Dysphoria schreef:
Het wordt er wel niet makkelijker op om iemand aan te duiden als virus. :') Wie vindt de rest eigenlijk het meest verdacht? Het is misschien handig om dat even duidelijk samengevat te zien staan.
Mijn verdachten:
Snapple: Ik vind het bij haar een beetje verdacht dat ze niet zoveel reageerde en wanneer ze reageerde, was dat vooral om een virus te beamen, of om aarsvogel met vrij zwakke bewijzen aan te duiden als schuldige. Kan natuurlijk ook gewoon toevallig zijn, er zijn wel meerdere fouten theorieën die bedacht worden. Ik zou het bij haar ook vreemd vinden als ze als virus niet gestemd zou hebben. Op een meer tactisch moment en met een sterke redenering had ze die eerste ronde misschien toch de stemmen kunnen doen omslaan.
Tijgerbloed: Hier vind ik het gewoon vreemd dat ze eerst zo actief deelnam in het topic en nu opeens niets meer durft te zeggen. Bang dat ze zichzelf weg zal geven, zoals haar mede-virus IrishNialler? Daarbij heeft ze zichzelf ook niet écht verdedigd en lijkt ze deze ronde gewoon opeens heel afwezig. Maar dan, het zou als virus wel heel dom zijn om de persoon te vermoorden die als enige persoon op jou had gestemd, lijkt me geen goede tactiek.
Ristridin: Kwam twee keer met vrij zwakke theorieën, maar we weten natuurlijk niet of die al dan niet juist zijn of niet. Uiteindelijk zijn er ook niet zo heel veel mensen die input geven en tbh had ik ook niet verwacht dat IrishNialler meteen al een virus zou zijn, dus het is best mogelijk dat ze iedereen gewoon een 2e optie wilde geven. Dus je kunt dit een beetje langs twee kanten zien. Wat mij een beetje stak - en dit is persoonlijk - is dat ze haar verdediging afsloot met iets als 'als ik straks weg wordt gestemd en ik ben een burger, dan weten je op wie je moet stemmen' (of iets in die richting, ben te lui om de precieze woorden op te zoeken

) Maar ja, ik vond dat een beetje vreemde woorden om te zeggen, alsof virussen de enige kunnen zijn die met een foute theorie komen, terwijl zijzelf misschien ook een foute theorie had. Voelde een beetje als wat intimidatie ofzo, dunno :')
Croweater en Norris zitten me ergens ook een beetje dwars, omdat dat me ergens mensen leken die wel een iets actievere rol zouden aannemen, maar hun gezicht tot nu toe amper hebben laten zien. Bij Croweater herken ik haar stijl echter helemaal niet in de tekstjes van de virussen, Norris' stijl ken ik niet zo. Maar ja, dat vind ik ergens opvallend, maar ik vind afwezigheid niet echt genoeg om iemand een hoofdverdachte te maken.
Dit zijn trouwens de mensen die ik niet verdenk:
Lorem: Hij heeft zijn rol als dokter al prijsgegeven en ik geloof hem, want het tekstje van de dokter komt inderdaad overeen met zijn schrijfstijl.
Ledecky en Frodo: Omdat zij degene waren die het meeste gewicht achter de IrishNialler theorie zetten, dat zou je als virus niet echt doen (tenzij je een meesterbrein anti-virus bent en je jezelf hierdoor wil 'bewijzen' als burger en op deze manier kunnen de andere virussen je nooit als verdacht aanduiden, zonder zichzelf verdacht te maken, maar dat lijkt me echt enorm ver gezocht haha

)
Dysphoria: Meer een persoonlijk voorgevoel, kan natuurlijk ook veranderen in de toekomst :')
[ bericht aangepast op 25 april 2020 - 14:08 ]
If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.