• ...zitten twee nerds voor een tweede keer weggestopt van de rest van de wereld achter hun laptopjes. Iedere dag tikken ze woorden weg voor NaNoWrimo en leven ze de komende vijftien dagen weer het beste leven (nerd)

    Helloww iedereen! Het is weer zover: Renna en ik zijn samen de rest van de maand november op vakantie om aan ons manuscript te werken. Deze keer is het een B&B wel heeeel ver van huis; een hele vier kilometer buiten Ede. *kuch*. Ach, zo kunnen we nog heen en weer om vergeten pennen en notitieblokken op te halen :Y) Vorig jaar zaten we in Zwolle, nu lekker op een vakantiepark mét zwembad. De verwarming doet het bijzonder goed en de schrijverstruien liggen natuurlijk al klaar. Wij hebben er alvast ontzettend veel zin in, en net als vorig jaar houden we jullie met veel plezier op de hoogte met dagelijkse wist-je-dat-jes!

    Zonet hebben we boodschappen gedaan met de auto en zijn we zelfs in het wild gespot door Derks voordat we ons weer terugtrokken naar het vakantiehuisje. Nu hebben we genoeg voer in huis om het een hele tijd mee uit te zingen en is Loïs (de HELD) onder begeleiding van de topnummers uit Hamilton een heerlijk maaltje in elkaar aan het zetten terwijl ik deze topicpost schrijf. Straks kruipen we achter GoT, en daarna is het showtime...

    Het is kortom, alweer, g e w e l d i g hier ❤️



    Wist je dat...?
    De vloer van ons huisje in de gang op zo'n manier kraakt dat het net klinkt alsof er iemand buiten op de deur klopt?

    #wasjijdat? #...hallo?? #klopgeest #krijgenwedanookpepernoten?
    ReisverslagNummerVijf


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    En dat is dus waarom je in Ede moet wonen: je spot hier tenminste nog eens wild.

    Een wilde Froukje en een wilde Loïs, om precies te zijn.

    Wel jammer dat jullie niet huppelend de super doorgingen, ik dacht dat wild altijd huppelde.

    Ede is prachtig, niks mis met een vakantiepark (MET ZWEMBAD 😱😱😱😱 zitten jullie toevallig op 't Gelloo?)

    Ik zou ook met alle liefde hier in de omgeving op vakantie gaan ;) maar omg, een schrijfvakantie weer, super nice! Kinda jealous.

    Ik moet ook echt schrijven weer even op gaan pakken. En dan wellicht ook een schrijfvakantie doen 🤔🤔🤔

    Ik ben benieuwd naar jullie avonturen in de avonduren (en ochtenduren en middaguren en nachtelijke uren waarin je eigenlijk moet slapen maar ja - wordcounts moeten ook behaald worden).


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Heel veel plezier samen!!


    Your Butt is Mine!

    Wat leuk weer, veel plezier!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Derks schreef:
    Wel jammer dat jullie niet huppelend de super doorgingen, ik dacht dat wild altijd huppelde.

    Ede is prachtig, niks mis met een vakantiepark (MET ZWEMBAD 😱😱😱😱 zitten jullie toevallig op 't Gelloo?)

    Wowowowow Vincie jij detective, én je spot ons in het wild terwijl we nog geen vol uur in town waren, én je raadt meteen waar wij zitten? Ga jij eens heel gauw bij de recherche werken ofzo hahahahahah
    Volgende keer als we boodschappen gaan doen zullen we speciaal voor jou een huppelpasje maken :3

    @xSKITT & Necessity: thanks!! <3


    Dramatic

    Aaah dit wil ik ook echt eens doen; kunnen we niet gewoon eens een writer's retreat organiseren op Q?


    help

    Tolkien schreef:
    Aaah dit wil ik ook echt eens doen; kunnen we niet gewoon eens een writer's retreat organiseren op Q?

    Oeh ja^^

    _____

    Have fun ladies! Hopelijk schieten jullie lekker op met jullie verhaal^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Renna schreef:
    (...)
    Wowowowow Vincie jij detective, én je spot ons in het wild terwijl we nog geen vol uur in town waren, én je raadt meteen waar wij zitten? Ga jij eens heel gauw bij de recherche werken ofzo hahahahahah
    Volgende keer als we boodschappen gaan doen zullen we speciaal voor jou een huppelpasje maken :3

    @xSKITT & Necessity: thanks!! <3


    Stalking is love, stalking is life (A)

    Niet verwacht dat ik de locatie ook goed zou hebben, HAHA. Ken mensen die een chalet daar hebben, ben daar wel eens wezen barbecueën. Verder niet geweest, wel op Bospark en de Scheleberg 😉. Maar niceeee, mooie omgeving daaro! Must be inspirational.

    Volgende keer zal ik opletten in de supermarkt okay. Ik wil wel huppelend wild spotten xD dan spotten jullie een idioot in een t-shirt.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oooh word altijd zo gelukkig van als ik dit topic (weer) zie (blush)
    Klinkt alsof ik ook maar eens een schrijf vakantie moet plannen (typing)


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat leuk!!!! Ik hou hier echt van.
    Ontzettend veel plezier en succes met het schrijven! Geniet er van <3


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    SPECS schreef:
    Oooh word altijd zo gelukkig van als ik dit topic (weer) zie (blush)
    Klinkt alsof ik ook maar eens een schrijf vakantie moet plannen (typing)


    Ik ben het hier uiteraard helemaal mee eens (cool)
    (mag ik mee?)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Ik ben het hier uiteraard helemaal mee eens (cool)
    (mag ik mee?)


    Haha als het er daadwerkelijk van komt dan ben je welkom om mee te gaan (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Haha als het er daadwerkelijk van komt dan ben je welkom om mee te gaan (krul)


    Let's goooooo, verhaalideeen genoeg 😎


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Tolkien schreef:
    Aaah dit wil ik ook echt eens doen; kunnen we niet gewoon eens een writer's retreat organiseren op Q?


    Hier hebben we het ooit al eens over gehad maar ik weet dat ik zelf toen best wel druk was in die periode en toen is het een beetje doodgebloed ;-;
    Maar ik zou dit alsnog super leuk vinden!


    You were born original, don't die as a copy.

    Wist je dat...?
    Het soms nodig is om de choreografie van een vechtscène na te spelen om uit te vogelen hoe een karakter zich in 's hemelsnaam uit deze benarde situatie kan redden?

    Tegen het elfde uur van de zaterdagavond zaten Froukje en Lo in het hutje in het bos diep verwikkeld in de nieuwste escalatie tussen twee van hun personages, die even goed samengaan als het gooien van een emmer water in een brandende frituurpan. Whoosh. Nu bleek dat zij de omstandigheden voor een van de twee dusdanig ingewikkeld hadden gemaakt dat het niet meteen duidelijk was hoe hij zijn positie kon redden zonder hierbij significant veel bloed te verliezen (door eerdere gebeurtenissen in het verhaal had hij al niet zo veel meer over). Met de verbeelding kwamen ze niet ver genoeg, dus moest er zwaarder geschut aan te pas komen.

    Froukje deed een greep in de bestekla en kwam terug met een gewone eetlepel en een overmaatse siliconenkwast, die zij trots aan Lo overhandigde. "Kom eens staan? Hier is je zwaard." Lo deed wat er van haar gevraagd werd en dreef Froukje vakkundig naar het kleinste hoekje van het hutje in het bos. En daar begon het hak- en steekwerk. Dat ging ongeveer zo:

    "Oh, hij kan dit doen!"
    "Daar gaan je benen. Try again."
    "Okay, hmm. Dan dit."
    "Nu splijt hij z'n hoofd in twee."
    "Dat moeten we niet hebben. Wat nou als..."

    En uiteindelijk lukte het om een waardige manoeuvre te bedenken waarmee Froukje het personage levend uit dat benauwde hoekje weg kon komen. Hij blij, zij blij, eind goed al goed. Door naar de volgende scène.

    #improviseadaptovercome
    ReisverslagNummerZes


    Dramatic

    Renna schreef:
    Wist je dat...?
    Het soms nodig is om de choreografie van een vechtscène na te spelen om uit te vogelen hoe een karakter zich in 's hemelsnaam uit deze benarde situatie kan redden?

    Tegen het elfde uur van de zaterdagavond zaten Froukje en Lo in het hutje in het bos diep verwikkeld in de nieuwste escalatie tussen twee van hun personages, die even goed samengaan als het gooien van een emmer water in een brandende frituurpan. Whoosh. Nu bleek dat zij de omstandigheden voor een van de twee dusdanig ingewikkeld hadden gemaakt dat het niet meteen duidelijk was hoe hij zijn positie kon redden zonder hierbij significant veel bloed te verliezen (door eerdere gebeurtenissen in het verhaal had hij al niet zo veel meer over). Met de verbeelding kwamen ze niet ver genoeg, dus moest er zwaarder geschut aan te pas komen.

    Froukje deed een greep in de bestekla en kwam terug met een gewone eetlepel en een overmaatse siliconenkwast, die zij trots aan Lo overhandigde. "Kom eens staan? Hier is je zwaard." Lo deed wat er van haar gevraagd werd en dreef Froukje vakkundig naar het kleinste hoekje van het hutje in het bos. En daar begon het hak- en steekwerk. Dat ging ongeveer zo:

    "Oh, hij kan dit doen!"
    "Daar gaan je benen. Try again."
    "Okay, hmm. Dan dit."
    "Nu splijt hij z'n hoofd in twee."
    "Dat moeten we niet hebben. Wat nou als..."

    En uiteindelijk lukte het om een waardige manoeuvre te bedenken waarmee Froukje het personage levend uit dat benauwde hoekje weg kon komen. Hij blij, zij blij, eind goed al goed. Door naar de volgende scène.

    #improviseadaptovercome
    ReisverslagNummerZes


    Video or it didn't happen :Y)


    You were born original, don't die as a copy.