SCORPlO schreef: Gekocht: Wretched, Twisted, Crossed by Emily McIntire | Terms and Conditions, Final Offer by Lauren Asher | Twisted Love, Games, Hate, Lies by Ana Huang. (Mijn salaris was binnen (: ) Current Reads: Red, White and Royal Blue by Casey McQuiston (about 75% done), Terms and Conditions by Lauren Asher (just started)
Finished: Terms and Conditions by Lauren Asher(took me less than 24 hours, oops)
"Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO
Gelezen — The Keepsake van Tess Gerritsen Gekocht — Heartstopper - Volume 1-3 van Alice Oseman Currently reading — Heartstopper - Volume 1 van Alice Oseman
What if he's written 'mine' on my upper thigh, only in my mind?
Gelezen: Perfume: The Story of A Murderer door Patrick Süskind
Aan het lezen: Peter & Pan door Dimitri Balcaen (ik raad het andere mensen niet aan want het boek is slecht maar ik moet en zal een review achterlaten)
Gekocht: The Waves door Virginia Woolf
inktzwart schreef:
Gelezen: Perfume: The Story of A Murderer door Patrick Süskind
Aan het lezen: Peter & Pan door Dimitri Balcaen (ik raad het andere mensen niet aan want het boek is slecht maar ik moet en zal een review achterlaten)
Gekocht: The Waves door Virginia Woolf
Oh Peter & Pan stond ook nog op mijn lijstje haha, ben benieuwd naar je review. Heb wel zijn nieuwe serie aangevraagd om te recenseren.