Caution first, always.
Aan het lezen: The Fifth Season door N.K. Jemisin
Wilder Girls
ars moriendi
Every villain is a hero in his own mind.
Laatst uitgelezen: The Last House on Needless Street - Catriona Ward Aan het lezen: Jade City - Fonda Lee Krigare utan Minne - Niklas Krog Harrow the Ninth - Tamsyn Muir Why am I this much chaos, lol.
[ bericht aangepast op 15 nov 2023 - 9:21 ]
Een olifant in mijn keuken van Françoise Malby-Anthony. Wat een liefdevol boek <3
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly
[ bericht aangepast op 19 nov 2023 - 22:05 ]
gekocht: noord-korea zegt nooit sorry van jeroen visser
because i knew you, i have been changed for good
Gekocht: Dromen in rood - Jen Minkman De Fluisterburcht - Jennifer Murgia
De allernieuwste Hoe overleef ik Gelijk gekocht toen hij uitkwam en nu aan het lezen, zo goed! Zo tof hoe hij enorm overeenkomt met zowel mijn levensfase als alles wat erin afspeelt
Change is for weirdos ~ Niall Horan
IrishNialler schreef: De allernieuwste Hoe overleef ik Gelijk gekocht toen hij uitkwam en nu aan het lezen, zo goed! Zo tof hoe hij enorm overeenkomt met zowel mijn levensfase als alles wat erin afspeelt
Gekocht: Lost in the Never Woods - Aiden Thomas The School for Good and Evil - Soman Chainani Flash Fire - TJ Klune
Gekocht: Wolfsong - TJ Klune Ravensong - TJ Klune The Adventures of Amina al-Sirafi - S.A. Chakraborty Een zee in Elysium - Emma Anna Fourth Wing - Rebecca Yarros Winterwereld - A.G. Riddle (Kon ik allemaal kopen met waardebonnen na een jaartje sparen met cashbackxl dus best nice om eens uit te proberen ;p)