was niet speciaal, maar klonk leuk, maar de dedication was de doorslaggevende factor. Stond iets in de richting van 'To 13 year old me: We did it' en ik hoop dat ook ooit in een boek te kunnen zetten :') So have my money fren)

    Aan het lezen: Legendary van Stephanie Garber

    [ bericht aangepast op 22 juli 2024 - 15:09 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    Gezien ik afgelopen week een paar dagen vrij was i.v.m. tattoos laten zetten en ik hierdoor bij zowel de Maastricht als de Heerlen Dominicanen facility in de buurt was, kon ik het niet laten toch wat boekjes te kopen weer. Dus bij deze!
    Gekocht:
    - The Sun and its Shade van Piper C.J.
    - The Bridge Kingdom van Danielle L. Jensen
    - The Traitor Queen van Danielle L. Jensen
    - The Inadequate Heir van Danielle L. Jensen
    - The Light that Blinds Us van Andy Darcy Theo (flaptekst was niet speciaal, maar klonk leuk, maar de dedication was de doorslaggevende factor. Stond iets in de richting van 'To 13 year old me: We did it' en ik hoop dat ook ooit in een boek te kunnen zetten :') So have my money fren)

    Aan het lezen: Legendary van Stephanie Garber


    Ik ben nu De ongeschikte erfgenaam aan het lezen, vind het een leuke serie. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Aan het lezen:
    Roma - Steven Saylor
    + nog wat andere boeken waar ik al eeuwen in bezig ben, want ik ben een chaoot

    Laatst gekocht:

    The Fifth Season - NK Jemisin


    Stenenlikker

    Jeugd van Tove Ditlevsen


    Omnia mutantur, nihil interit

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Ik ben nu De ongeschikte erfgenaam aan het lezen, vind het een leuke serie. ^^


    Oeh, gelukkig! Ik zag ze liggen en boek 1 klonk wel interessant en heb deel 1 t/m 3 maar meegenomen gelijk. Dus een positieve reactie erop is altijd fijn om te lezen, haha


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Gelezen: Not in Love by Ali Hazelwood — 3.5 out of 5 stars


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Gelezen — Koninkrijk der Bruggen #3: De ongeschikte erfgenaam — Danielle L. Jensen — ☆☆☆+


    [ bericht aangepast op 25 juli 2024 - 17:30 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gelezen:
    Lily: Staal by Tom De Cock — 4 out of 5 stars


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Gelezen: The Word for World Is Forest - Ursula K. Le Guin

    Gewoon wauw.