• Ja kijk ik had dat dus opgemerkt.

    Er was een meisje,en die had een suggestie-topic van "Foto's in mappen."
    Rutger vond dat een leuk idee,en ging dat dus instellen.Hij heeft het dan ook in een topic bij nieuws gezet,en nu valt er mij iets op.In dat suggestietopic van dat meisje zei iemand "Mmh,nee ik vind het niet zo'n goed idee" en bij dat topic van Rutger zei datzelfde meisje; "Ja goed gedaan,veel handiger!"
    En daar word ik nu zie pissed van.>.<
    x


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Oei me titel :S >.<

    Ff wijzigen?


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Oei me titel :S >.<

    Ff wijzigen?


    lukt niet, dr is iets fout gegaan en nu kan ik het niet veranderen.. :S

    (...)

    lukt niet, dr is iets fout gegaan en nu kan ik het niet veranderen.. :S

    :S
    Maar als je er op klikt is de titel weer gewoon >.<


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Dude ,,ik vind die mappen zuigen ,, En toen die werden ingesteld had ik een ban duss als je het over mij hebt vink meself magisch?(A)


    Crack a bottle

    Dude ,,ik vind die mappen zuigen ,, En toen die werden ingesteld had ik een ban duss als je het over mij hebt vink meself magisch?(A)

    Nee ik heb het niet over jou,but ik ga geen namen noemen.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ik ben het met je eens.
    Meid, zolang ik mijn eigen mening hebt kan het me niks schelen wat die meelopers doen.

    (...)
    :S
    Maar als je er op klikt is de titel weer gewoon >.<


    Ja inderdaad, vaag.
    Ik kan het altijd veranderen, maar nu niet :S Maarja, nu weer ontopic ^^

    (...)
    Nee ik heb het niet over jou,but ik ga geen namen noemen.

    OKay ,, Ik d8 al xD Wnt ik opende daar laats een topic over dat die mappen kut waren , maar toen dat helemaal ging dat die mappen er moesten komen was ik van Q gebant duss xD
    Maar weetje waarom ,omdat mensen raar zijn.
    Ze vinden het leuk om om de 5 seconden van mening te veranderen. Wnt eerst sat iedereen te hangen ,,toen kreeg ik een ban ,wask een bitch ,bnan afgelopen wou iedereen weer vrienden sijn ,sei ik er wat over kende niemand mij opeens meer? >< Ik seg het je ,, rare wezens.. ^^


    Crack a bottle

    Ik vond die mappen een goed idee. Maar niet zoals ze nu zijn. Ik dacht met mappen, mappen zoals je met je Quizlets kan doen. Jij zet ze in mappen maar de andere users zien ze gewoon in series.

    Titel gewijzigd en fout gerepareerd?


    Bored.

    Titel gewijzigd en fout gerepareerd?

    Dankje.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Pff.. ach ja sulkem ensen sijn er..


    We can only learn to love by loving.

    dat is idd erg stom...maar aan de andere kant zijn ze ook wel weer handig...maar ja...zulke mensen bestaan, niks aan te doen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mja , meelopers ..
    Om u dood aan te ergere ><


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Hmm.
    ik vind die mappen eigelijk maar niks, maar eerst wel ;d